Gewoon vraag uit interesse.quote:
Als iemand een discussie wil voeren kan dat natuurlijk gewoon. Dat was ook wel de insteek van dit topic.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
Wil je nou een discussie over gender of dat iedereen die er androgyn uit ziet even zijn hand op steekt?
* MrSalazar steekt hand opquote:Op maandag 9 februari 2015 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
Wil je nou een discussie over gender of dat iedereen die er androgyn uit ziet even zijn hand op steekt?
Nee, ik zie er niet zelf zo uit.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:30 schreef .raven. het volgende:
Welke discussie? of zie je er zelf zo uit en hoop je op lotgenoten?
Kleine tieten en schoenmaat 40. Je bent gewoon een manwijf?quote:Op maandag 9 februari 2015 15:21 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben en voel me overigens geen androgyn, heb gewoon kleine tieten.
Die "vrouw" van de HEMA is eigenlijk een man.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:36 schreef LXIV het volgende:
Wat is er niet-vrouwelijk aan die vrouw van de HEMA? Wat is er niet-mannelijk aan Bowie, behalve dat hij op deze foto een jurk draagt?
Is schoenmaat 40 dan zo groot?quote:Op maandag 9 februari 2015 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kleine tieten en schoenmaat 40. Je bent gewoon een manwijf?
Toch best redelijk voor een vrouw.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Is schoenmaat 40 dan zo groot?
quote:Op maandag 9 februari 2015 15:36 schreef LXIV het volgende:
Wat is er niet-vrouwelijk aan die vrouw van de HEMA? Wat is er niet-mannelijk aan Bowie, behalve dat hij op deze foto een jurk draagt?
Ok! Dat valt eigenlijk nauwelijks nog androgyn te noemen dan. Het zit er (voor mij) niet echt tussenin, dat je moeilijk weet te zeggen of het nu een man of een vrouw is.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:39 schreef Galgeras het volgende:
[..]
Die "vrouw" van de HEMA is eigenlijk een man.Heeft toen nog een hoop losgemaakt bij mensen.
Nee het is een transgender vrouw. Echt een heel wezenlijk verschilquote:Op maandag 9 februari 2015 15:39 schreef Galgeras het volgende:
[..]
Die "vrouw" van de HEMA is eigenlijk een man.Heeft toen nog een hoop losgemaakt bij mensen.
LXVI loopt nu gillend over zijn zolderkamerquote:Op maandag 9 februari 2015 15:39 schreef Galgeras het volgende:
[..]
Truequote:Op maandag 9 februari 2015 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee het is een transgender vrouw. Echt een heel wezenlijk verschil
met z'n broek op z'n knieen en plakkerige handjes.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LXVI loopt nu gillend over zijn zolderkamer
Nee een transgender vrouw op en bepaald punt in haar proces (gok ik). Wederom wezenlijk andersquote:Op maandag 9 februari 2015 15:42 schreef Galgeras het volgende:
[..]
True
Ik las net op Wikipedia dat sinds een tijdje ook echt een vrouw is geworden. Maar toen de HEMA dit model had was het geloof ik nog een man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |