SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 Verlopen challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
11 seconden tussen sluiten en nieuw topic. Iemand had er zin in!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
52 seconden na openen van het topic dit posten. Iemand is niet zo heel hard aan het werk!quote:Op maandag 9 februari 2015 14:56 schreef Wolve000 het volgende:
11 seconden tussen sluiten en nieuw topic. Iemand had er zin in!
Ja doei.![]()
Er moet ook af en toe geluncht worden. Gemiddeld zo'n 1 keer per dag.
Te kort om een TT te bedenken blijkbaarquote:Op maandag 9 februari 2015 14:56 schreef Wolve000 het volgende:
11 seconden tussen sluiten en nieuw topic. Iemand had er zin in!![]()
![]()
Nou ja... Eigenlijk heb ik daar niet eens bij stil gestaan.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Te kort om een TT te bedenken blijkbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wát een toffe finishfoto!quote:Op maandag 9 februari 2015 15:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
Na 30km ben je toch best wel blij als je die streep ziet
Ja doei.![]()
Als je zo juicht als je over de finish komt, dan lukt het je nooit om je horloge op tijd uit te zetten.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na 30km ben je toch best wel blij als je die streep ziet![]()
Tóch weer op de seconde goed geklokt hoor! Ik heb talentquote:Op maandag 9 februari 2015 15:18 schreef pijll het volgende:
[..]
Als je zo juicht als je over de finish komt, dan lukt het je nooit om je horloge op tijd uit te zetten.
(gelukkig dan toch nog ergens voor)Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het is op die eerste tweede foto net alsof je als winnaar binnenkomt. Die copyright lijkt net een finish-lint dat ze voor je gespannen hebben.
Was ook zo
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 15:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na 30km ben je toch best wel blij als je die streep zietAls je zo lachend en juichend over de finish kan komen, dan had het best wat harder gekund
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 15:28 schreef Mr.B. het volgende:
[..]Als je zo lachend en juichend over de finish kan komen, dan had het best wat harder gekund
Ik moet mijn logje nog uploaden maar volgens mij was de laatste km of 500m onder de 4.20SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er alles uitgeperst *hap*
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mooie foto's![]()
Ik zie er echt niet zo goed uit na 30 km... Zelf na 10 meter wandelen, begint mijn lichaam al te protesteren...![]()
Ik vraag me af of je dan wel goed hebt nagedacht over de keuze van je hobby.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:33 schreef streamnl het volgende:
Mooie foto's![]()
Ik zie er echt niet zo goed uit na 30 km... Zelf na 10 meter wandelen, begint mijn lichaam al te protesteren...
Mooi foto's zeg, je ziet er nog fris uit.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na 30km ben je toch best wel blij als je die streep ziet
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Voelde niet zo hoorquote:Op maandag 9 februari 2015 15:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mooi foto's zeg, je ziet er nog fris uit.Maar bedankt allen!
Ik zie nu pas op de finishfoto dat ik nog bijna door twee bekenden ingehaald werd. Die hadden alleen wel 9 kilometer meer gelopen. Er zijn dit keer maar weinig foto's op Aktiefoto waar ik echt helemaal opsta. Ik heb ook voor het merendeel in de grote menigte gelopen. Dit is eigenlijk de enige foto waar ik enigszins duidelijk opsta. Ik had ook helemaal geen zin meer in die finishfoto zoals jullie kunnen zien. Maar het was verder wel leuk hoor
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: