quote:Omdat ik je gewaarschuwd heb en je blijft doorgaan in de regels staat als je het ergens niet mee eens ben kan je mailen
Ik zie em niet. Je wordt waarschijnlijk overschaduwd door 1001 kleurplaatquote:
Waarom mailen!? PMen kan toch ook...?quote:
Volgens mij vinden hun zichzelf wel erg pro ofzo.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom mailen!? PMen kan toch ook...?
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:56 schreef Jannuk2.0 het volgende:
Waarschuwing... Post weg.
Ik vroeg of ze de mappen wat toegankelijker wilden voor mobiel, omdat mn pc niet bij me in bed past.
Ik kon hem al niet vinden hahaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:56 schreef Jannuk2.0 het volgende:
Waarschuwing... Post weg.
Ik vroeg of ze de mappen wat toegankelijker wilden voor mobiel, omdat mn pc niet bij me in bed past.
Op de schandpaal jij!!!!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:58 schreef Amarantha het volgende:
Ze reageert niet meer hehe. Ik zei dat ik een ban meteen wel wat overdreven vind. Zegt ze 'dat zijn onze regels en nogmaals ik had het er duidelijk onder gezet'. Nu vraag ik wat nu dan? Mag ik er nooit meer kijken?
Geen reactie lol.
Oh ja nu wel: Als jij openbaar je excuus aan bied, de regels leest en je gewoon gedraagt ga ik het overleggen.
Hahahaha openbaar excuses aanbieden.![]()
!!!!!!!!!!
Hahahahaha, alsof je een klein kind bent.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:58 schreef Amarantha het volgende:
Ze reageert niet meer hehe. Ik zei dat ik een ban meteen wel wat overdreven vind. Zegt ze 'dat zijn onze regels en nogmaals ik had het er duidelijk onder gezet'. Nu vraag ik wat nu dan? Mag ik er nooit meer kijken?
Geen reactie lol.
Oh ja nu wel: Als jij openbaar je excuus aan bied, de regels leest en je gewoon gedraagt ga ik het overleggen.
!!!!!!!!!!
Ik noemde ze ook altijd zo hihi.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:58 schreef femkepemke het volgende:
Ik moet elke keer zo lachen als Gerda's schrijven over Mandela's. Alsof ze Nelson Mandela in gaan kleuren.
Op de pagina van de kleur gerdas mag het niet... Is verbodenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:58 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso waar moet dat dan? Op mijn eigen FB? 'Sorry Gerda's dat ik jullie heb gekwetst'.
oh myquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:58 schreef Amarantha het volgende:
Geen reactie lol.
!!!!!!!!!!
Ze zegt net dat het daar moet. Volgens mij snapt ze zelf niet zo goed wat ze allemaal zegt en doet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Op de pagina van de kleur gerdas mag het niet... Is verboden
Schandpaal, rotte tomaten. En daar dan een kleurplaat met neonkleuren van inleveren bij de Gerda's.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:59 schreef Amarantha het volgende:
Of op Leidseplein 'HET SPIJT ME GERDA'S!!'
dat zo terug sturen ja.. dat dat tegen de regels in gaatquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Op de pagina van de kleur gerdas mag het niet... Is verboden
Misschien kan ze een tutorial geven hoe je dat moet doen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze zegt net dat het daar moet. Volgens mij snapt ze zelf niet zo goed wat ze allemaal zegt en doet.
Haha.quote:Nee dat klopt maar als je doet wat ik nu zeg dan overleg ik met de andere dan laat ik je toe als hun het goed vinden dan kan je dat doen
Vraag even in welk mapje dat dan moet!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik lach me echt dood hier.
[..]
Haha.
Vooral dat groep voor volwassenen. Haha. Ze gedraagt zich zelf ook niet zo.quote:Ik laat je toe maar wees wel dit is een groep voor volwassenen dus dan weet je dat. volgende keer zijn we niet meer om je nog een kans te geven. Vriendelijke groet Linda
Omg... Ik pies bijna in m'n broek hier hahahahaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik meteen 'oké regels gelezen'. Ik heb weer toegang schijnbaar. Die excuses kan ze lang op wachten.
[..]
Vooral dat groep voor volwassenen. Haha. Ze gedraagt zich zelf ook niet zo.
Denkt ze echt dat ik nu ga daar 'het spijt me'. Het spijt me namelijk helemaal niet. Ik wil alleen meelezen met de relletjes daar.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omg... Ik pies bijna in m'n broek hier hahahaha
Hehequote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denkt ze echt dat ik nu ga daar 'het spijt me'. Het spijt me namelijk helemaal niet. Ik wil alleen meelezen met de relletjes daar.
Kleuren voor serieuze volwassenen? Of... Grote volwassenen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:06 schreef danic het volgende:
Wàt een treurnis zeg.
En die nieuwe groep! Waar?
En hoe heet het? Kleuren voor èchte volwassenen
Haha dat heb je netjes gehouden!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:07 schreef Cygne het volgende:
https://m.facebook.com/gr(...)41263&rk=0&fbtype=69
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:07 schreef Cygne het volgende:
Ja het komt er op neer dat Gerda's er niet van houden als je ze tegenspreekt. Dan is het snel einde verhaal.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Godver ben ik ook eens een middag in het ziekenhuis een hele rel gemist
Goede samenvattingquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja het komt er op neer dat Gerda's er niet van houden als je ze tegenspreekt. Dan is het snel einde verhaal.
Ik kan me zo slecht voorstellen dat dit er 72 zijn haha. Als ik die hele bak vol wil maken dan mag ik wel een paar honderd kleurpotloden kopenquote:
Back up potlodenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan me zo slecht voorstellen dat dit er 72 zijn haha. Als ik die hele bak vol wil maken dan mag ik wel een paar honderd kleurpotloden kopen
De marker bak wil ik nog wel volmakenquote:
Back up van de bank upquote:
Hmm... Ik was daar ook bang voor, maar ik had 1 rode promarker en 1 rode Spectrum die op elkaar leken. Verder zat overal wel een (klein) verschil in.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:51 schreef Amarantha het volgende:
Van de week al stiekem gekeken op de site van promarkers. Maar vind het erg lastig om te bepalen welke kleuren ik er dan bij wil hebben. Bang dat het toch lijkt op iets wat ik al heb ofzo.
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:00 schreef mocha het volgende:
Kleuren zonder gerda's![]()
![]()
Kan ik me aanmelden?
Ik heb alleen touchliits. 60 stuks. Maar wil graag nog bepaalde kleuren erbij maar niet meteen hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Ik was daar ook bang voor, maar ik had 1 rode promarker en 1 rode Spectrum die op elkaar leken. Verder zat overal wel een (klein) verschil in.
Jij hebt best veel Touchliits en Spectrums toch?
Ik heb die niet zoveel, dus kan niet goed vergelijken haha.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb alleen touchliits. 60 stuks. Maar wil graag nog bepaalde kleuren erbij maar niet meteen hoor![]()
Ik heb me aangemeld!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:07 schreef Cygne het volgende:
Dat klinkt een klein beetje ehmm eng?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Onze opper-niet-Gerda keurt je
Nee joh! Hahaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:32 schreef Jannuk2.0 het volgende:
[..]
Dat klinkt een klein beetje ehmm eng?
Hell yeah!!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:42 schreef MissStevie het volgende:
Leuk al die fokkers bij elkaar!onze eigen sekte hebben we nu
![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Onze opper-niet-Gerda keurt je
Je moet ze wel liggend bewaren hoor, anders drogen ze uit.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De marker bak wil ik nog wel volmakenHopelijk met touchliits en anders ga ik ooit nog een paar pro markers kopen.
De markers gaan dan ook rechtop i.p.v liggend in de bak. Heb er nu te weinig om dat te kunnen, vallen ze om.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:18 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je moet ze wel liggend bewaren hoor, anders drogen ze uit.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:07 schreef Cygne het volgende:
Ja moet je echt doenquote:
Gewoon je potloden ergens anders in doen en die doos vullenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:27 schreef Amarantha het volgende:
OkIk zal het plan van rechtop neer zetten wel uit mijn hoofd halen. Bankrekening ook blij want heb daardoor niet heel veel ruimte meer over
Op zich klinkt het ook wel logisch.
Wim!quote:
Hihiquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gewoon je potloden ergens anders in doen en die doos vullen
Dat is wel veel jaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HihiNee dat doe ik maar niet. Dan heb ik straks iets van 150 markers. Beetje teveel van het goede haha.
Serieus? Haha.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:36 schreef Amarantha het volgende:
Voor het eerst zijn er niet genoeg kleurplaten gepost voor een banner haha. Slecht dit![]()
Ik gebruik vorige deel wel. En de konijntjes van hier
Er in dit hele deel maar 1 kleurplaat gepostquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Serieus? Haha.
Konijntjes zijn leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Had ik vanmiddag ookquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:46 schreef MissStevie het volgende:
oh god.. ik zit hier hardop te grinniken.. mijn vriend kijkt me echt zo aan '' en snapt er niks van
hahaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Had ik vanmiddag ookHij zei nog op een gegeven moment 'hou eens op met die mensen pesten'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |