en gabriel die zijn geloof verliest...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 06:26 schreef Discombobulate het volgende:
Het meeste was ook best wel symbolisch, die kikkers, die cicada, de storm en de droogte. Net zoals toen met die plagen in de Bijbel.
Denk ik dus ook, nu gaan ze allemaal vol op het geloof en denken dat de mensheid genoeg gestraft is en nu alles weer beter gaat.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:03 schreef Re het volgende:
[..]
en gabriel die zijn geloof verliest...
Dat is natuurlijk precies de bedoelingquote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:09 schreef Spooky4u het volgende:
En die Aaron.. kreeg er meteen een Terminus idee bij.
Dat was het hele idee juist.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 04:52 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja dit![]()
![]()
lekker HANDIG dat de bomen alle zombies hebben gepakt maar niet de schuur
Goede make-up gok ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:19 schreef Vlindur het volgende:
Daryl ziet er echt niet uit. Die heeft er ook wel eens beter uitgezien![]()
Goeie make-up of zou hij echt weken niet slapen
Ik ging me wel gelijk afvragen hoe hond zou smakenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:28 schreef Biancavia het volgende:
Oh ja, en de honden. Ik vergeet de honden. Omnomnomnomnom.
Zo te zien nogal taai.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:30 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ging me wel gelijk afvragen hoe hond zou smaken
Ik vond het een goede episode, en de vorige ook hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:41 schreef jogy het volgende:
Altijd wel typisch dat wanneer TWD het aan durft om een aflevering niet hacking&slashing door de zendtijd te gaan dat er hier weer gebitched wordt.
Ik had het ook niet echt over jou hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:49 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik vond het een goede episode, en de vorige ook hoor
Dat van die 'tornado' viel me alleen op
Het was ook het eerst wat ik dacht. Torenhoge bomen die uit de grond zijn gerukt en een gammel schuurtje wat blijft staan. En dan ook nog het geluk hebben dat geen van die bomen op de schuur gevallen isquote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:49 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik vond het een goede episode, en de vorige ook hoor
Dat van die 'tornado' viel me alleen op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het niet zo zeer. Dat eindeloze killen van die walkers gaat ook vervelen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:41 schreef jogy het volgende:
Altijd wel typisch dat wanneer TWD het aan durft om een aflevering niet hacking&slashing door de zendtijd te gaan dat er hier weer gebitched wordt.
Van mij mogen ze nog 100 van dit soort afleveringen maken eerlijk gezegd. Het is nou eenmaal niet alleen een actiehorror , een beetje subtiliteit tussen de grote story-arcs in vind ik wel tofquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:06 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is het niet zo zeer. Dat eindeloze killen van die walkers gaat ook vervelen.
Het is meer dat er nu al een paar afleveringen niet echt een doel is. Of iets spannends.
Beetje een groepje wat doelloos rondloopt slap geouwehoer en de actie die er dan is gaat te makkelijk allemaal.
Kortom saai.
Het is dat er nu in de laatste minuut een nieuw personage wordt geïntroduceerd wat me benieuwd maakt.
Maar ok dat hadden ze ook in de eerst vijf minuten kunnen doen.
Nu was het 40 minuten gaap gaap gaap.
Dus Tsja het mag wel weer iets beter worden.
Als je het vergelijkt met bv seizoen 1. Dat was stukken spannender. Nu is het al een beetje uitgekouwd natuurlijk. Dus moeten ze wel met iets nieuws komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |