abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149531648
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 08:41 schreef Fylax het volgende:

[..]

15.6 miljoen kijkers, nr2 van dit seizoen. :)
7.5 miljoen is nog steeds wel redelijk ja.
pi_149531718
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 08:56 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

7.5 miljoen is nog steeds wel redelijk ja.
Waar heb jij t over? :')
(she/her)
pi_149531871
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beth en Psyco Lizzie goeie episode.

#Neverforget
  Redactie Frontpage dinsdag 10 februari 2015 @ 09:31:40 #79
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_149532054
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 09:03 schreef Fylax het volgende:

[..]

Je moet Amerikaanse kijkers omrekenen naar de euro
pi_149532068
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 09:31 schreef SunChaser het volgende:

[..]

:') :')
(she/her)
pi_149532288
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 09:31 schreef SunChaser het volgende:

[..]

:')

Ik vond dat 'artsy' gedoe ook niet zo leuk als ik eerlijk ben. De radio vond ik wel erg interessant. Ben benieuwd naar de volgende episode!
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 10:23:00 #82
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_149532875
Af en toe zitten er slechte afleveringen bij maar blijft toch boeien...
pi_149533357
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 09:03 schreef Fylax het volgende:

[..]

Jij quote mijn post waarin ik zei dat als ze door blijven gaan met deze 'artsy' manier van regiseren, ze de helft van de kijkers verliezen. De helft van dat aantal is ....

Die helft is trouwens gebaseerd op een poll van de aflevering waar ongeveer de helft van de kijkers het een slechte aflevering vonden met als meestgenoemde reden dat zweverige gedoe.
pi_149533463
Ik vond het ook te artsy en langdradig. Leuk die hallucinaties van dode personages, maar dat duurde te lang en had weinig meerwaarde vond ik zelf.
pi_149533475
Ik was ook niet bijzonder onder de indruk van deze aflevering, maar die halve walkers zorgen wel weer voor een sinistere spanningsboog. Ik neem aan dat we daar nog meer van gaan zien.
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_149534773
Voor ik de aflevering had bekeken had ik de titel van deze review gezien:

http://www.forbes.com/sit(...)st-episode-in-years/

Mijn verwachtingen waren te hoog. :')
pi_149534871
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 10:49 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Jij quote mijn post waarin ik zei dat als ze door blijven gaan met deze 'artsy' manier van regiseren, ze de helft van de kijkers verliezen. De helft van dat aantal is ....

Die helft is trouwens gebaseerd op een poll van de aflevering waar ongeveer de helft van de kijkers het een slechte aflevering vonden met als meestgenoemde reden dat zweverige gedoe.
En ik heb het erover dat deze aflevering meer kijkers jeeft dan andere afleveringen. ;)
(she/her)
pi_149534901
prima aflevering, beetje filler muv Tyreese maar hier hou ik wel van.

Wel beetje jammer dat Tyreese nu eindelijk wat meer badass leek te worden en dan wordt ie alweer afgeserveerd.
pi_149535174
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:04 schreef planethugo het volgende:
prima aflevering, beetje filler muv Tyreese maar hier hou ik wel van.

Wel beetje jammer dat Tyreese nu eindelijk wat meer badass leek te worden en dan wordt ie alweer afgeserveerd.
Ja maar er is alweer een nieuwe neger natuurlijk, dus moest hij weg.
pi_149535661
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:03 schreef Fylax het volgende:

[..]

En ik heb het erover dat deze aflevering meer kijkers jeeft dan andere afleveringen. ;)
Wat wil je daar mee zeggen? Premieres en finales hebben altijd hogere kijkcijfers dan 'normale' afleveringen.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 12:49:00 #91
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_149535933
Deze serie mist echt enorm veel tempo. Tyreese zijn dood was inderdaad zinloos en duurde veel te lang. Nutteloze emotionele conversaties kunnen me totaal niet boeien. Rick die het nodig vind om elke zin als Batman uit te spreken. Nul empathie met Noah. Er zijn simpelweg teveel characters die me op geen enkele manier boeien op dit moment. Ik ga het nog 1 week de kans geven en anders ga ik afhaken ben ik bang.
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
pi_149535941
Wat een bagger aflevering. :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_149536192
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Voor ik de aflevering had bekeken had ik de titel van deze review gezien:

http://www.forbes.com/sit(...)st-episode-in-years/

Mijn verwachtingen waren te hoog. :')
Maar dit klopt dan wel weer aardig:

quote:
...black men and blond women are never safe. (Seriously, black women tend to survive, as do women with brown hair and the core white dudes in the cast, but blond chicks and black guys are dropping right and left. Just an observation)
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_149536421
Ik vond het wel een goede midseason premiere. Een potentieel verblijf onderzocht, de halve zombies gevonden, en een plan-de-campagne gemaakt. Genoeg voer voor de rest van het seizoen.
Ik vond de dood van Tyreese ook wel boeiend. Door het in gesprek gaan met de hallucinaties en het verzetten tegen hun geschetste beelden bleef het voor mij toch in het midden of hij het gevecht nog ging winnen. Al had ik dat wel onzinnig gevonden als ie het overleefd had, zo lang na de beet de arm afhakken zou wat mij betreft wel een verloren zaak moeten zijn :)
Ik vond de radioverslagen ook wel interessant. Of dat nou herinneringen waren van veldslagen die Tyreese vroeger in de auto hoorde, omschrijving van de huidige groep, of van de 'halve-zombie killers'. Ik verwacht dat het om dat laatste gaat, met de omschrijvingen van barbaarse handelingen met de machetes en brandstichtingen
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_149540247
Ik vond het een briljante aflevering *O*

Ergens hoopte ik wel dat Tyreese zou 'turnen' in de auto.
pi_149540439
Als Morgan maar terugkomt ben ik blij. _O_
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 15:33:50 #97
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_149540600
Ze hebben wel echt geprobeerd om er een artsy fartsy episode van te maken, maar ik vond het erg misplaatst eigenlijk... Die hallucinaties... tsja, waarom nu pas bij Tyreese ineens?

Verder is het gebruik van terugkerende oneliners wel een goed concept, maar hoe vaak Bob, Governor en die meisjes wel niet dezelfde zinnen herhaalden... tegen het irritante aan eigenlijk.

Ik vind het wel heel jammer van Tyreese, ondanks dat het nogal een softie was vond ik het wel een leuk karakter. Mooie tegenhanger van Rick, waar Rick steeds harder wordt probeerde Tyreese zijn menselijkheid zo lang mogelijk te bewaren.

Gelukkig gaan ze trouwens weer gewoon op naar Washington waar ik blij om ben, ik was al bang dat ze nu de rest van het seizoen doelloos rond zouden blijven zwerven.
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 10 februari 2015 @ 15:57:54 #98
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_149541285
Die Beth mag zich wel stilhouden te zingen. Snel op mute dan...
pi_149541437
Plaatje in de OP is weer up-to-date gemaakt. :)
pi_149541564
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:57 schreef SpauldingPF het volgende:
Die Beth mag zich wel stilhouden te zingen. Snel op mute dan...
Ze is toch dood.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')