7.5 miljoen is nog steeds wel redelijk ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
15.6 miljoen kijkers, nr2 van dit seizoen.
Waar heb jij t over?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:56 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
7.5 miljoen is nog steeds wel redelijk ja.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je moet Amerikaanse kijkers omrekenen naar de euro
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je moet Amerikaanse kijkers omrekenen naar de euro
Jij quote mijn post waarin ik zei dat als ze door blijven gaan met deze 'artsy' manier van regiseren, ze de helft van de kijkers verliezen. De helft van dat aantal is ....quote:
En ik heb het erover dat deze aflevering meer kijkers jeeft dan andere afleveringen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:49 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Jij quote mijn post waarin ik zei dat als ze door blijven gaan met deze 'artsy' manier van regiseren, ze de helft van de kijkers verliezen. De helft van dat aantal is ....
Die helft is trouwens gebaseerd op een poll van de aflevering waar ongeveer de helft van de kijkers het een slechte aflevering vonden met als meestgenoemde reden dat zweverige gedoe.
Ja maar er is alweer een nieuwe neger natuurlijk, dus moest hij weg.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:04 schreef planethugo het volgende:
prima aflevering, beetje filler muv Tyreese maar hier hou ik wel van.
Wel beetje jammer dat Tyreese nu eindelijk wat meer badass leek te worden en dan wordt ie alweer afgeserveerd.
Wat wil je daar mee zeggen? Premieres en finales hebben altijd hogere kijkcijfers dan 'normale' afleveringen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
En ik heb het erover dat deze aflevering meer kijkers jeeft dan andere afleveringen.
Maar dit klopt dan wel weer aardig:quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Voor ik de aflevering had bekeken had ik de titel van deze review gezien:
http://www.forbes.com/sit(...)st-episode-in-years/
Mijn verwachtingen waren te hoog.
quote:...black men and blond women are never safe. (Seriously, black women tend to survive, as do women with brown hair and the core white dudes in the cast, but blond chicks and black guys are dropping right and left. Just an observation)
Ze is toch dood.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:57 schreef SpauldingPF het volgende:
Die Beth mag zich wel stilhouden te zingen. Snel op mute dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |