Een zwangerschapstest en condooms.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ging Glenn in seizoen twee geen tampons halen ?
Recyclen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:45 schreef Amnistia het volgende:
Vroeg het mezelf ook al af hoe het zou gaan met de menstruatie... ik bedoel de tampons en maandverband zal wel op zijn lijkt me....
En later nog de morning-afterpil. Die had ze ingenomen en weer uitgekotst. Stomme keuze. Is haar zelf fataal geworden. En de rest zit inderdaad met dat huilalarm opgescheept.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:56 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Een zwangerschapstest en condooms.
Je zag toen wel tampons staan, of hij die ook mee nam weet ik niet, maar anders is er sowieso niet genoeg geweest denk ik.
Integendeel. Het zijn zombies, niet vampieren. Jezelf bedekken met bloed lijkt (soms) te werken. Het wordt dus hoog tijd dat alle vrouwen over alle mannen heen gaan menstrueren.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:54 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Jaaa...Lopende zombielokker ben je dan.
Ja exact. Jammer. Lastig zo`n kind erbij.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:15 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En later nog de morning-afterpil. Die had ze ingenomen en weer uitgekotst. Stomme keuze. Is haar zelf fataal geworden. En de rest zit inderdaad met dat huilalarm opgescheept.
Volgens mij werkt dat alleen met zombiebloed, niet met 'vers' bloed van mensen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:48 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Integendeel. Het zijn zombies, niet vampieren. Jezelf bedekken met bloed lijkt (soms) te werken. Het wordt dus hoog tijd dat alle vrouwen over alle mannen heen gaan menstrueren.
Ik ookquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:37 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Yes, Aron, hoopte al dat ze die verhaallijn op zouden pakken.
Kan je in een spoiler zetten hoe die verhaallijn gaat? In grote lijnen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:37 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Yes, Aron, hoopte al dat ze die verhaallijn op zouden pakken.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:59 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Kan je in een spoiler zetten hoe die verhaallijn gaat? In grote lijnen?
Ik ben wel benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]Dankjewel. Spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat dacht ik ook meteen, maar ze hebben er de rest van de aflevering geen referenties naar gemaakt. Ik verwacht dus dat er niets aan de hand is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:40 schreef 426451 het volgende:
Food for thought, in die laatste aflevering, bij een scene waar de groep die zombies vanaf de brug naar beneden duwen.
Toen het de beurt was aan Sasha ging ze roekeloos met haar mes op de zombies inhakken. Even later had ze met diezelfde mes de arm van Abraham geschampt, zou dat kunnen betekenen dat Abraham geïnfecteerd raakt en binnenkort dood gaat?
Hier keek ik van op, dan zou hij nu toch ook infected moeten zijn idd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:40 schreef 426451 het volgende:
Food for thought, in die laatste aflevering, bij een scene waar de groep die zombies vanaf de brug naar beneden duwen.
Toen het de beurt was aan Sasha ging ze roekeloos met haar mes op de zombies inhakken. Even later had ze met diezelfde mes de arm van Abraham geschampt, zou dat kunnen betekenen dat Abraham geïnfecteerd raakt en binnenkort dood gaat?
iedereen is al infected. In S1 sneden Rick en Shane zichzelf om met het bloed walkers af te leidenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:42 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hier keek ik van op, dan zou hij nu toch ook infected moeten zijn idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |