Is nu ook dicht, thxquote:Op zondag 5 april 2015 00:16 schreef Fer het volgende:
Ik vraag mij toch af, waarom dit nog steeds open is. Maar een onverzonnen topic, met een daadwerkelijke klacht en bewijs ervan (zat gvd 30 minuten op dat schijthok) gewoon 2x gesloten wordt. Zonder reden.
Omdat die nog een beetje aanvaardbare OP heeft itt jouw hihaho bagger.quote:Op zondag 5 april 2015 14:51 schreef Fylax het volgende:
wrm worden mijn lemmingz geslotun maar desen niet?
KLB / Betrapt tijdens het fappen
Oke duidelijkquote:Op zondag 5 april 2015 14:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat die nog een beetje aanvaardbare OP heeft itt jouw hihaho bagger.
Ja, waarom is dit?quote:Op zondag 5 april 2015 19:50 schreef Domnivoor het volgende:
Waarom is mijn laatste reactie in dit topic verdwenen?
KLB / Albert Heijn Amsterdamsestraatweg
quote:Op zondag 5 april 2015 19:50 schreef Domnivoor het volgende:
quote:
» Er is al 58 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.quote:Op zondag 5 april 2015 19:50 schreef Domnivoor het volgende:
Ja, het is zinvol om dit topic omhoog te schoppen. Die AH sluit nog steeds om 22:00 en was vandaag zelfs de hele dag geslotenquote:Op zondag 5 april 2015 21:22 schreef deadprez het volgende:
» Er is al 58 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Gisteren ook al om 17:00quote:Op zondag 5 april 2015 21:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, het is zinvol om dit topic omhoog te schoppen. Die AH sluit nog steeds om 22:00 en was vandaag zelfs de hele dag gesloten
Zeker asociaal. Wèl een blad met recepten voor Pasen, maar niks willen verkopen met Pasenquote:Op zondag 5 april 2015 21:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gisteren ook al om 17:00asociaal is het.
Susteren is twee jaar geleden toch echt voor een periode uit KLB geweerd voor het blijven openen van gelijksoortige onzinnige meuk.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:44 schreef hugecooll het volgende:
Die onzinnige topics mogen van mij ook wel achterwege blijven, maar om iemand daarvoor te bannen uit KLB is (imo) wat overdreven
Ik zal het onthouden voor in het vervolg.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Er zijn in het verleden ook users geweerd die bans voor andere users aanvroegen. Just saying.
Neem een abbo, dan ben je er vanaf.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:33 schreef Aberella het volgende:
Kan het niet wat minder met die advertenties? Duurt mobiel al een half uur om de pagina te laden (als hij het al doet) en blijft hangen over het halve scherm.
Je hebt het topic zelf verneukt door te gaan lopen schelden. Van actie komt reactie en andersom.quote:
Ben jij een moderator?quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt het topic zelf verneukt door te gaan lopen schelden. Van actie komt reactie en andersom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |