SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:49 schreef Bortecinem het volgende:
Desperaat, een Iraanse vrouw wijst het huwelijksverzoek af van een man die ze niet eens kent. De man bedreigt haar en zegt dat hij haar het leven zuur zal maken. Vervolgens gooit hij zoutzuur in haar gezicht. Ze verliest haar ogen en ook de rest van haar gezicht raakt helemaal verminkt. Ze beroept op het 'oog om oog, tand om tand' wet in Iran en krijgt gelijk. Ze mag ook zoutzuur in het gezicht van de man gooien.
Maar wanneer het zover is vergeeft ze hem.. De man helemaal blij. Zegt voor de camera dat hij met haar wilt trouwen en de rest van zijn leven voor haar wil zorgen en balblabla. De vrouw stelt wel dat er een voorwaarde vastzit aan haar vergeving en dat is dat hij haar haar onkosten veroorzaakt door zijn geweld zal moeten vergoeden. Vervolgens scheld de man haar uit.Paar minuten nadat zij hem heeft vergeven.
Die gasten leven nog steeds in het jaar 0 of zoquote:Op maandag 9 februari 2015 00:49 schreef Bortecinem het volgende:
Desperaat, een Iraanse vrouw wijst het huwelijksverzoek af van een man die ze niet eens kent. De man bedreigt haar en zegt dat hij haar het leven zuur zal maken. Vervolgens gooit hij zoutzuur in haar gezicht. Ze verliest haar ogen en ook de rest van haar gezicht raakt helemaal verminkt. Ze beroept op het 'oog om oog, tand om tand' wet in Iran en krijgt gelijk. Ze mag ook zoutzuur in het gezicht van de man gooien.
Maar wanneer het zover is vergeeft ze hem.. De man helemaal blij. Zegt voor de camera dat hij met haar wilt trouwen en de rest van zijn leven voor haar wil zorgen en balblabla. De vrouw stelt wel dat er een voorwaarde vastzit aan haar vergeving en dat is dat hij haar haar onkosten veroorzaakt door zijn geweld zal moeten vergoeden. Vervolgens scheld de man haar uit.Paar minuten nadat zij hem heeft vergeven.
Mensen die dit vragen na al mijn ASMR propaganda. Ik hoop dat je de rest van de week ziek blijft.quote:Op maandag 9 februari 2015 01:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Heeft iemand een kalmerend muziekje of een sound therapy-achtig iets voor mij? Heb nog steeds hoofdpijn door de verkoudheid en kan zo onmogelijk rustig gaan slapen.
quote:Op maandag 9 februari 2015 01:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Heeft iemand een kalmerend muziekje of een sound therapy-achtig iets voor mij? Heb nog steeds hoofdpijn door de verkoudheid en kan zo onmogelijk rustig gaan slapen.
quote:Op maandag 9 februari 2015 01:32 schreef Bortecinem het volgende:
'Zachte G is oorspronkelijke G'
IN YOUR FACE BITCHES. IN YOUR FACEE!!
quote:Op maandag 9 februari 2015 01:41 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2015 01:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mensen die dit vragen na al mijn ASMR propaganda. Ik hoop dat je de rest van de week ziek blijft.
Bedankt, Jan! Dit klinkt wel lekker; chill, monotoon en geen luidruchtige of verrassende geluiden.quote:
Hou je bek en beterschap.quote:Op maandag 9 februari 2015 01:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Werkt toch niet bij mij.quote:Op maandag 9 februari 2015 02:09 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom neem je niet gewoon een pil?
Heb morgen vrij, dus liever wat laterquote:Op maandag 9 februari 2015 02:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
kom vegte dan, morgen 12 uur fietsehok ibn galdoen
Nee. Ik heb eigenlijk niet zo heel vaak hoofdpijn, alleen een aantal keer per jaar wanneer ik goed verkouden ben of de hooikoorts het me moeilijk maakt. Ben daarom niet zo bekend met pillen.quote:Op maandag 9 februari 2015 02:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je weleens een nurofen pil genomen?
Als een paracetamol niet werkt zou ik zo'n Nurofen pil slikken. Die van 400 mg. Ik heb migraine en bij mij werken die pillen prima als ik ze op tijd slik.quote:Op maandag 9 februari 2015 02:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee. Ik heb eigenlijk niet zo heel vaak hoofdpijn, alleen een aantal keer per jaar wanneer ik goed verkouden ben of de hooikoorts het me moeilijk maakt. Ben daarom niet zo bekend met pillen.
Ik lees dat de werkzame stof daarin ibuprofen is. Dat hebben we thuis ook. Maar bedankt voor de tip. Ik zal ernaar kijken wanneer het echt nodig blijkt.quote:Op maandag 9 februari 2015 02:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als een paracetamol niet werkt zou ik zo'n Nurofen pil slikken. Die van 400 mg. Ik heb migraine en bij mij werken die pillen prima als ik ze op tijd slik.
Ja het is in feite ibuprofen in pil vorm. Maar die zakjes zijn volgens mij wel zwaarder. Yarisini ic dene.quote:Op maandag 9 februari 2015 02:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik lees dat de werkzame stof daarin ibuprofen is. Dat hebben we thuis ook. Maar bedankt voor de tip. Ik zal ernaar kijken wanneer het weer nodig is.
hahahaquote:Op maandag 9 februari 2015 05:19 schreef Drinky het volgende:
Hou je bek kk Turken kijk naar je eigen land met je Erdogan taferelen.
Erdoğan for president!quote:Op maandag 9 februari 2015 05:19 schreef Drinky het volgende:
Hou je bek kk Turken kijk naar je eigen land met je Erdogan taferelen.
Als Ataturk niet de oprichter was van CHP was CHP allang verleden tijd. Ze hebben automatisch al een deel van het volk achter zich en nog weten ze niks te bereiken.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:15 schreef zarGon het volgende:
7 juni van dit jaar vinden algemene verkiezingen plaats, AKP/Erdoğan jaagt op 60%. Dat is nogal dapper, aangezien het mijns inziens mogelijk is dat ze de huidige % 49,83 wellicht niet eens kunnen vasthouden.
Het lijkt erop dat de focus ligt op het samenstellen van een nieuwe grondwet; Erdoğan wil om die reden 400 kamerleden (huidig: 327 kamerleden).
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd wat de CHP gaat doen na de nederlaag en dan vooral Kılıçdaroğlu gaat doen; treedt hij af of blijft hij nog aan de leiding? Ik zie de AKP namelijk wel een deuk oplopen, maar de CHP zie ik niet (significant) stijgen...
Ik gok kamerlid worden om uiteindelijk een ministerie te leiden (bakan). Van wat ik heb begrepen tegen de zin in van Erdoğan.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:22 schreef xaban06 het volgende:
Wat zijn ze met, of wat is, Hakan Fidan van plan?
Turk, pleasequote:Nederland moet zo snel mogelijk de termen 'integratie' en 'allochtoon' afschaffen. Ook moet er een museum over het Nederlandse slavernijverleden komen om meer begrip te kweken voor de tegenstanders van Zwarte Piet.
Dat zeggen de onafhankelijke Kamerleden Tunahan Kuzu en Selcuk Öztürk in een vraaggesprek met NU.nl.
Nee, gewoon kamerlid kandidaat vertaald.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:36 schreef zarGon het volgende:
"Milletvekili aday adayı"....
Kamerlid-kandidaat kandidaat. Of zo..
Haha, ze gaan helemaal loco. Wel te begrijpen. Ze waren zo hard aangepakt door de racistische media.quote:
Aday = kandidaatquote:Op maandag 9 februari 2015 12:50 schreef Atak het volgende:
[..]
Nee, gewoon kamerlid kandidaat vertaald.
Zover gaat de Nederlandse taal nog niet.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aday = kandidaat
Milletvekili adayı -> Kamerlid-kandidaat (iemand die kandidaat is om kamerlid te worden).
Milletvekili aday adayı -> Kamerlid-kandidaat kandidaat (iemand die zich kandidaat stelt om op de kandidatenlijst te komen, en nog goedgekeurd moet worden om zich dus überhaupt kiesbaar te kunnen stellen).
moest je veel op je knietjes?quote:Op maandag 9 februari 2015 13:12 schreef Stimorol- het volgende:
Ben echt de medewerkster van het jaar.
Als ik naar jouw avatar kijk is het juist jouw vaste werkplekquote:Op maandag 9 februari 2015 13:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee dat is jouw vaste werkplek.
Hij is niet op zijn knieën maargoed. En hij is zijn buikspieren aan het trainen, weet niet waar jij het over hebt.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:17 schreef Atak het volgende:
[..]
Als ik naar jouw avatar kijk is het juist jouw vaste werkplek
Ja ja. Stout meisjequote:Op maandag 9 februari 2015 13:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hij is niet op zijn knieën maargoed. En hij is zijn buikspieren aan het trainen, weet niet waar jij het over hebt.
Z'n buikspieren hoeven weinig te doen bij die beweging. Lijken me vooral zijn rug- en/of bilspieren.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hij is niet op zijn knieën maargoed. En hij is zijn buikspieren aan het trainen, weet niet waar jij het over hebt.
Ik heb mijn eightpack onder andere hierdoor hoor.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Z'n buikspieren hoeven weinig te doen bij die beweging. Lijken me vooral zijn rug- en/of bilspieren.
quote:
Echt hè.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:33 schreef Che_ het volgende:
Ik heb gemerkt dat het need-to-get-laid gehalte echt hoog is in dit topic
Hoi.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:33 schreef Che_ het volgende:
Vocht gehalte is idd hoog.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:33 schreef Che_ het volgende:
Haha, goeie come back van een zuigster van het jaarquote:Op maandag 9 februari 2015 13:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja zoon, moet je mondje toch voeden. Moet vnv overwerken. Baas was niet tevreden.
Gr gr
Annen
Ik kom tenminste aan mijn trekken. Ik ben ervan overtuigd dat jij dat niet kan zeggen, spleetoogjequote:Op maandag 9 februari 2015 13:49 schreef Atak het volgende:
[..]
Haha, goeie come back van een zuigster van het jaar
Daarom ben je ook employee of the year gewordenquote:Op maandag 9 februari 2015 14:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kom tenminste aan mijn trekken. Ik ben ervan overtuigd dat jij dat niet kan zeggen, spleetoogje
Jazeker. Ik kan tenminste werk vinden, jij nog geen stageplekquote:Op maandag 9 februari 2015 14:03 schreef Atak het volgende:
[..]
Daarom ben je ook employee of the year geworden
Te veel gedoe. Te veel werk.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:01 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Heb je een turkse chick kunnen vinden in tussentijd?
Fail. Stage al afgerond.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jazeker. Ik kan tenminste werk vinden, jij nog geen stageplek
Bied me aan dan.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:06 schreef Deuce92 het volgende:
Ik zou Stimo ook wel een vaste baan aanbieden hoor.![]()
Ze heeft al een baan onder de tafel van zijn baasquote:Op maandag 9 februari 2015 14:06 schreef Deuce92 het volgende:
Ik zou Stimo ook wel een vaste baan aanbieden hoor.![]()
Van zijn baas?!quote:Op maandag 9 februari 2015 14:07 schreef Atak het volgende:
[..]
Ze heeft al een baan onder de tafel van zijn baas
gniffel gniffel.quote:
Ben het niet echt, hahhaaha..quote:Op maandag 9 februari 2015 14:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
gniffel gniffel.
Maar krijg je nu een opslag, of wordt je foto opgehangen, mooi ingelijst?
Ik werk nu ook aan scriptie. Ik ben zo blij als dit voorbij is. Dan ga ik een roadtrip van een jaar maken ofzo.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben het niet echt, hahhaaha..![]()
Opslag krijg ik na afronding scriptie. Stay tuned
Ja ik ga kijken!quote:Op maandag 9 februari 2015 14:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Better Call Saul is begonnen op Netflix, voor geïnteresseerden. Iedere week een aflevering.
als je ff jezelf omschrijft plus leeftijd, opleiding, geloof etc etc zal ik in m'n omgeving kijken voor een passende kandidaatquote:
Ff checkenquote:Op maandag 9 februari 2015 14:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Better Call Saul is begonnen op Netflix, voor geïnteresseerden. Iedere week een aflevering.
je hebt wel rare fantasieën voor een meisjequote:Op maandag 9 februari 2015 14:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
True. Mn lul stop ik in je mond.
Oh top, ik moet ook nog even kijken naar Revenge en Fresh of the boatquote:Op maandag 9 februari 2015 14:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Is Stimo nu een man, een meisje of een omgebouwde... Zeg het maar want dit gaat mijn beperkte intellectuele vaardigheden te boven hoorquote:Op maandag 9 februari 2015 14:19 schreef Atak het volgende:
[..]
je hebt wel rare fantasieën voor een meisje
Ik concentreer nu op niet-Turkse dames omdat ze DTF zijn.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:18 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
als je ff jezelf omschrijft plus leeftijd, opleiding, geloof etc etc zal ik in m'n omgeving kijken voor een passende kandidaat
Mits je als een dief in de nacht via de achterdeur niet schuwt is er naar verluid bij oriëntaalse vrouwen een hoop mogelijk heb ik hier op Fok! geleerd.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:23 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik concentreer nu op niet-Turkse dames omdat ze DTF zijn.
quote:Op maandag 9 februari 2015 14:23 schreef Atak het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertel je eigen ervaring abi. Ben ik wel nieuwsgierig naarquote:Op maandag 9 februari 2015 14:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mits je als een dief in de nacht via de achterdeur niet schuwt is er naar verluid bij oriëntaalse vrouwen een hoop mogelijk heb ik hier op Fok! geleerd.![]()
Alleen maar grenades en IED'squote:Op maandag 9 februari 2015 14:23 schreef Atak het volgende:
[..]
Je bent aangenomen.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
True. Mn lul stop ik in je mond.
Mijn ervaring is slechts met hele Westerse Turkse meiden in Izmir en die verschillen in dat opzicht niet echt van Hollandse vrouwen, gelukkig maar want ben niet zo dol op een kliederboel ablaquote:Op maandag 9 februari 2015 14:28 schreef Unlabeled het volgende:
Vertel je eigen ervaring abi. Ben ik wel nieuwsgierig naar![]()
Ik vind dat mensen voor hunzelf moeten kunnen bepalen waarom ze bepaalde keuzes maken, zolang ze anderen daar maar geen kwaad mee doen.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:02 schreef Bortecinem het volgende:
Tugce Kazaz (die destijds met een griek trouwde en zich ook bekeerde voor hem) vertelt hier waarom ze zogenaamd christen was geworden.
'Ik was christen geworden want toen ging het er in Turkije veel erger aan toe. Arabisch, de taal van de Koran, was nergens te bekennen in het dagelijkse leven'.
Ik wil haar slaan. Kei hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |