6quote:
Nee, wij gehate baby-boomers mogen ook een eigen topic hebben.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Misschien kan Karina de TT beter veranderanderen in bijna 60+?
Heb zaterdag nog iemand de hand geschud voor zijn 66ste.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, wij gehate baby-boomers mogen ook een eigen topic hebben.
Heeft ie het overleefd?quote:Op maandag 9 februari 2015 00:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Heb zaterdag nog iemand de hand geschud voor zijn 66ste.
Dat moeten we even afwachten tot volgende weekquote:
Oh, een babyboomer... je hebt toch wel een afbetaalde vrijstaande villa van 8 ton hè?!quote:Op maandag 9 februari 2015 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, wij gehate baby-boomers mogen ook een eigen topic hebben.
Uiteraard en een jacht en een tweede huis in Toscane.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:12 schreef Leandra het volgende:
Oh, een babyboomer... je hebt toch wel een afbetaalde vrijstaande villa van 8 ton hè?!
Anders val je niet in het standaard babyboomerprofiel van de FOK!kertjes wiens enorme financiële ervaring gestoeld is op het schuldenoverzicht van DUO.
Oh gelukkig, een cliché babyboomerquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard en een jacht en een tweede huis in Toscane.
en bedankt hèquote:
quote:
Je scheert je poes niet meer ? De haren vallen sowieso uit ?quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:39 schreef just me het volgende:
Voetballen heb ik achter me gelaten tong, ik ben me nu op het golfen aan het concentreren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |