What de hel......quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:20 schreef XL het volgende:
[..]
Bedoel je zoals Goffin die nu al 4 jaar als een stuiterbal door de rankings gaat en na langere tijd in de anonieme challengers als een echte master weer komt bovendrijven?
2012: High 42/Low 174
2013: High 47/Low 113
2014: High 22/Low 113
Brisbane finale vergeten? Milos heeft het in zich (ook al acht ik de kans zeer klein dat hij dat laat zien vandaag).quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:46 schreef Norrage het volgende:
Raonic potentieel een prachtige wedstrijd noementwitter:RichardKrajicek twitterde op dinsdag 10-02-2015 om 09:41:28Vandaag prachtige wedstrijden op het programma met onder meer Milos Raonic en Tomas Berdych. Murray van start in de dubbel. #abnamrowtt reageer retweet
De spelers onder de toppers doen meestal wel hun best hier toch? Ben vooral heel benieuwd naar Murray, die zie ik best volledig ongemotiveerd met 2x 6-3 verliezen van Mahut morgen..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:17 schreef Norrage het volgende:
De toppers doen voor de afwisseling eens moeite dit toernooi
Ik denk dat die lijst met namen van oud-winnaars wel motiverend werkt. Het is toch wel een who's who van tennis de afgelopen 40 jaar.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:17 schreef Norrage het volgende:
De toppers doen voor de afwisseling eens moeite dit toernooi
Dubbelwedstrijden zijn qua amusement wel mooi. Als ik ooit nog naar een wedstrijd kan, lijkt me een wedstrijd van Rojer zeker niet de minstequote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:17 schreef PippenScottie het volgende:
Het dubbeltoernooi lijkt wel aardig in Ahoy.
Eerste ronde Rojer/Tecau tegen Lindstedt/Matkowski. Tweede ronde tegen Qureshi/Zimonjic.
Niemand geeft natuurlijk om dubbelspel, maar deze wedstrijden zouden bij de WTF niet misstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |