Daar was ik bijquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het wordt geen Stepanek-Rochus finale in elk geval.
Met oprechte deelneming.quote:
Ik ga vanmiddagquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:03 schreef luckass het volgende:
[..]
Daar was ik bij_!
Morgen 's middags topwedstrijden en 's avonds zaadjes, man man
Ik zal Milos vanavond aanmoedigenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag
Hoopte eigenlijk vooraf op Wawa, Raonic en Dimitrov, maar nu dat er niet in zit heb ik vooral zin in Berdych - Monfils
Simon - Murray is totaal niet mijn tennis eigenlijk, maar ook wel leuk om Murray eens live te hebben gezien. Jammer dat ik mijn mattie Milos niet live kan zien. Had nog een mooi spandoek gemaakt met Wimderon en Tim86 groeten Milos, maar die kan weer de kast in
Ik zal mijn spandoek klaarleggen bij Ingang Oostquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:25 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik zal Milos vanavond aanmoedigen
VIP-ticketsquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zal mijn spandoek klaarleggen bij Ingang Oost
Met een stift erbij om Nalbandian erbij te kunnen schrijven
Alles kan gekocht met geld. En als het niet direct gekocht wordt met geld, dan wel door een goede lobby te kopenquote:Random thought, zou de 500 status gekocht kunnen worden bij de ATP? Of gekocht moeten worden?
twitter:GillesSimon84 twitterde op donderdag 12-02-2015 om 16:32:25Une statistique rassurante avant de jouer contre Andy. Personne ne m'a jamais battu 13 fois de suite 😃 reageer retweet
Nobody beats Gilles Simon 13 times in a row?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:33 schreef 1239758715981 het volgende:
twitter:GillesSimon84 twitterde op donderdag 12-02-2015 om 16:32:25Une statistique rassurante avant de jouer contre Andy. Personne ne m'a jamais battu 13 fois de suite 😃 reageer retweet
Slechter dan toen ie van young verloor?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:05 schreef Ambrosius het volgende:
Zo'n slechte Murray heb ik zelden gezien.
In hun eerste wedstrijd tegen elkaar had hij ook gewonnen van Murray.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Murray was blijkbaar drama, maar nu heeft Simon wel van elke van de grote 4 gewonnen.
Volgens mij twee spelers die allebei van zichzelf hebben gezegd meervoudig slam winnaar te zullen worden.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:23 schreef wimderon het volgende:
Ouderwets topshowtje in Memphis: Tomic-Young![]()
Is dit serieus waar?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:22 schreef Tim86 het volgende:
Dan verwacht je niet dat je big name tot zaterdag in Australië op het strand ligt en dan pas voor het eerst traint..en dan ook nog eist dat hij alleen middagsessies krijgt omdat hij een jetlag heeft
Dit soort mensen... Grr...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:22 schreef Tim86 het volgende:
achterlijke wijven die continu hardop bleven kakelen met een of ander vaag accent wat uit Zeeuws-Vlaanderen leek te komen aan de andere kant. Ze waren alleen stil tussen de games door. Gelukkig waren ze zo beledigd toen ik er wat van zei dat ze na een plaspauze niet meer terug kwamen
En gaat nog goed mee in set 2, nog geen enkele break tegen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 03:07 schreef wimderon het volgende:
De Kraaij pakt de eerste set tegen Nishikori
Zeeuws Vlaanderen beledigenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:22 schreef Tim86 het volgende:
Inmiddels weer thuis. Was een prima dagje. Alleen jammer dat we omgeven waren door zwetende, stinkende kerels aan de ene kant en achterlijke wijven die continu hardop bleven kakelen met een of ander vaag accent wat uit Zeeuws-Vlaanderen leek te komen aan de andere kant. Ze waren alleen stil tussen de games door. Gelukkig waren ze zo beledigd toen ik er wat van zei dat ze na een plaspauze niet meer terug kwamen
Verder was Berdych weer geniaal goed, ondanks een lompe val waarbij hij op zijn pols landde. En Monfils was Monfils, in de meest negatieve zin van het woord. Ongeïnteresseerd, ongeconcentreerd, ongemotiveerd en kut. Een beetje zoals de eerste 2,5 set tegen Pouille laatst. Alleen nu zag hij het licht niet ineens..en Berd gaf hem die kans ook niet. Echt heerlijk om naar die man te kijken als hij zo speelt.
Murray - Simon had ik vooraf al niet heel veel zin in omdat het mijn tennis niet is en omdat Murray een irritant jong is en ook dat kwam er helemaal uit. Gelukkig speelde Simon zelf wel erg goed (en agressief) dus dat maakte nog wat goed. Was wel een echte tankjob van Murray dit, maar dat was dit hele toernooi eigenlijk wel gezien zijn voorbereiding. Respectloos eigenlijk, als je ziet wat voor startgeld dat soort gasten krijgen. Dan verwacht je niet dat je big name tot zaterdag in Australië op het strand ligt en dan pas voor het eerst traint..en dan ook nog eist dat hij alleen middagsessies krijgt omdat hij een jetlag heeft
Maar verder was het wel leuk hoor. Zeiken op negatieve dingen is alleen soms wat lekkerder
Voor Nederland toch een logische keuzequote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:53 schreef truedestiny het volgende:
En de NOS gaat weer lekker de hele dag schaatsen uitzenden.Ben benieuwd wie die keuzes maakt daar. Een wereldsport of een sport die in een paar landen op nummer 4 staat.
Austin Kraaij?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 03:07 schreef wimderon het volgende:
De Kraaij pakt de eerste set tegen Nishikori
Alleskunnerquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:50 schreef wimderon het volgende:
Doet Milos toch aardig dit.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |