abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 april 2015 @ 13:38:27 #276
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151415772
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 13:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het zou wat zijn voor wat privéspeurwerk: als er geen slachtoffers te betreuren zijn, dan kan een privédective ook geen nabestaanden opsporen. En als die er wel zijn, dan zitter er veel mensen in het complot.
En als er zonder grond 'non-happening' wordt geroepen, dan vind ik dat beledigend voor de slachtoffers die toch wel bleken te bestaan.
Ach dat deed Tingo ook toen mensen die MH17 slachtoffers kenden dat vertelden. Toen vond hij het weer bizar dat zoveel mensen iemand via via op die vlucht kende. Voor dat soort gevallen is het nooit goed.

Edit: Maar gelukkig geeft hij zelf toe dat hij niet te overtuigen is :)

[ Bericht 8% gewijzigd door ATuin-hek op 06-04-2015 13:51:56 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_151416460
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 13:38 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ach dat deed Tingo ook toen mensen die MH17 slachtoffers kenden dat vertelden. Toen vond hij het weer bizar dat zoveel mensen iemand via via op die vlucht kende. Voor dat soort gevallen is het nooit goed.

Edit: Maar gelukkig geeft hij zelf toe dat hij niet te overtuigen is :)
Maar wat zou het impliceren als teveel mensen de slachtoffers kenden? Een complot waarbij de meerderheid van de mensheid betrokken is?
  maandag 6 april 2015 @ 14:07:37 #278
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151416503
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 14:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar wat zou het impliceren als teveel mensen de slachtoffers kenden? Een complot waarbij de meerderheid van de mensheid betrokken is?
Geen idee. IIRC kwam daar niet echt een zinnig antwoord op, if any.
Onikaan ni ov dovah
  maandag 6 april 2015 @ 14:12:43 #279
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151416619
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 13:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mwah. Tingo is toch aan het trollen als hij beweert dat dat vliegtuigongeluk een non-happening is?
Was het maar zo. Ik gok op oogkleppen en tunnelvisie. Maar dat is het niet waard om een topic te laten ontsporen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_151416660
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 14:07 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Geen idee. IIRC kwam daar niet echt een zinnig antwoord op, if any.
Nee, toen kon een false flag ineens toch wel met veel minder mensen georganiseerd worden, volgens sommigen. Alleen wat crisisacteurs en een speciale effectenman ofzo.. Als je alle implicaties buiten beschouwing laat, dan is dat idd. zo.
pi_151419406
quote:
2s.gif Op maandag 6 april 2015 14:12 schreef jogy het volgende:

[..]

Was het maar zo. Ik gok op oogkleppen en tunnelvisie. Maar dat is het niet waard om een topic te laten ontsporen.
dit kun je ook omdraaien
jullie zijn degenen met oogkleppen en tunnelvisie
de alles wat er gebeurt goedpratertjes :*
  maandag 6 april 2015 @ 15:56:29 #282
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151419686
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 15:48 schreef overstekendekameel het volgende:

[..]

dit kun je ook omdraaien
jullie zijn degenen met oogkleppen en tunnelvisie
de alles wat er gebeurt goedpratertjes :*
Daarom is het ook een gok.
Vrijheid
pi_151419890
quote:
14s.gif Op maandag 6 april 2015 15:56 schreef jogy het volgende:

[..]

Daarom is het ook een gok.
ik gok dat tingo geen oogkleppen en een tunnelvisie heeft
ik gok dat jullie (lees: goedpraters) oogkleppen en een tunnelvisie hebben
feit is dat jullie (lees: goedpraters) alle ellende, leugens en gemanipuleer van die sick fucks aan de top proberen goed te praten
pi_151419948
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 16:03 schreef overstekendekameel het volgende:

[..]

feit is dat jullie (lees: goedpraters) alle ellende, leugens en gemanipuleer van die sick fucks aan de top proberen goed te praten
Dankje Mr.Kameel
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151420333
Een gok? Maar op basis van argumenten zou het iets meer moeten zijn..
Kunnen mensen nepslachtoffers hebben gekend? En zo, hoever moet de samenzwering zich uitstrekken? En met welk doel?
En waarom heb je oogkleppen op als je vragen stelt?
  maandag 6 april 2015 @ 16:19:59 #286
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151420485
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 16:02 schreef Tingo het volgende:

[..]
verwijderde post
Als je harde feiten negeert en niet eens moeite doet om je kennis uit te breiden... Dan ga ik je idd niet kunnen overtuigen.

[ Bericht 4% gewijzigd door jogy op 06-04-2015 16:30:04 ]
Onikaan ni ov dovah
pi_151420524
quote:

[..]

Wat het NOS journaal zegt is allemaal een leugen maar als je vragen hebt over wat internetnieuws ben je meteen een goedprater :D

[ Bericht 5% gewijzigd door jogy op 06-04-2015 16:32:45 ]
Conscience do cost.
  maandag 6 april 2015 @ 16:26:52 #288
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151420717
quote:

[..]

Ik ben zeker niet blind voor de mogelijkheden van een complot maar er is veel meer mogelijk dan hoax (dus een niet gebeurde ramp en iedereen is nep) en het officiële verhaal. Dan zijn de mogelijkheden die door izzy zijn geopperd een stuk waarschijnlijker dan die van Tingo. Persoonlijk ga ik nog steeds voor een gruwelijke laatste daad van een depressieve co-piloot maar dat terzijde.
Vrijheid
pi_151421060
Het scenario van Tingo is dus niet waarschijnlijk en hij brengt stelselmatig geen argument te berde. Is de term 'trollen' dan niet terecht?
  maandag 6 april 2015 @ 16:49:00 #290
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151421360
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 16:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Het scenario van Tingo is dus niet waarschijnlijk en hij brengt stelselmatig geen argument te berde. Is de term 'trollen' dan niet terecht?
Het maakt hem makkelijk onderuit te halen maar als hij meent wat hij zegt is het geen troll. Verder heb ik wel een paar trollachtige posts verwijderd sindsdien dus dat komt wel goed.
Vrijheid
pi_151421864
quote:
14s.gif Op maandag 6 april 2015 16:49 schreef jogy het volgende:

[..]

Het maakt hem makkelijk onderuit te halen maar als hij meent wat hij zegt is het geen troll. Verder heb ik wel een paar trollachtige posts verwijderd sindsdien dus dat komt wel goed.
Maar ik heb al toch duidelijk doorgegeven waarom ik de germanwings verhaal verdacht vind.
Of moet ik keer op keer herhalen voor sommige die niet alles leest of zo?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151421993
quote:
14s.gif Op maandag 6 april 2015 16:26 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik ben zeker niet blind voor de mogelijkheden van een complot maar er is veel meer mogelijk dan hoax (dus een niet gebeurde ramp en iedereen is nep) en het officiële verhaal. Dan zijn de mogelijkheden die door izzy zijn geopperd een stuk waarschijnlijker dan die van Tingo. Persoonlijk ga ik nog steeds voor een gruwelijke laatste daad van een depressieve co-piloot maar dat terzijde.
Volgens mij heb ik geen vaste scenario geopperd - ik zei alleen dat er is iets verdacht met de officiele versie,de beelden en de rare gasten op TV.
Dat is niet trollen dat is gewoon 'n mening geven - dat is wel meer dan sommige hier die zitten alles in 't MSM te verdedigen.
pi_151422115
quote:
14s.gif Op maandag 6 april 2015 16:49 schreef jogy het volgende:

[..]

Dankje.

" Dit is a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt."

Dus als iemand komt hier om MSM linkjes/meningen/denkbeelden/denkwijs enz.dumpen...is dat ook trollen?
Als ik wil m'n tijd verspillen om teveel in discussie te gaan met mensen die alles van een of ander officiele verhaal geloven - dan ga ik naar 'n MSM forum toch?

[ Bericht 6% gewijzigd door Tingo op 06-04-2015 17:18:21 ]
  maandag 6 april 2015 @ 17:17:43 #294
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151422277
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 17:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik geen vaste scenario geopperd - ik zei alleen dat er is iets verdacht met de officiele versie,de beelden en de rare gasten op TV.
Dat is niet trollen dat is gewoon 'n mening geven - dat is wel meer dan sommige hier die zitten alles in 't MSM te verdedigen.
En ik zeg ook niet dat het trollen is, ik zeg gewoon dat een mogelijk scenario dat dit ongeluk fakery is extreem onwaarschijnlijk is, zelfs in de conspiracy wereld. Dat is alles. We zijn allemaal leken wat betreft impact points van vliegtuigen tegen bergen en de menselijke psychologie dus op basis van lekerige vermoedens valt er niet veel van te bakken en jij lijkt nogal een 'voorkeur' te hebben om alle rampen en zo per definitie als hoax te zien en vanuit dat punt kijk je pas verder. Niets mis mee verder maar misschien zit het wel een beetje de daadwerkelijke waarheidsvinding in de weg.
Vrijheid
  maandag 6 april 2015 @ 17:21:34 #295
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151422454
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 17:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dankje.

" Dit is a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt."

Dus als iemand komt hier om MSM linkjes/meningen/denkbeelden/denkwijs enz.dumpen...is dat ook trollen?
Als ik wil m'n tijd verspillen om teveel in discussie te gaan met mensen die alles van een of ander officiele verhaal geloven - dan ga ik naar 'n MSM forum toch?
Ik zie wat je bedoelt hoor maar volgens mij willen we hier een zoektocht naar de waarheid ook al ligt het buiten de MSM, dat maakt niet dat de MSM hier onwelkom is omdat sommige gebeurtenissen gewoon zijn als ze zijn en niet meer. Het zou wat zijn als we in BNW daadwerkelijk elk dwaalspoor maar gewoon gaan accepteren, dat is pas zonde van de tijd.
Vrijheid
pi_151422503
quote:
14s.gif Op maandag 6 april 2015 17:17 schreef jogy het volgende:

[..]

En ik zeg ook niet dat het trollen is, ik zeg gewoon dat een mogelijk scenario dat dit ongeluk fakery is extreem onwaarschijnlijk is, zelfs in de conspiracy wereld. Dat is alles. We zijn allemaal leken wat betreft impact points van vliegtuigen tegen bergen en de menselijke psychologie dus op basis van lekerige vermoedens valt er niet veel van te bakken en jij lijkt nogal een 'voorkeur' te hebben om alle rampen en zo per definitie als hoax te zien en vanuit dat punt kijk je pas verder. Niets mis mee verder maar misschien zit het wel een beetje de daadwerkelijke waarheidsvinding in de weg.
Hoe 'extreem onwaarschijnlijk' 't is of niet,ligt eraan je eigen POV.
In iedere geval 'extreem onwaarschijnlijk' is niet 't zelfde als onmogelijk.
  maandag 6 april 2015 @ 17:28:15 #297
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151422714
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 17:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoe 'extreem onwaarschijnlijk' 't is of niet,ligt eraan je eigen POV.
De redenen die je geeft zijn niet logisch. Een vliegtuig die met zo'n klap tegen de grond gaat laat niet bijzonder veel herkenbaar puin achter, laat staan dat je 150 intacte lichamen gaat vinden. Dat zou je zelf ook kunnen weten, gezien de 3000 lichaamsdelen die je al noemde.
Onikaan ni ov dovah
pi_151423253
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 17:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De redenen die je geeft zijn niet logisch. Een vliegtuig die met zo'n klap tegen de grond gaat laat niet bijzonder veel herkenbaar puin achter, laat staan dat je 150 intacte lichamen gaat vinden. Dat zou je zelf ook kunnen weten, gezien de 3000 lichaamsdelen die je al noemde.
Dat was vermeld in 't MSM en bedoelt niet dat ik 't geloven.
Verder heb ik niet erg veel zin of geduld om teveel in discussie met je te gaan.
Ik weet al wat is gezegd in de MSM dus 'n herhaling van jou hoeft niet, dankje.
  maandag 6 april 2015 @ 17:46:24 #299
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151423334
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 17:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoe 'extreem onwaarschijnlijk' 't is ligt eraan je eigen POV.
Ik praat niet graag in onmogelijkheden :P. Maar nogmaals; vanuit welke ervaring denk jij dat germanwings eventueel fakery zou kunnen zijn? Gewoon een inherent wantrouwen tegenover msm bij alles wat ze zeggen en waaruit je dus onmiddellijk naar een alternatief gaat kijken? En wat zijn de sites waar jij je informatie vandaan haalt? Meerdere invalshoeken of concentreren ze zich hoofdzakelijk op fakery? Dan loop je toch gewoon het risico dicht te slaan voor andere mogelijkheden (Niet perse alleen maar die van MSM maar ook de rest van de alternatieve bronnen). Desinfo wordt ook expres gezaaid via de conspiracy sites en daar moet je altijd voor waken.
Vrijheid
pi_151424229
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 17:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat was vermeld in 't MSM en bedoelt niet dat ik 't geloven.
Verder heb ik niet erg veel zin of geduld om teveel in discussie met je te gaan.
Ik weet al wat is gezegd in de MSM dus 'n herhaling van jou hoeft niet, dankje.
dit stokpaardje gebruik je ook in andere topics. Vrij vertaald : ik roep iets ongefundeerds, niet gehinderd door enige kennis van zaken en als er om argumentatie wordt gevraagd zeg ik gewoon dat ik geen zin heb om in discussie te gaan.

Sorry voor de offtopic maar het leest schijtirritant. Verschillende users geven aan waar jouw argumentatie de mist in gaat en steevast is je enige weerwoord "buuhhh ik heb al uitgelegd en heb geen zin in discussie te gaan".
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')