Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zondag 8 februari 2015 18:44 schreef fietsie het volgende:
Het profiel wordt op zijn plek gehouden met draai werveltjes.
Houten werveltjesquote:Op zondag 8 februari 2015 18:45 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
OW, heten die dingen zoquote:Op zondag 8 februari 2015 18:47 schreef fietsie het volgende:
Houten werveltjes
Bij het "horrenmaakspul" in de bouwmarkt hangen ook kunstof varianten hierop (rond)
Beetje late reactie, maar heb je hier een foto van?quote:Op zondag 8 februari 2015 18:44 schreef fietsie het volgende:
Ik heb zo'n zelfde raampje in de badkamer, en in de zomer heb ik daar een horretje voor zitten.
Gemaakt van die op maat te zagen alu profielen en horregaas.
Het profiel wordt op zijn plek gehouden met draai werveltjes.
In de winter, als het echt koud is (dit jaar dus (helaas) niet) schroef ik -op- het aluprofiel een plaatje plexiglas.
In jouw geval zou je dus zo'n frame van aluminium kunnen maken, en daar geen gaas op zetten maar alleen plexiglas, met een gat voor je slangdoorvoer.
Want dat is lekker lichtdoorlatend ?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:43 schreef hans1985 het volgende:
plexiglas alleen?
monteer dan aan binnenzijde nogeen pirplaat die als waren in gat dakraam valt.
als dat miniscule het licht moet brengen...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:31 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Want dat is lekker lichtdoorlatend ?
Lees eerst eens. Het moet bruikbaar zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:21 schreef hans1985 het volgende:
[..]
als dat miniscule het licht moet brengen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |