Hahaquote:Op zondag 8 februari 2015 15:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Vroeger zei ik altijd Hajoeeekit !
Gossiej toch
Hear hear!quote:Op zondag 8 februari 2015 17:18 schreef schommelstoel het volgende:
Niet dat ik op het moment een vaste relatie heb.
Maar oh wat is dit herkenbaar![]()
Verder zijn vrouwen bijzondere wezens hoor
quote:
metsjfiksing! jeaudenstrekeuh!quote:Op zondag 8 februari 2015 17:10 schreef Raakpoes het volgende:
Lucky ajax is wel gepast vandaag. Jezus mina zeg..
Waarom? is alleen maar beter voor je gemoedstoestand, is zo lullig als je later weer ingehaald wordtquote:Op zondag 8 februari 2015 17:54 schreef Divje het volgende:
[..]
metsjfiksing! jeaudenstrekeuh!
Maar idd zegjammer.
Jajajaquote:Op zondag 8 februari 2015 18:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom? is alleen maar beter voor je gemoedstoestand, is zo lullig als je later weer ingehaald wordt
quote:Op zondag 8 februari 2015 18:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Jajaja![]()
Ach, je kan niet altijd 6 gooien he. Volgende keer beter.
mijn quotequote:Op zondag 8 februari 2015 18:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Jajaja![]()
Ach, je kan niet altijd 6 gooien he. Volgende keer beter.
Nee was het maar zo'n feest. Ben wel echt moeeeeee.quote:
Komt da?quote:Op zondag 8 februari 2015 18:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mijn quote
[..]
Nee was het maar zo'n feest. Ben wel echt moeeeeee.
En elke keer tegen jezelf zeggen, vandaag op tijd naar bedquote:Op zondag 8 februari 2015 18:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mijn quote
[..]
Nee was het maar zo'n feest. Ben wel echt moeeeeee.
Heb bloedarmoede.quote:
Dat is het niet eens zozeer. Slapen kan ik ook al niet. Het is een combinatie van alles.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En elke keer tegen jezelf zeggen, vandaag op tijd naar bed![]()
Neeeever gonna happen
Awwquote:Op zondag 8 februari 2015 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb bloedarmoede.
[..]
Dat is het niet eens zozeer. Slapen kan ik ook al niet. Het is een combinatie van alles.
Meh. Dingen om te doen enzo. Zoals hoorcolleges voorbereiden enzoooo.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Aww
Das wel klote dan! Wat als je jezelf nu eens helemaal uitput? En dan slapen als een roosjen
Hm. Ga dan een joint rokenquote:Op zondag 8 februari 2015 19:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meh. Dingen om te doen enzo. Zoals hoorcolleges voorbereiden enzoooo.
Daaag. Ik rook niet, gebruik geen drugs en drink niet.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Hm. Ga dan een joint rokenKan je je hoorcolleges ook nog voorbereiden en slaap je daarna als een roos!
Was maar een idee.. Zoek het zelf maar uit danquote:Op zondag 8 februari 2015 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daaag. Ik rook niet, gebruik geen drugs en drink niet.
Ik doe het al jaren zo. Maar bedankt voor het meedenken dan.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Was maar een idee.. Zoek het zelf maar uit dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |