SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pareltjequote:Op zondag 8 februari 2015 15:01 schreef Scorpie het volgende:
Sinkgraven is wel wat we nodig hebben op dat middenveld. Drive naar voren etc.![]()
![]()
Kwestie van tijd voordat dat eruit "getraind" wordt.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:01 schreef Scorpie het volgende:
Sinkgraven is wel wat we nodig hebben op dat middenveld. Drive naar voren etc.Oh.![]()
Heb ook liever dit soort aankopen dan drie van die matige spelers van 2 a 3 miljoen.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:01 schreef Scorpie het volgende:
Sinkgraven is wel wat we nodig hebben op dat middenveld. Drive naar voren etc.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Goed is anders als je het mij vraagtquote:Op zondag 8 februari 2015 15:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind Ajax het helemaal niet zo slecht doen.![]()
Fijn dat je weer aantoont er geen reet van te begrijpenquote:Op zondag 8 februari 2015 15:02 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Eigen jeugd.
Het beleidsplan van Cruijff begint zijn vruchten af te werpen![]()
![]()
Dat is logisch.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heb ook liever dit soort aankopen dan drie van die matige spelers van 2 a 3 miljoen.
Al zullen er in de zomer wel weer een paar in de categorie 2/3 miljoen komenOh.![]()
Kunnen we die kleuter verder gewoon lekker negeren?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Feyenoord is zeker klaar met voetballen? Weer 3 puntjes in de pocket zeker?quote:Op zondag 8 februari 2015 15:02 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Eigen jeugd.
Het beleidsplan van Cruijff begint zijn vruchten af te werpen![]()
Kan beter maar in vergelijking met de laatste 4 a 5 wedstrijden zit er wel meer voetbal in tenminste.
Het is wel GAE maar toch.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mja, dat zijn dan vaak meer breedte aankopen, terwijl ik die breedte liever uit de jeugd zie komen en wat aankopen betreft juist spelers die echt meerwaarde hebben in de basis.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is logisch.
Al zullen er in de zomer wel weer een paar in de categorie 2/3 miljoen komenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Vind het wel vermakelijk, zo'n zwaar gefrustreerde Feyenoorderquote:Op zondag 8 februari 2015 15:04 schreef Monolith het volgende:
Kunnen we die kleuter verder gewoon lekker negeren?![]()
![]()
Niet zo slecht als afgelopen weken. Maar wel slecht, en het is wel gaequote:Op zondag 8 februari 2015 15:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind Ajax het helemaal niet zo slecht doen.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Maar daar is Ajax nooit zo goed mee geweest.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, dat zijn dan vaak meer breedte aankopen, terwijl ik die breedte liever uit de jeugd zie komen en wat aankopen betreft juist spelers die echt meerwaarde hebben in de basis.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: