SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pareltjequote:Op zondag 8 februari 2015 15:01 schreef Scorpie het volgende:
Sinkgraven is wel wat we nodig hebben op dat middenveld. Drive naar voren etc.![]()
![]()
Kwestie van tijd voordat dat eruit "getraind" wordt.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:01 schreef Scorpie het volgende:
Sinkgraven is wel wat we nodig hebben op dat middenveld. Drive naar voren etc.Oh.![]()
Heb ook liever dit soort aankopen dan drie van die matige spelers van 2 a 3 miljoen.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:01 schreef Scorpie het volgende:
Sinkgraven is wel wat we nodig hebben op dat middenveld. Drive naar voren etc.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Goed is anders als je het mij vraagtquote:Op zondag 8 februari 2015 15:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind Ajax het helemaal niet zo slecht doen.![]()
Fijn dat je weer aantoont er geen reet van te begrijpenquote:Op zondag 8 februari 2015 15:02 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Eigen jeugd.
Het beleidsplan van Cruijff begint zijn vruchten af te werpen![]()
![]()
Dat is logisch.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heb ook liever dit soort aankopen dan drie van die matige spelers van 2 a 3 miljoen.
Al zullen er in de zomer wel weer een paar in de categorie 2/3 miljoen komenOh.![]()
Kunnen we die kleuter verder gewoon lekker negeren?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Feyenoord is zeker klaar met voetballen? Weer 3 puntjes in de pocket zeker?quote:Op zondag 8 februari 2015 15:02 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Eigen jeugd.
Het beleidsplan van Cruijff begint zijn vruchten af te werpen![]()
Kan beter maar in vergelijking met de laatste 4 a 5 wedstrijden zit er wel meer voetbal in tenminste.
Het is wel GAE maar toch.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mja, dat zijn dan vaak meer breedte aankopen, terwijl ik die breedte liever uit de jeugd zie komen en wat aankopen betreft juist spelers die echt meerwaarde hebben in de basis.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is logisch.
Al zullen er in de zomer wel weer een paar in de categorie 2/3 miljoen komenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Vind het wel vermakelijk, zo'n zwaar gefrustreerde Feyenoorderquote:Op zondag 8 februari 2015 15:04 schreef Monolith het volgende:
Kunnen we die kleuter verder gewoon lekker negeren?![]()
![]()
Niet zo slecht als afgelopen weken. Maar wel slecht, en het is wel gaequote:Op zondag 8 februari 2015 15:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind Ajax het helemaal niet zo slecht doen.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Maar daar is Ajax nooit zo goed mee geweest.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, dat zijn dan vaak meer breedte aankopen, terwijl ik die breedte liever uit de jeugd zie komen en wat aankopen betreft juist spelers die echt meerwaarde hebben in de basis.Oh.![]()
Toch fijn dat onze jeugd dit soort toppers levert.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Kishna moet ook normaal doen.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:07 schreef Scorpie het volgende:
Alleen Boilesen is weer eens een enorme debiel.![]()
Is van PSV.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toch fijn dat onze jeugd dit soort toppers levert.![]()
Ik irriteer mij zwaar aan Kishna. Ga gewoon voetballen joh gek. Doe je jezelf en de ploeg het meeste plezier mee.![]()
![]()
Ironie is je kennelijk vreemd.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Oké, dan moet je dat ook zeggen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zondag 8 februari 2015 15:02 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Eigen jeugd.
Het beleidsplan van Cruijff begint zijn vruchten af te werpen
graag op anoniem![]()
Viergever > Moisander
[ Bericht 2% gewijzigd door Reemi op 08-02-2015 15:43:50 ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
6 miljoen door de pleequote:Op zondag 8 februari 2015 15:35 schreef OllieWilliams het volgende:
sinkgraven speelt wel matig vandaag
NETTO ROT OPRED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: