Als je het moet vragen, lijkt het me niet dat je zelf nou een tekort aan dergelijke ervaringen hebt. Derhalve zijn andermans ervaringen niet relevant, want TS loopt een boven gemiddeld risico.quote:
meeste meiden waar ik mee date boeit t me weinig wanneer er wat gebeurd, maar zij vind ik denk ik echt leuk maar lastig te peilen. Wel weet ik dat ze graag nog een keer wilt afspreken.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat hoop je precies te bereiken met dit topic?Extra motivatie om eerder te zoenen? Als je na 2 dates nog niet gezoend hebt, doe je iets verkeerd. Zo lang ze wil blijven daten heb je nog een kans. Daar hoef je geen friendzone theorieen op los te laten.
Aan die informatie heb je toch veel meer dan een of ander vage friendzone theorie.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:30 schreef hoechst het volgende:
[..]
meeste meiden waar ik mee date boeit t me weinig wanneer er wat gebeurd, maar zij vind ik denk ik echt leuk maar lastig te peilen. Wel weet ik dat ze graag nog een keer wilt afspreken.
ik ben bang dat ze denkt, oh leuk een vriend zonder bijbedoelingen die wil ik vaker zien!quote:Op zondag 8 februari 2015 14:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aan die informatie heb je toch veel meer dan een of ander vage friendzone theorie.
Is het, los van het zoenen, niet duidelijk dat het dates zijn en geen vriendschappelijke afspraakjes?quote:Op zondag 8 februari 2015 14:53 schreef hoechst het volgende:
[..]
ik ben bang dat ze denkt, oh leuk een vriend zonder bijbedoelingen die wil ik vaker zien!
Als mensen iets denken hebben ze er vaak een reden toe... je hebt het zelf in de handen om haar duidelijk te maken wat je bedoelingen zijnquote:Op zondag 8 februari 2015 14:53 schreef hoechst het volgende:
[..]
ik ben bang dat ze denkt, oh leuk een vriend zonder bijbedoelingen die wil ik vaker zien!
Misschien is het een idee om dan duidelijk te maken met daden (zoen haar) en/of woorden dat je haar aantrekkelijk vindt en niet date om vriendinnetjes te worden.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:53 schreef hoechst het volgende:
[..]
Succes gozer!quote:Op zondag 8 februari 2015 15:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zal deze info meenemen voor vanavond.
Fijne wandeling gewenst! Vergeet niet te zoenen.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Gekke vraag misschien, maar neem jij ALTIJD het initiatief of laat je dat juist aan de ander?quote:Op zondag 8 februari 2015 18:05 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, je moet het niet-zoenen niet als leidraad nemen om te bepalen of ze wat in je ziet. Zoiets hoor je te voelen en te merken aan haar gedrag. Een aantal dates niet zoenen is wel een indicatie dat ze je niet op een romantische/seksuele manier ziet.
Daar heb je wel een punt, ja. Daarom afgaan op haar gedrag of ze iets in je ziet en dan maar de gok wagen als je denkt dat het gewenst is.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:19 schreef yats het volgende:
[..]
Gekke vraag misschien, maar neem jij ALTIJD het initiatief of laat je dat juist aan de ander?
Ik denk dat veel vrouwen er automatisch vanuit gaan dat het initiatief vanuit de man (of in jouw geval de vrouw die de grootste ballen heeft) komt, waarbij ze vergeten dat er genoeg mannen zijn die dat net zo eng als hen vinden en daar niet zo makkelijk in zijn. Betekent dat dan automatisch dat er geen interesse is? Dat lijkt me niet...
Dat laatste is eng om te doen natuurlijk. De vraag voor TS is denk ik ook meer hoe je die (wederzijdse) interesse kunt herkennen en wat voor gedrag je dat uit kunt halen i.p.v. 'wanneer zit je in de friendzone als je niet zoent'.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, ja. Daarom afgaan op haar gedrag of ze iets in je ziet en dan maar de gok wagen als je denkt dat het gewenst is.
Dat vraag ik me idd ook wel af!!!quote:Op zondag 8 februari 2015 18:28 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste is eng om te doen natuurlijk. De vraag voor TS is denk ik ook meer hoe je die (wederzijdse) interesse kunt herkennen en wat voor gedrag je dat uit kunt halen i.p.v. 'wanneer zit je in de friendzone als je niet zoent'.
Ja, daar weet ik alles van. Je moet jezelf even een schop onder de kont geven dan. Die interesse is iets wat je moet aanvoelen, zijn geen uniforme regels voor.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:28 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste is eng om te doen natuurlijk. De vraag voor TS is denk ik ook meer hoe je die (wederzijdse) interesse kunt herkennen en wat voor gedrag je dat uit kunt halen i.p.v. 'wanneer zit je in de friendzone als je niet zoent'.
Niet iedereen is zoals jij he grayquote:
Ik ook helaasquote:Op zondag 8 februari 2015 18:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, daar weet ik alles van. Je moet jezelf even een schop onder de kont geven dan. Die interesse is iets wat je moet aanvoelen, zijn geen uniforme regels voor.
Ik zag je bij de bushalte wachten in D-cityquote:Op zondag 8 februari 2015 15:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Na vijf?! Daar kan ik me echt helemaal niets bij voorstellen. Dan moet je allebei wel heel verlegen zijn geweest om die eerste stap te zetten, ondanks de aantrekkingskracht.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:33 schreef yats het volgende:
[..]
Succes gozer!
On topic : dat verschilt per persoon. Ik zoen meestal op de tweede date, maar het is ook weleens gebeurd dat ik pas na vijf dates zoende en mee naar haar bed gesleurd werd. Het hangt van de situatie en de spanning af.
Haha ja klopt. Even thuis-thuis geweest. Geeft niet hoor, wie weet volgende keerquote:Op zondag 8 februari 2015 18:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zag je bij de bushalte wachten in D-cityZag het net te laat, anders had ik je een lift gegeven
Ontopic: zoenen bij date 1 of 2. En nu heb ik zin om te zoenen![]()
Eh, je kent me toch? Ik durf de stap nooit zo goed te zetten. En die date was net zo als mij wat dat betreftquote:Op zondag 8 februari 2015 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Na vijf?! Daar kan ik me echt helemaal niets bij voorstellen. Dan moet je allebei wel heel verlegen zijn geweest om die eerste stap te zetten, ondanks de aantrekkingskracht.
Vrouwen willen me altijd direct zoenen. Kunnen nooit wachten. Wat moet ik dan doen? Afwijzen?quote:Op zondag 8 februari 2015 19:07 schreef jodelahity het volgende:
http://www.aantrekkingskracht.com/zoenen-uitstellen
#1. Je voorkomt dat het vrijwillige gevoel verloren gaat tijdens het Veroveren.
#2. Je geeft de eerste zoen meer romantische betekenis.
#3. Je verlaagt zowel het risico op een koortslip als de ziekte van pfeiffer.
#4. Je creëert meer mogelijkheden om positieve spanning op te bouwen.
#5. Je voorkomt dat je teveel wordt beoordeeld op je vaardigheid van zoenen.
Feilloos. Komt rechtstreeks van een flirt- en sexcoach.
Dus gewoon uitstellen juist.
Of je moet graag dit willen hebben
[ afbeelding ]
En als je al herpes hebt?quote:Op zondag 8 februari 2015 19:19 schreef jodelahity het volgende:
Ja, of was de foto niet grafisch genoeg?
Jezelf gelukkig prijzenquote:Op zondag 8 februari 2015 19:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vrouwen willen me altijd direct zoenen. Kunnen nooit wachten. Wat moet ik dan doen? Afwijzen?
Een gemis voor de wereld.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:38 schreef yats het volgende:
[..]
Niet iedereen is zoals jij he gray
[..]
Nummer 1 is rape. Nummer twee treurig. De rest onzin.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:07 schreef jodelahity het volgende:
http://www.aantrekkingskracht.com/zoenen-uitstellen
#1. Je voorkomt dat het vrijwillige gevoel verloren gaat tijdens het Veroveren.
#2. Je geeft de eerste zoen meer romantische betekenis.
#3. Je verlaagt zowel het risico op een koortslip als de ziekte van pfeiffer.
#4. Je creëert meer mogelijkheden om positieve spanning op te bouwen.
#5. Je voorkomt dat je teveel wordt beoordeeld op je vaardigheid van zoenen.
Dus gewoon uitstellen juist.
Of je moet graag dit willen hebben
[ afbeelding ]
Zijn anders sowieso 2 bronnen die dat lijstje aangeven. Die ik al gaf en deze ookquote:Op zondag 8 februari 2015 20:46 schreef Gray het volgende:
[..]
Nummer 1 is rape. Nummer twee treurig. De rest onzin.
oh.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:08 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Zijn anders sowieso 2 bronnen die dat lijstje aangeven. Die ik al gaf en deze ook
Wacht. Je bent niet aan het trollen?quote:Op zondag 8 februari 2015 21:08 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Zijn anders sowieso 2 bronnen die dat lijstje aangeven. Die ik al gaf en deze ook
wow, dat moet dan wel kloppen...quote:Op zondag 8 februari 2015 19:07 schreef jodelahity het volgende:
Topic opgeschoond, wees -Strawberry- dankbaar, anders had je topic een slotje.quote:
Waarom zou je dat na twee dates al moeten hebben gedaan? Niet iedereen wil gelijk zo ver gaan.. Elkaar leren kennen en aanvoelen hoort er toch ook nog bij..of is 'de' zoen de enige maatstaf van succes bij daten.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat hoop je precies te bereiken met dit topic?Extra motivatie om eerder te zoenen? Als je na 2 dates nog niet gezoend hebt, doe je iets verkeerd. Zo lang ze wil blijven daten heb je nog een kans. Daar hoef je geen friendzone theorieen op los te laten.
Ik ben geslaagd dan.quote:
Is een zoen ver gaan?quote:Op maandag 9 februari 2015 11:12 schreef I-care het volgende:
[..]
Waarom zou je dat na twee dates al moeten hebben gedaan? Niet iedereen wil gelijk zo ver gaan.. Elkaar leren kennen en aanvoelen hoort er toch ook nog bij..of is 'de' zoen de enige maatstaf van succes bij daten.
quote:
Dat niet, maar niet iedereen zet die stap even makkelijkquote:
Volgens mij doelde I-care niet op durven, maar op standaarden.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:44 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Dat niet, maar niet iedereen zet die stap even makkelijk
Hecht je zoveel waarde aan zoenen dan?quote:Op maandag 9 februari 2015 11:12 schreef I-care het volgende:
[..]
Waarom zou je dat na twee dates al moeten hebben gedaan? Niet iedereen wil gelijk zo ver gaan.. Elkaar leren kennen en aanvoelen hoort er toch ook nog bij..of is 'de' zoen de enige maatstaf van succes bij daten.
Wat is dit voor onzinquote:Op maandag 9 februari 2015 12:52 schreef jodelahity het volgende:
Het draagt bij aan de vrijwilligheid om uit te stellen en om spanning op te bouwen.
En dan blijkt ie voor geen meter te kunnen zoenen... weg spanning.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:52 schreef jodelahity het volgende:
Het draagt bij aan de vrijwilligheid om uit te stellen en om spanning op te bouwen.
Omdat je vrijwillig besluit om het niet te doen of omdat je ze dwingt/verkracht?quote:Op maandag 9 februari 2015 12:55 schreef jodelahity het volgende:
Niet als ze met mij te maken hebben.
quote:Op maandag 9 februari 2015 12:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dan blijkt ie voor geen meter te kunnen zoenen... weg spanning.
Ik moet meteen denken aan deze:quote:
Ben ik de enige die daar altijd toe gedwongen word dan?quote:Op maandag 9 februari 2015 12:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin"Het draagt bij aan de vrijwilligheid..."
Er is ook sprake van vrijwilligheid als beide personen besluiten om met elkaar het bed in te duiken als afsluiter op de eerste date.
Het is altijd vervelend als dat elke keer weer gebeurdquote:Op maandag 9 februari 2015 12:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dan blijkt ie voor geen meter te kunnen zoenen... weg spanning.
Dat dus...quote:Op maandag 9 februari 2015 12:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Bovendien, mij lijkt eerder het tegendeel waar van wat je zegt. Op de eerste date zoenen is vrijwilliger dan op een latere date, omdat je na meer dates vmisschien meer druk voelt om te 'moeten' zoenen. Dat het zo hoort. Het contact moet toch ergens heen gaan.
quote:Op maandag 9 februari 2015 13:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik moet meteen denken aan deze:
Impulsief is niet erg. Overigens pak ik niet iedere vrouw beet en forceer mijn tong in haar mond. De spanning voel je beide als het goed is. En wil een van beide niet, dan merk je dat ook snel genoeg.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:10 schreef jodelahity het volgende:
Op latere dates heb je je lang kunnen voorbereiden en over na kunnen denken. Is het sowieso eerder vrijwillig als je het dan wel doet. Dat je je daarbij laat leiden door etiquette (ik kan hem ook niet zolang niet zoenen omdat ik hem anders aan het lijntje houd) is wat anders dan dat dat dan plotseling onvrijwillig zou zijn. Bij de eerste date geen bedenktijd, impulsiever, vaker gedwongen. Daarom hebben meiden soms ook spijt ervan als ze te snel zoenen. Omdat het niet helemaal vrijwillig was.
Je haalt impulsief/ondoordacht en onvrijwillig door elkaar.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:10 schreef jodelahity het volgende:
Op latere dates heb je je lang kunnen voorbereiden en over na kunnen denken. Is het sowieso eerder vrijwillig als je het dan wel doet. Dat je je daarbij laat leiden door etiquette (ik kan hem ook niet zolang niet zoenen omdat ik hem anders aan het lijntje houd) is wat anders dan dat dat dan plotseling onvrijwillig zou zijn. Bij de eerste date geen bedenktijd, impulsiever, vaker gedwongen. Daarom hebben meiden soms ook spijt ervan als ze te snel zoenen. Omdat het niet helemaal vrijwillig was.
Jezus.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik moet meteen denken aan deze:
Voor sommigen wellicht wel? Dat zal per persoon verschillend enk ik, verliefdheid moet soms ook groeien, en dan kan twee dates weinig zijn, of als er gewoon een verschil is in beleving en overtuiging voor wat betreft liefde. Kan ik mij indenken, misschien dat er maar weinig zijn dan. Maar wilde slechts de aanvulling geven.quote:
Ik blijf bij mijn punten.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:08 schreef jodelahity het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |