Ja, enorm die verschillen. Ik zit soms echt met open mond te lezen wat sommige kleintjes hier al wegen. I is best smalletjes maar echt dun is ze zeker niet. Ze heeft lekkere stevige beentjes en ook bolle wangetjes en toch is ze nog geen 9 kilo nu.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:00 schreef Roomsnoes het volgende:
En sunshine ook! Grappig vind ik, die verschillen per kind. O is 8,7, zojuist even op de eigen weegschaal gewogen. Las ergens dat I van Franny ongeveer hetzelfde weegt. En ze doen het allemaal op hun eigen manier goed <3
Dit.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Het studeren zal niet zozeer alleen om de partijen gaan, maar ook techniek dus voluit zingen is dan echt wel nodig... Maar ik denk ook dat W er wel aan zal wennen hoor.
Lijkt me helemaal lastig als een groot deel van je werk thuis moer gebeuren...quote:Op maandag 9 februari 2015 13:32 schreef Franny_G het volgende:
Lastig, Crumpette. Dat valt volgens mij onder het vinden van een balans tussen het moederschap en de andere zaken des levens die je ook weer een plekje wil geven. Mij is op een gegeven moment verteld dat het vinden van die balans wel een jaar kan duren. Ik geloof dat ik dat wel kan bevestigen. Het is echt lastig om weer ruimte voor jezelf te creëren en je werk te combineren met er zijn voor je kind. Daarmee wil ik je niet ontmoedigen (), maar wel aangeven dat het vrij logisch en begrijpelijk is als het niet allemaal meteen lekker loopt.
Helpt het juist wel/niet als ik zeg dat ik 'm ook nog moet vinden?quote:Op maandag 9 februari 2015 14:34 schreef JufMariska het volgende:
Heel herkenbaar, die nog ff onvindbare balans tussen baby en werk en afspraken met mensen waarbij baby júist wel of júist niet handig/leuk/gewenst is en relatie en eh... Ohja! Mezelf![]()
Ja als hij weer wakker wordt geef ik m wel een flesje, en als hij voor half vijf niet komt (binnen het komende uur dus) sowieso.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:27 schreef Franny_G het volgende:
Hij heeft z'n slaap ook nodig denk ik. Even laten slapen en dan weer geven? En als hij lang slaapt, kun je met jezelf afspreken dat je hem over een bepaalde tijd wakker maakt?
Beterschap trouwens!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |