abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149506124
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 12:00 schreef Roomsnoes het volgende:

En sunshine ook! Grappig vind ik, die verschillen per kind. O is 8,7, zojuist even op de eigen weegschaal gewogen. Las ergens dat I van Franny ongeveer hetzelfde weegt. En ze doen het allemaal op hun eigen manier goed <3
Ja, enorm die verschillen. Ik zit soms echt met open mond te lezen wat sommige kleintjes hier al wegen. I is best smalletjes maar echt dun is ze zeker niet. Ze heeft lekkere stevige beentjes en ook bolle wangetjes en toch is ze nog geen 9 kilo nu.

Wat betreft je spoiler: nee, heel goed juist dat je het zegt en er om vraagt. Bij mannen werkt dat meestal gewoon het beste. Ze zijn echt niet de beroerdste om iets te doen, maar soms komen ze er zelf gewoon niet op. :X . :D .

De herkansing is een heeeeele goede.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_149506294
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 12:23 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Het studeren zal niet zozeer alleen om de partijen gaan, maar ook techniek dus voluit zingen is dan echt wel nodig... Maar ik denk ook dat W er wel aan zal wennen hoor.
Dit.

En hij zal vast wel wennen, maar dan moet hij wel eerst gaan slapen zodat ik wat kan doen :')
pi_149506313
Net gebeld door schoonmoeder, hij houdt water en banaan nog steeds binnen en wil alleen maar op schoot hangen. Dat is even wennen met een jochie die geen seconde stilzit normaal gesproken. Wel een poepluier tot in zijn nek tijdens het slapen. Heb alvast appelmoes gemaakt (lees appels gaargekookt en in de blender gegooid) voor vanavond. Krijgt ie nog iets binnen. Zodra hij wakker wordt uit zijn middagslaap haal ik hem op en om 17:00 wisseling van de wacht dan begint mijn werkavond. Pfff ziek zijn is zo stom!
pi_149506369
Lastig, Crumpette. Dat valt volgens mij onder het vinden van een balans tussen het moederschap en de andere zaken des levens die je ook weer een plekje wil geven. Mij is op een gegeven moment verteld dat het vinden van die balans wel een jaar kan duren. Ik geloof dat ik dat wel kan bevestigen. Het is echt lastig om weer ruimte voor jezelf te creëren en je werk te combineren met er zijn voor je kind. Daarmee wil ik je niet ontmoedigen ( :P ), maar wel aangeven dat het vrij logisch en begrijpelijk is als het niet allemaal meteen lekker loopt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_149506464
quote:
2s.gif Op maandag 9 februari 2015 13:32 schreef Franny_G het volgende:
Lastig, Crumpette. Dat valt volgens mij onder het vinden van een balans tussen het moederschap en de andere zaken des levens die je ook weer een plekje wil geven. Mij is op een gegeven moment verteld dat het vinden van die balans wel een jaar kan duren. Ik geloof dat ik dat wel kan bevestigen. Het is echt lastig om weer ruimte voor jezelf te creëren en je werk te combineren met er zijn voor je kind. Daarmee wil ik je niet ontmoedigen ( :P ), maar wel aangeven dat het vrij logisch en begrijpelijk is als het niet allemaal meteen lekker loopt.
Lijkt me helemaal lastig als een groot deel van je werk thuis moer gebeuren...

Crump, gaat W ook naar een GO ofzo? Kuj je daar ruimte om te studeren mee maken ook als t nodig is misschien?
Kwak
pi_149507981
Heel herkenbaar, die nog ff onvindbare balans tussen baby en (thuis)werk en afspraken met mensen waarbij baby júist wel of júist niet handig/leuk/gewenst is en relatie en eh... Ohja! Mezelf :+

En -O- Room, zou ik ook Niet Leuk vinden }:|

En beterschap voor M Kwak!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_149508316
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:34 schreef JufMariska het volgende:
Heel herkenbaar, die nog ff onvindbare balans tussen baby en werk en afspraken met mensen waarbij baby júist wel of júist niet handig/leuk/gewenst is en relatie en eh... Ohja! Mezelf :+
Helpt het juist wel/niet als ik zeg dat ik 'm ook nog moet vinden? :+

En ik moet echt nodig koffie leren drinken! J gaat morgenavond uit 'logeren'...m'n schoonmoeder neemt haar een nachtje van ons over :@ *vind ik best erg dat ik me niet meer kan overgeven aan haar patroon*

En weer gedoe met ziekenhuis en verzekering. Bah! Kreeg m'n eigen bijdrage niet vergoed omdat ik poliklinisch bevallen zou zijn. Raad eens waar ik juist niet wilde bevallen maar toch echt moest? Juist! hier word ik op slag weer verdrietig van.

Verder lees ik veel over zieke babies en mama's. Beterschap :*

Oh en GM, wat een flinke meid zeg :).
Ter vergelijk voor de mama's met een klein kindje. Mijn oudste was met d'r eerste verjaardag 70cm en 7100g.
pi_149508341
Room -O- idd niet leuk. Ik zou het ook uitspreken hoor, dan heeft hij iig nog een kans om het goed te maken :+

Crump, lijkt me ook lastig met zingen.

Het zoeken van een balans is me niet onbekend :+ Ik irriteer me nog steeds vaak aan het feit dat het niet lukt alles te doen zoals voorheen. Toen lukte het al zelden al m'n plannen uit te voeren, nu lijkt het helemaal een hopeloze missie :') Komt het ooit goed, ah toe, ja toch???
  maandag 9 februari 2015 @ 15:00:58 #109
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_149508643
Jeetje GM _O_ spekkie :D

Ik ga morgen even wegen (herkansing, vorige week waren ze dicht); gok op 7 kg bij 7,5 maand. Vanochtend weer wezen zwemmen en daar was een jochie die al op 10 kg zat bij 8 maanden :D Echt bizar hoe dat uiteen kan lopen.

En wat een ziekenboeg weer overal. Hopelijk knapt iedereen weer vlot op en wordt het snel lente.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_149508768
Fijn om te lezen dat ik niet overtrokken reageer :P Niet dat ik er nou een onwijze big deal van gemaakt heb, maar het is volgens mij wel duidelijk geworden dat ik verdrietig was, en dat een achteloos "oh gefeliciteerd met moederdag" dan best lege woorden zijn.
En het is de beroerdste niet hoor, maar qua verrassingen en romantiek kan ie nog wat leren :P

Mijn baby is vandaag al tot 2 keer toe in slaap gevallen met een speen! Terwijl ik er werkloos naast lag! En de traphekjes staan al klaar om gemonteerd te worden (we hebben een open trap naar boven en beneden in de woonkamer), en ze at net een stuk boterham.
*Zucht* Wat worden ze dan groot he? *zucht*

Oh en balans, wasdat? Ik ben al blij als ik schone kleren heb joh! :D
pi_149508801
Nou even naar de dokter geweest, virusje, geen snot in longen oid, nog niet uitgedroogd. Goed in de gaten houden of hij wel blijft/gaat plassen en een beetje bij blikft, en kleine flesjes met wat extra water geven, evt vooraf wat ORS. Vocht is belangrijker dan kcal nu.

Mijn manneke -O- ;( bij de dokter zette hij wel een flinke keel op. thuis is t alleen maar kreunen en piepen...
Kwak
pi_149509032
Roomsnoes ik zou ook not amused zijn hoor!

Jeetje GM, wat een spekkie! S is nu (schat ik) 7.5kg bij 10½ maand :o

Sterkte voor alle zieke kindjes en mama's

Vanmorgen ook maar weer bij de huisarts geweest. S had sinds zaterdag koorts en was toch wat benauwder ondanks het gebruik van ventolin en neusspray.
Longen waren zo goed als schoon.
Als ze morgen nog koorts heeft moeten we weer aan de ab -O-
pi_149509171
Jeetje wat een hoop zieken. Ben blij dat we dat niet als souvenir hebben meegenomen uit NL. Beterschap voor klein en groot :*
pi_149509289
He bah, beterschap kwak en andere!

Room, nee dat zou ik ook erg vinden!

Pff hier sinds donderdag rillingen, bleek ik 38,6 graden te hebben. Wel alles door willen laten gaan aan leuke dingen natuurlijk maar dat was niet handig. Enorm zere keel, kan nauwelijks slikken en nog 38,6.
pi_149509313
Beuh BF...

En wat fijn dat de speen werkt voor O'tje!

Hier ook een zware jongen. Was vier weken geleden al bijna zeven kilo (met elf weken dus), maar is ook lang en ik denk dat hij nu ook stil staat even.

Vind t lastig, hij heeft om 12 uur 100cc gedronken en eruit gegooid en geeft nog niet aan te willen drinken. Valt nu net ook weer in slaap na wat gepiep. Toch maar wat geven?
Kwak
pi_149509436
Hij heeft z'n slaap ook nodig denk ik. Even laten slapen en dan weer geven? En als hij lang slaapt, kun je met jezelf afspreken dat je hem over een bepaalde tijd wakker maakt?

Beterschap trouwens!!
pi_149509613
quote:
2s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:27 schreef Franny_G het volgende:
Hij heeft z'n slaap ook nodig denk ik. Even laten slapen en dan weer geven? En als hij lang slaapt, kun je met jezelf afspreken dat je hem over een bepaalde tijd wakker maakt?

Beterschap trouwens!!
Ja als hij weer wakker wordt geef ik m wel een flesje, en als hij voor half vijf niet komt (binnen het komende uur dus) sowieso.

Ik kan er nog niet aan wennen hoor, dat je al een dreumes hebt...
Kwak
pi_149509795
Beterschap voor die kleine zieke babietjes :*

L is nu gelukkig weer goed op aan het knappen. Wel een enorm lopende snotneus nog, maar de koorts en de benauwdheid is nu wel weg.

ik heb werpgoudzilver besteld :@
én een nieuwe fiets onderweg :@
even hand op de knip nu :@
pi_149510035
Ik ook niet nee, leuk dat je nog een beetje rondhangt Franny!
Kwakzor, beterschap voor M, je doet het goed zo te lezen :*
Roomssnoes, wat gaat het hard met jouw O!
Beterschap voor jouw meisje Butterflower! En voor die van jou exode!

[ Bericht 0% gewijzigd door Heliotrope op 09-02-2015 17:50:26 ]
  maandag 9 februari 2015 @ 20:04:43 #120
409579 LuDann
All the way
pi_149518676
Ff spammen hoor. :9

OUD / Noord-Holland meet
pi_149522600
Goed geshopt Dyre!

Iemand nog in voor een beetje schattigheid voor het slapengaan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_149522667
Ach kijk nou toch met z'n knuffeltje O+ O+
  maandag 9 februari 2015 @ 21:30:53 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_149522689
Mnoh wat een cutie <3
disclaimer
pi_149522753
Oh, raap me op! O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 9 februari 2015 @ 21:32:10 #125
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149522754
Awwwww O+ met z'n 'nijn!
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')