Aaaah wat lief. En denk dat Piet dat ook wel doet met zijn muts.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je die toen straks al bedoelde. Ik kies mijn zoon dan, omdat ik hem zo graag heb. Van jou had ik je muts verwacht.
Verstandig. Slaap lekker en tot een volgende keer.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga maar eens om. welterusten jullie 2.
Dat is niet zo lang. Succes ermee.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nog even slapen tot 11 uur en dan weer beginnen met de dag.
CU.
Leuk, die zal wel bijna wakker zijn volgens mij. Die gaat meestal wel vroeg slapen. Of komt ie nooit zo vroeg op fok.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Knutselen met hout is helemaal Treehut Stylee.
Nee Piet, ik ga nergens heen, geen vrees, ik wacht wel tot er andere mensen zijn hier. Ben je niet alleen.quote:
Ok, dan is het goed.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee Piet, ik ga nergens heen, geen vrees, ik wacht wel tot er andere mensen zijn hier. Ben je niet alleen.
Zo meteen gaan die kut kerkklokken weer luiden.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De rest slaapt. En niet zo vloeken op de dag des here.
halloquote:Op zondag 8 februari 2015 07:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Knutselen met hout is helemaal Treehut Stylee.
Hoezo? Ben zelf ook keer komen binnenvallen.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig, voor hetzelfde geld zei je, en nu opzouten uit deze SC.
Klopt en gelukkig ben ik niet thuis nu, dus hoor ik de 3 uit mijn buurt nu even niet. Eigenlijk wel benieuwd of er hier in de buurt 1tje herrie maakt, Nou ja, kom ik straks wel achter.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo meteen gaan die kut kerkklokken weer luiden.
Klopt, lijkt mij bij de meeste mensen op fok.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo? Ben zelf ook keer komen binnenvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |