Jeej, de jongste, is wel leuk weer voor een keer.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben bang van wel, jij bent nu hier de Benjamin onder ons.
Druif.
In dat geval ben je wijs, maar dat gaat dan dus onbewust.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik wijs aan het doen was.
Heb geen idee welke leeftijd Choco is maar de reacties zijn van een vrouw die alles wil beschermen.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben bang van wel, jij bent nu hier de Benjamin onder ons.
Druif.
Heeft ze wel al gezegd hoor.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee welke leeftijd Choco is maar de reacties zijn van een vrouw die alles wil beschermen.
Het gaat ook met vlagen.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik wijs aan het doen was.
Ja maar dan ben ik alweer vergeten.quote:
Heb jij niet goed opgelet de laatste tijd Piet. Ik ben 40quote:Op zondag 8 februari 2015 07:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee welke leeftijd Choco is maar de reacties zijn van een vrouw die alles wil beschermen.
Niet uit de tijd dat Elvis en Cliff Richards nog in de hitparade stonden.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik alweer vergeten.
Heb ik door.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik alweer vergeten.
Zal hij het nu gezien hebben?quote:Op zondag 8 februari 2015 07:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet uit de tijd dat Elvis en Cliff Richards nog in de hitparade stonden.
Oost Indisch doof had ik al vroeg ontwikkeld. Dingen vergeten daarentegen... Helaas een stuk minder.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Na ruim 30 jaar krijg je aardig goede training in het vergeten en Oost Indisch doof zijn.
Alles onthouden is vermoeiend, het is de kunst om de goede dingen eruit te pikken.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oost Indisch doof had ik al vroeg ontwikkeld. Dingen vergeten daarentegen... Helaas een stuk minder.
Een beetje meer inhoud mag wel hier, zulke overbodige posts schiet niemand wat met op.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:14 schreef ChocoFan het volgende:
We hebben met zijn 3en bijna een heel topic gevuld.
Weet je, mij zoon zei eens tegen mij, jij bent de enige die me als volwassene behandeld, zijn moeder en oma deden dat dus niet.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb jij niet goed opgelet de laatste tijd Piet. Ik ben 40![]()
En omg, dat klopt nog ook.Triest ben ik wel af en toe, want alles beschermen gaat dus helemaal niet. En conflicten vermijden ook niet. Zelfs je eigen kinderen beschermen zit er niet altijd in als ze eenmaal bijna volwassen zijn.
En ze behoeden voor dezelfde fouten. Ach, dat lukte mijn moeder ook niet.
Dat laatste ben ik nu mee bezig. Proberen orde in de chaos te krijgen aan informatie.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alles onthouden is vermoeiend, het is de kunst om de goede dingen eruit te pikken.
Verliep vlot toch?quote:Op zondag 8 februari 2015 07:14 schreef ChocoFan het volgende:
We hebben met zijn 3en bijna een heel topic gevuld.
Geen idee of we inhoud hebben geleverd, ik vind het in ieder geval gezellig. Lekker kletsen met zijn 3tje. Hartstikke leuk toch.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje meer inhoud mag wel hier, zulke overbodige posts schiet niemand wat met op.
Ging zekers vlot En jij ook bedankt voor de gezelligheid alvast.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verliep vlot toch?
Was ook gezellig, mijn dank daarvoor aan jullie beiden.
We dragen de wereld gewoon even niet op onze rug, en indd waarom mag het niet gewoon dom en gezellig zijn?quote:Op zondag 8 februari 2015 07:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee of we inhoud hebben geleverd, ik vind het in ieder geval gezellig. Lekker kletsen met zijn 3tje. Hartstikke leuk toch.
Ik ben daar aardig goed in.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik nu mee bezig. Proberen orde in de chaos te krijgen aan informatie.
En alleen de goede dingen te onthouden. Dat is dus nog een hele kunst, je op het positieve richten. En de slechte gedachtes te negeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |