Opwarmen is geen koken.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Omgekeerd ook hoor.
Braaindead die gaat koken.
Een beetje, ben ook gewoon nog lerende.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, dan ben je wel al wijs toch?
En met een magnetron is al helemaal geen koken, tenzij het zo'n uitgebreid ding is.quote:
3in1 is met heteluchtoven.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En met een magnetron is al helemaal geen koken, tenzij het zo'n uitgebreid ding is.
En dan nog weet ik niet of ik het koken kan noemen.
Waar en heeft het lang geduurd?quote:Op zondag 8 februari 2015 03:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Shit, ik had per ongeluk een van de poezen opgesloten.
Zo'n ding geloof ik ja. daar heb ik geen verstand van, heb een gewone oven. En een magnetron voor als er iets verwarmd moet worden.quote:
In mijn rommelkamer ik ging drank pakken, en nee niet lang, ze meldt zich snel.quote:
Ohw, dan is het niet zo erg.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In mijn rommelkamer ik ging drank pakken, en nee niet lang, ze meldt zich snel.
Wel een mengpaneel terug gevonden maar flessen drank ben ik niet tegen gekomen.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In mijn rommelkamer ik ging drank pakken, en nee niet lang, ze meldt zich snel.
Ziet er beetje droog uit, volgende keer een kopje water erbij zetten.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Marmercake, gemaakt in de heteluchtoven..
Lekker hoor.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Marmercake, gemaakt in de heteluchtoven..
Ach drank, ik zal maar zwijgen over wat ik drink.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wel een mengpaneel terug gevonden maar flessen drank ben ik niet tegen gekomen.
1 tegelijk zeg ik dan altijd.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach drank, ik zal maar zwijgen over wat ik drink.
Klopt, en koken doe ik ook het liefst op gas hoor, in dat opzicht ben ik van de oude stempel.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lekker hoor.![]()
Maar dat is ook geen koken, dat is bakken.![]()
Mijn dokter denkt daar anders over.quote:
Daar kom ik nooit, weet zijn naam niet eens, moet ik eerst gaan opzoeken.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn dokter denkt daar anders over.
Dat kan ik niet meer, is elektrisch hier, gaskraan is verzegeld. Was even wennen maar gaat nu helemaal goed. En ik weet nog niet wat ik nu fijner vind, gas of elektrisch.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, en koken doe ik ook het liefst op gas hoor, in dat opzicht ben ik van de oude stempel.
Ik zeker weten gas, elektrisch vind ik maar lastig qua temperatuur behouden.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat kan ik niet meer, is elektrisch hier, gaskraan is verzegeld. Was even wennen maar gaat nu helemaal goed. En ik weet nog niet wat ik nu fijner vind, gas of elektrisch.
Hmmm, dat klopt wel, aan de andere kant, het gaat razendsnel en dat is ook wel eens handig. In het begin trouwens niet, toen ik het nog niet goed doorhad, aantal dingen goed aan laten branden toen.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zeker weten gas, elektrisch vind ik maar lastig qua temperatuur behouden.
Dat bedoel ik, als je het lager zet blijft het heet, te heet dus.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hmmm, dat klopt wel, aan de andere kant, het gaat razendsnel en dat is ook wel eens handig. In het begin trouwens niet, toen ik het nog niet goed doorhad, aantal dingen goed aan laten branden toen.
Klopt en als er iets overkookt, dat is ook niet prettig. Ok gas wint.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, als je het lager zet blijft het heet, te heet dus.
Als iets overkookt moet je erop blazen dan zakt de boel meteen.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en als er iets overkookt, dat is ook niet prettig. Ok gas wint.
Hoezo verzegeld? De rekening niet betaalt?quote:Op zondag 8 februari 2015 03:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat kan ik niet meer, is elektrisch hier, gaskraan is verzegeld. Was even wennen maar gaat nu helemaal goed. En ik weet nog niet wat ik nu fijner vind, gas of elektrisch.
Of ze woont in een bejaarden aanleunwoning, dat kan ook.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo verzegeld? De rekening niet betaalt?
Klopt, dat heb ik enige tijd geleden al ontdekt, vooral handig bij pasta, rijst of aardappels, alleen let ik niet altijd goed op of ben te druk met andere dingen in mijn hoofd en dan gaat het wel eens mis. En aangezien het zo snel gaat bij elektrisch. Afijn. Opletten moet ik gewoon.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als iets overkookt moet je erop blazen dan zakt de boel meteen.
Lol, nee, toen ik hier kwam wonen, vroeg ik waarom geen gas, want oude flat, toen zei die gast,daar zit het zegel, is een paar jaar geleden overal afgesloten ivm veiligheid. Openen mag eventueel, op eigen risico, en de kosten voor jezelf.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo verzegeld? De rekening niet betaalt?
Vertel, waarom is dat gas verzegeld?quote:Op zondag 8 februari 2015 03:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan heb jij er wel heel lang mee gedaan. Vroeger maakte ze inderdaad veel betere producten die veel langer meegaan.quote:Op zondag 8 februari 2015 04:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn gasfornuis is bijna versleten na 20 jaar en het is knap lastig om er weer zo 1 terug te vinden.
Dan zou ik hem zeker maar beter uitlaten.quote:Op zondag 8 februari 2015 04:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, nee, toen ik hier kwam wonen, vroeg ik waarom geen gas, want oude flat, toen zei die gast,daar zit het zegel, is een paar jaar geleden overal afgesloten ivm veiligheid. Openen mag eventueel, op eigen risico, en de kosten voor jezelf.
Dat doe ik dus maar niet.
Boven je post, niets bijzonders dus.quote:Op zondag 8 februari 2015 04:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vertel, waarom is dat gas verzegeld?
Nu willen we het ook weten ook.
Dat dus.quote:Op zondag 8 februari 2015 04:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zou ik hem zeker maar beter uitlaten.
20 jaar is in principe niks voor een gasfornuis, die dingen kunnen wel 40 jaar mee als het moet.quote:Op zondag 8 februari 2015 04:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan heb jij er wel heel lang mee gedaan. Vroeger maakte ze inderdaad veel betere producten die veel langer meegaan.
We tikten tegelijk meid.quote:Op zondag 8 februari 2015 04:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Boven je post, niets bijzonders dus.
Wow, dat is wel weer heeeeel erg lang hoor. En ook niet de laatste 10 jaar gemaakt, kwaliteit doen ze niet meer zo aan, die fabrieken, anders schijnen ze niets te verkopen, als alles 20 jaar mee gaat.quote:Op zondag 8 februari 2015 04:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
20 jaar is in principe niks voor een gasfornuis, die dingen kunnen wel 40 jaar mee als het moet.
Ding was al 2e hands toen ik 'm overnam.quote:Op zondag 8 februari 2015 04:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
20 jaar is in principe niks voor een gasfornuis, die dingen kunnen wel 40 jaar mee als het moet.
Dat zeg ik, die oude dingen kunnen heel oud worden.quote:Op zondag 8 februari 2015 04:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ding was al 2e hands toen ik 'm overnam.
Tering, die is uit de jaren 60. Minstens.quote:
1 van de eerste op aardgas.quote:Op zondag 8 februari 2015 04:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tering, die is uit de jaren 60. Minstens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |