Ja ik ben sowieso van de live and let live.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jep.
Het maakt verder ook weinig uit als je iemand hebt gevonden waar het mee klikt en je je fijn bij voelt. Lijkt mij in ieder geval veel bevredigender dan het hebben om het te hebben.
Ja i know, maar de eerste gesprekken zijn blijkbaar niet echt goed gegaanquote:Op zondag 8 februari 2015 00:06 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Daar heeft men het toch al de hele week over, dacht ik.
Ben al tien jaar ofzo niet meer in een V&D geweest. Meh...quote:Op zondag 8 februari 2015 00:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja i know, maar de eerste gesprekken zijn blijkbaar niet echt goed gegaan
Blokker (en co.) lijkt dezelfde op te kant op te gaan...quote:
Ok..dus ze heeft genoeg vraag maar heeft ze allemaal afgeslagen? Nou zo lees/ken ik haar niet hoor.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:05 schreef zarGon het volgende:
Het is heus niet omdat ze er niet aan kan komen of omdat ze lelijk is of zo hoor.
Als ik heel eerlijk ben denk ik dat ze moeilijk kan krijgen...kom maar op met je white knight.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Blokker (en co.) lijkt dezelfde op te kant op te gaan...
ik heb ook ongeveer die leeftijd en ook nooit relatie gehad. voor sommige mensen is het gewoon lastig om samen met 'iemand' te zijn om bepaalde redenen... soms onverklaarbaar.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zargon, prima op je 15de, maar op je 24ste als vrouw zijnde? come on.. het gaat hier om, lees : nooit een relatie gehad.
Allemaal bedrijfsformules die niet mee zijn gegaan met de tijd. Kan een Turkse holding die ook niet opkopen trouwens net als Mexx en de eigenaar van Verkade?quote:Op zondag 8 februari 2015 00:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent te kieskeurig.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:09 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
ik heb ook ongeveer die leeftijd en ook nooit relatie gehad. voor sommige mensen is het gewoon lastig om samen met 'iemand' te zijn om bepaalde redenen... soms onverklaarbaar.
Nu nog niet, maar vanaf maandag wel.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is er morgen dikke uitverkoop bij de v&d eigenlijk? Misschien dat ik even naar Venloww ga.
Kut kleding ja. Net als C&A, maar genoeg mensen die daar heen gaan.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:07 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Ben al tien jaar ofzo niet meer in een V&D geweest. Meh...
Nee joh, zij hebben veel betere eigenvermogen.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verkopen ze daar kleding, bij V&D? Kan ik me echt niet meer herinneren.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kut kleding ja. Net als C&A, maar genoeg mensen die daar heen gaan.
Waarom is het de norm om behoefte te hebben aan een relatie? Net zoals dat er aseksuele mensen zijn die totaal geen behoefte hebben aan seks, kan iemand simpelweg geen trek hebben in een relatie.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ok..dus ze heeft genoeg vraag maar heeft ze allemaal afgeslagen? Nou zo lees/ken ik haar niet hoor.
Enkele keren dat ze hier over gepost heeft zij enge kerels op haar werk.
[ afbeelding ]
Ik 26, maar ik ben gewoon lelijk en autist.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:09 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
ik heb ook ongeveer die leeftijd en ook nooit relatie gehad. voor sommige mensen is het gewoon lastig om samen met 'iemand' te zijn om bepaalde redenen... soms onverklaarbaar.
Waarom is het het een of het ander?quote:Op zondag 8 februari 2015 00:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ok..dus ze heeft genoeg vraag maar heeft ze allemaal afgeslagen? Nou zo lees/ken ik haar niet hoor.
Enkele keren dat ze hier over gepost heeft zij enge kerels op haar werk.
[ afbeelding ]
Wij zijn allen autisten, hier.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik 26, maar ik ben gewoon lelijk en autist.
quote:Op zondag 8 februari 2015 00:11 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Verkopen ze daar kleding, bij V&D? Kan ik me echt niet meer herinneren.![]()
jij bent niet lelijk broerquote:Op zondag 8 februari 2015 00:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik 26, maar ik ben gewoon lelijk en autist.
nee dat is het niet.quote:
JUIST!quote:Op zondag 8 februari 2015 00:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het maakt verder ook weinig uit als je iemand hebt gevonden waar het mee klikt en je je fijn bij voelt. Lijkt mij in ieder geval veel bevredigender dan het hebben om het te hebben.
quote:Op zondag 8 februari 2015 00:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben denk ik dat ze moeilijk kan krijgen...kom maar op met je white knight.
NWS / 'Stille sanering Blokker'.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee joh, zij hebben veel betere eigenvermogen.
Arguing with Montelly...quote:Op zondag 8 februari 2015 00:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom is het de norm om behoefte te hebben aan een relatie? Net zoals dat er aseksuele mensen zijn die totaal geen behoefte hebben aan seks, kan iemand simpelweg geen trek hebben in een relatie.
Ik volg je al de hele tijd niet.
Montelly jij kan zo hoog en laag springen als je wilt maar je troll gehalte is te hoog om er ook maar een beetje serieus op in te gaan.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben denk ik dat ze moeilijk kan krijgen...kom maar op met je white knight.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |