quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:08 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Is ze ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sooooo. Haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boefje. Sowieso onzin.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb jou nooit gezien, maar volgens mij lijk jij ook niet veel op haar.
KB doet altijd hard to get. Je moet haar PM'enquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:12 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Ik voel me niet serieus genomen.
Ik ken iemand die jou wel serieus zou nemen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:12 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Ik voel me niet serieus genomen.
Vaak doen vrouwen dit ook uit zelfbescherming. Aan vriendinnen zeggen dat het niks wordt en de ze niks voor de vriend voelen etc. terwijl ze gerust paar jaar of langer bij elkaar blijven, en mocht het dan toch uitgaan kunnen ze altijd nog zeggen "kijk ik voelde toch al niks voor hem, dus het boeit mij niet zo"quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:09 schreef Bortecinem het volgende:
Ex-vriendin van mij heeft zo een jongen twee jaar aan het lijntje gehouden en na twee jaar besloten dat ze hem toch niet leuk vond.Terwijl het vanaf het begin al duidelijk was dat zij niks voor hem voelde en puur een relatie aanging om niet alleen te hoeven zijn.
O. Is ze dan makkelijker, ja?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
KB doet altijd hard to get. Je moet haar PM'en
Wie?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ken iemand die jou wel serieus zou nemen.
Niet waar. Sommige wijven zijn erg onzeker en denken dat een relatie moet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vaak doen vrouwen dit ook uit zelfbescherming. Aan vriendinnen zeggen dat het niks wordt en de ze niks voor de vriend voelen etc. terwijl ze gerust paar jaar of langer bij elkaar blijven, en mocht het dan toch uitgaan kunnen ze altijd nog zeggen "kijk ik voelde toch al niks voor hem, dus het boeit mij niet zo"
Nee, maar is stap 1. Vanaf daar krijg je haar Insta. Via Instadirect haar FB, dan via FB messenger haar nummer.quote:
ik volg je niet..quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou Montelly. Ze reageerde op je. Jullie daten nu met elkaar.
Zo veel moeite. Kan ik niet direct haar nummer krijgen via DM ofzo?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, maar is stap 1. Vanaf daar krijg je haar Insta. Via Instadirect haar FB, dan via FB messenger haar nummer.
Dat was helemaal niet het geval. Ze was eigenlijk verliefd op een andere jongen maar die vond haar niet leuk, kort daarna kwam deze gast die haar wel heel leuk vond en opeens begon ze een relatie met hem. Zij is echt het type dat niet alleen durft/wilt zijn dus was het allemaal pretty obvious. Ik zei toen eerlijk tegen haar dat ik niet geloofde dat ze van hem hield maar zij bleef volhouden dat dat wel het geval was. Na twee jaar, toen de jongen serieuze stappen overwoog, gaf ze pas toe.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vaak doen vrouwen dit ook uit zelfbescherming. Aan vriendinnen zeggen dat het niks wordt en de ze niks voor de vriend voelen etc. terwijl ze gerust paar jaar of langer bij elkaar blijven, en mocht het dan toch uitgaan kunnen ze altijd nog zeggen "kijk ik voelde toch al niks voor hem, dus het boeit mij niet zo"
Ga weg man.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, maar is stap 1. Vanaf daar krijg je haar Insta. Via Instadirect haar FB, dan via FB messenger haar nummer.
Blijkbaar welquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:16 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Zo veel moeite. Kan ik niet direct haar nummer krijgen via DM ofzo?
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga weg man.
En ik doe niet aan FB messenger.
Mijn vroegere vriendin had een vriend. Die bleek gedwongen te moeten trouwen met iemand anders. Dus ging ze voor iemand anders. Ze trouwde met twijfel. ze is nu wel gelukkig.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat was helemaal niet het geval. Ze was eigenlijk verliefd op een andere jongen maar die vond haar niet leuk, kort daarna kwam deze gast die haar wel heel leuk vond en begon ze opeens een relatie met hem. Zij is echt het type dat niet alleen durft/wilt zijn dus het was allemaal pretty obvious. Ik zei toen eerlijk tegen haar dat ik niet geloofde dat ze van hem hield maar zij bleef volhouden dat dat wel het geval was. Na twee jaar, toen de jongen serieuze stappen overwoog, gaf ze pas toe.
tja..zo gaat dat soms.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat was helemaal niet het geval. Ze was eigenlijk verliefd op een andere jongen maar die vond haar niet leuk, kort daarna kwam deze gast die haar wel heel leuk vond en begon ze opeens een relatie met hem. Zij is echt het type dat niet alleen durft/wilt zijn dus het was allemaal pretty obvious. Ik zei toen eerlijk tegen haar dat ik niet geloofde dat ze van hem hield maar zij bleef volhouden dat dat wel het geval was. Na twee jaar, toen de jongen serieuze stappen overwoog, gaf ze pas toe.
Geloof je daarin, dat mensen naar toe elkaar kunnen groeien?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn vroegere vriendin had een vriend. Die bleek gedwongen te moeten trouwen met iemand anders. Dus ging ze voor iemand anders. Ze trouwde met twijfel. ze is nu wel gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |