SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Komt het door de inzet??quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Striemend fluitconcert is meer dan terecht.
Moet je Heerenveen - PEC opzetten. Geen Jan Jood meer, en in plaats daarvan de bijzonder slaapverwekkende rustgevende Theo Reitsma.quote:
Daar missen ze niks aan.twitter:dennisvanbergen twitterde op zaterdag 07-02-2015 om 20:38:14NAC meldt dat geblesseerde Falkenburg niet speelt. Vervanger: Borahsasar. Vermoedelijk Seuntjens centraal nu reageer retweet
NAC is toch kansloos #Maaskantquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar missen ze niks aan.twitter:dennisvanbergen twitterde op zaterdag 07-02-2015 om 20:38:14NAC meldt dat geblesseerde Falkenburg niet speelt. Vervanger: Borahsasar. Vermoedelijk Seuntjens centraal nu reageer retweet
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:46 schreef AFCNiels het volgende:
Ik gok op een makkelijke overwinning voor PSV.
Wist je dat er mensen zijn die Klaasen een betere middenvelder vinden?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die kan best wel voetballen idd.
Een lucky 2-1quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:46 schreef AFCNiels het volgende:
Ik gok op een makkelijke overwinning voor PSV.
Klaasen is een darter voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wist je dat er mensen zijn die Klaasen een betere middenvelder vinden?
Ze moeten niet internet aansluiten in het gekkenhuis.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wist je dat er mensen zijn die Klaasen een betere middenvelder vinden?
en erkend pedo.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaasen is een darter voor zover ik weet.
Waarom is er elke 2 weken een toernooi finale?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een mooie vloerdag vandaag. Van Gerwen v Van der Voort werd gespeeld in de finale.
Het is de fucking eredivisie.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hahaha, je overschat FC Utrecht echt ziekelijk.
Ik heb het helaas helemaal gemist, Mighty MIke won?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een mooie vloerdag vandaag. Van Gerwen v Van der Voort werd gespeeld in de finale.
Jij snapt er niks van.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom is er elke 2 weken een toernooi finale?
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:50 schreef Paul het volgende:
Ik zet in op een 1-1tje PSV- Utr
Nee wacht 0-0tje
Ja, 6-1 volgens mij. Vandaag won hij van o.a M. Smith, Raybar180 en Jackpot met afgetekende cijfers. Gisteren verloor hij van Adie in de finale, maar mooi revanche genomen met een 115+ gemiddelde vandaag.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het helaas helemaal gemist, Mighty MIke won?
Knap gedaan.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, 6-1 volgens mij. Vandaag won hij van o.a M. Smith, Raybar180 en Jackpot met afgetekende cijfers. Gisteren verloor hij van Adie in de finale, maar mooi revanche genomen met een 115+ gemiddelde vandaag.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Wereldkampioenwaardig. Lewis stond daar trouwens ook lekker te gooien, bijna 110 gemiddeld en dan zo verliezen gebeurt niet vaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Gister nog, maar dan omgedraaidquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wereldkampioenwaardig. Lewis stond daar trouwens ook lekker te gooien, bijna 110 gemiddeld en dan zo verliezen gebeurt niet vaak.
mooiquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan vertel ik voortaan ook bij plaatjes van zalmsalade dat CUL ook verderop is.
Mooie deal vindt hier plaats.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wor je mad?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mooi, het is vrij glad namelijk.
[..]
[..]
Ik vind 'm ook leukquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
waar is reneetje?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM praat nu met zijn vissen over de wedstrijd.
sinds hij zwart was, was hij wel ok. Daarvoor echt een teringleierquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heeft een ban dus hij is op de koffie bij de buren.
Wat een racist ben jij.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
sinds hij zwart was, was hij wel ok. Daarvoor echt een teringleier
Over een week is hij weer terug.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
*teringlijerquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
en toch gaan ze wel winnen.quote:
ze moeten er eentje uithalen, wellicht scheelt dat.quote:
Ja maar... maar... zo doet GGMM het ook altijd en en enquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je schrijft dat niet met een sterretje. Hommo.
Waarom wil je op hem lijken?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar... maar... zo doet GGMM het ook altijd en en en
Hoho, nou ga je te ver he.quote:
Heb je goudvissen?quote:
Ha! Daar ga je al! Nee!quote:
Genieten.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Elke voorzet van Jetro komt op de stropdas
Dat is niet zo mooi. Die zijn er geen in het veld.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Elke voorzet van Jetro komt op de stropdas
BERRY.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie zal er morgen in het SV-item zitten?
Gelukkig, dan ben je nog te redden.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ha! Daar ga je al! Nee!
Wel een konijn.
Gill Swertsquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie zal er morgen in het SV-item zitten?
Om te jankenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hallo. Hoe is het bij NAC-VIT?
Ik hoop op een ruime overwinning voor Vitesse.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hallo. Hoe is het bij NAC-VIT?
Pff.. Pak van mijn hart. Zolang LittleRabbit het konijn maar niet komt opeisen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig, dan ben je nog te redden.
Ik voel een SV mini special aankomen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
Pothuizen viel ooit in bij NEC-Sparta, bij een 1-2 stand in de, laten we zeggen, 83e minuut. Na 89 minuten stond het 3-2, door twee doelpunten van Pothuizen. Hij werd er weer vanaf gehaald.
Einde verhaal.
Voor meer Pothuizen-verhaaltjes kun je Stijn DM'en.
Het is wachten tot Robben terugkeert naar PSVquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:19 schreef Cavaliers het volgende:
Toch jammer dat Narsingh niet kan voetballen.
Hij is zwartquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cavaliers en ik vragen ons nog steeds af waarom Stijn Narsingh zo geweldig vindt.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:20 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Het is wachten tot Robben terugkeert naar PSV
We hebben Bergwijn al.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:20 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Het is wachten tot Robben terugkeert naar PSV
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:23 schreef ZaZoe het volgende:
Ik mis de bezieling van afgelopen Woensdag
In de kleedkamer schreeuwt hij altijd, hij verbouwt zelfs de kleedkamer.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
https://v.cdn.vine.co/r/v(...)asMcWY69LHXbs3AozXs3
Mooie viering van een gol.
Genee was de bron. Onbetrouwbaar dus.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In de kleedkamer schreeuwt hij altijd, hij verbouwt zelfs de kleedkamer.
*Bron: VI
Veermanquote:
Blijft een rare die Bonucci.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
https://v.cdn.vine.co/r/v(...)asMcWY69LHXbs3AozXs3
Mooie viering van een gol.
Ik vermoed dezelfde drogredenen waar jij mee aan komt zetten als je er weer eens compleet naast zat met een verwachting.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:30 schreef Shreyas het volgende:
Ben benieuwd welke drogredenering Ronnetje Jans weer uit de hoge hoed gaat toveren
''Verliezen is ook eens goed''quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:30 schreef Shreyas het volgende:
Ben benieuwd welke drogredenering Ronnetje Jans weer uit de hoge hoed gaat toveren
dat valt mij ook altijd op. Als hij verliest met welke club dan ook is er altijd wel een excuus.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:30 schreef Shreyas het volgende:
en toch kampioenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit PSV moet mij denken aan het PSV van 2008 t/m 2011
huh?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
en toch kampioen
hoe kan dat nou ?
Daarom moet Ajax er ook uitquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
5 kampioenen in 4 seizoenen kan helemaal niet. Rare jongen.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jouw gevoel is meestal verkeerd, Paul.
Bedankt Paul.quote:
Laat Jans maar schuiven met z'n drogredeneringen. Ondanks de verdiende nederlaag van vanavond staat PEC Zwolle er prima voor met 39 punten uit 22 wedstrijden.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:30 schreef Shreyas het volgende:
Ik heb het nog nooit gezien, ik vergeet het altijd.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als de tafel van Kees is afgelopen word ik bijna wakker.
Inhoudelijk het meest sterke programmaquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien, ik vergeet het altijd.
Niks te zienquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, gelijk het moment om naar NAC-VIT te zappen.
God is geen fan van joden.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:51 schreef AFCNiels het volgende:
En ja hoor, daar is de treffer.
Als Ajax nu nog kampioen wordt, dan ga ik echt in God geloven.
Uh, oké?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik verplicht je om morgen met Mani en mij het Colombiaans kampioenschap te kijken.
Hij wil graag een buitenlands avontuur aan na dit seizoenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Van der Heijden zo'n tragisch slechte speler. Mirakel dat hij de Ajax-jeugdopleiding heeft kunnen doorlopen.
Misschien is de Duitse regionaliga wat voor hem.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij wil graag een buitenlands avontuur aan na dit seizoen
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
2 mooie golaso's al. Dit beloofd wat jongens.
Ik vind het zonde maar tegelijkertijd ook genot dat hij voor FC fucking Utrecht koos.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:54 schreef Cavaliers het volgende:
Stijn schiet straks tijdens de samenvattingen in de lach om het verdedigen van Leeuwin.
twitter:sportzeloot twitterde op zaterdag 07-02-2015 om 21:55:00Depay heeft nu in z'n eentje meer treffers gemaakt dan heel @fcdordrechtnl: 14 om 13. #psvutr reageer retweet
Lekker centjes rapen in de Domstad.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het zonde maar tegelijkertijd ook genot dat hij voor FC fucking Utrecht koos.
Hopelijk verliezen ze volgende week van Dordrecht. Dan is het feest compleet daar.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lekker centjes rapen in de Domstad.
Dat gun ik Utreg nou ook weer niet, m'n stadsie.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk verliezen ze volgende week van Dordrecht. Dan is het feest compleet daar.
Gelukkig ben ik dat weekend afwezig.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Utrecht is nu al energie aan het besparen voor de wedstrijd tegen Ajax
Weekendje weg met je vriendin?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dat weekend afwezig.
Zo erg zal het toch niet worden?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dat weekend afwezig.
Nee, Vitesse gaat winnen.quote:
Als je een beetje vermogen om te plannen hebt, doe je dat nóóit in een eredivisieweekend.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weekendje weg met je vriendin?
De laatste keer dat Ajax in competitieverband won in Utrecht, moest Jetro nog 15 jaar worden.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo erg zal het toch niet worden?
Perfect op zijn plaats in Breda. Het is een typische PSV-verdediger.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Koch staat middenin een verdediging van 9 man
Waarvan 3 tegen van Feyenoordquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:02 schreef Cavaliers het volgende:
PSV thuis:
11G 11W 43 voor, 5 tegen. Voorlopig dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |