SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everyday is legday!
Elkaar helpen!
Zie hier, Kaasplankje squat ook al 100kg![]()
Mountainbikenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:48 schreef Levitas het volgende:
Dus alleen maar lange, langzame ritten hoeven niet per sé een beter resultaat te geven dan HIIT trainingen.
Ik denk dat er meer winst valt te behalen wanneer je naast 't fietsen ook krachttraining doet, en dan vooral voor core & benen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:48 schreef Levitas het volgende:
Dus alleen maar lange, langzame ritten hoeven niet per sé een beter resultaat te geven dan HIIT trainingen. Voor degene met wat minder tijd (zoals ikzelf) is 't eigenlijk zelfs efficiënter om kortere trainingen op hogere intensiteit te doen, maar uiteraard is afwisseling (en doen wat je leuk vind) hierbij de key..
Ik ook niet, hou niet zo van oude meuk, mis de connectie ermee. Maar staal in een modern jasje begin ik steeds geiler te vinden. Kaas wees me er al eens op met die de rosa'squote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:33 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
Daar krijgt half dit topic een stijfje van geloof ik.
Ik niet.
Het ene sluit het ander niet uit. Alleen maar langzaam zal niet helpen, alleen maar HIIT zal ook niet goed zijn. Laatst postte ik hier nog een artikel waarin stond dat je zelfs bij weinig tijd veel rustige trainingen moet doen. Ach, als je niet veel tijd hebt om te trainen, zou ik mij hier helemaal niet druk om maken. Gewoon lekker genieten van het fietsen en doelen daar op af stellen. Of je nou door effectief trainen 40% vooruitgang boekt of 30%, het verschil zal je toch niet merken.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:48 schreef Levitas het volgende:
Dus alleen maar lange, langzame ritten hoeven niet per sé een beter resultaat te geven dan HIIT trainingen. Voor degene met wat minder tijd (zoals ikzelf) is 't eigenlijk zelfs efficiënter om kortere trainingen op hogere intensiteit te doen, maar uiteraard is afwisseling (en doen wat je leuk vind) hierbij de key..
Dan is de glycogeen voorraad in je spieren en lever op. Dus volledig op vet. Tijdens inspanning verbrand je altijd een combinatie van glycogeen en vet, ook al zit je in de maximale vet verbranding. Als de glycogeen dus op is, ga je niet zo snel meerquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:50 schreef ratatat het volgende:
Waar fiets je eigenlijk op als je hongerklop hebt. Eiwitten en vet?
ff willekeurige bronquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:00 schreef ratatat het volgende:
Die ammoniak lucht had ik vroeger heel vaak. Reed mezelf helemaal de vernieling in en dan thuis helemaal stuk en met zo'n vieze ammoniak lucht onder de douche. Was dus blijkbaar m'n spieren aan het oproken.
quote:Wat er precies gebeurt in het lichaam dat deze ammoniakgeur veroorzaakt is het resultaat van de verbranding van deze amminozuren. Het lichaam zal in eerste instantie altijd eerst koolhydraten als primaire brandstof willen gebruiken, maar zal wanneer de opslag van deze energiebron als glycogeen is uitgeput, overgaan op de verbranding van aminozuren en vetten. Vooral wanneer de intensiteit van de sportactiviteit hoog blijft zal het lichaam aminozuren gaan gebruiken als energie. Bij lage intensiteit zal dit eerder vet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |