Laten we dat maar hopen dan.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Of het is juist de beslissende wedstrijd, zoals vorig seizoen
Speelronde 37, dan is er ook español vs Realquote:Op zondag 8 februari 2015 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er nog Atletico-Barca voor de competitie trouwens?
Moet het wel allemaal nog dicht bij elkaar zitten.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Speelronde 37, dan is er ook español vs RealIk was er vorig jaar bij tijdens die kampioenswedstrijd, zou prachtig zijn als het dan weer zo is.
Zijn alle twee grote koopclubs die alleen maar spelers halen voor de merchandising ipv dat het team ze echt nodig heeft.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:03 schreef Vermecelli het volgende:
Ik hoop alleen dat Real de titel niet pakt. Arrogante, smakeloze koopclub is dat. Al begint Barca daar helaas ook meer en meer op te lijken.
Ik werd echt voorstander van Barca vanaf 2008 toen ze de sterren van de hemel speelde. Helaas is het nu wel per jaar 'minder'quote:Op zondag 8 februari 2015 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn alle twee grote koopclubs die alleen maar spelers halen voor de merchandising ipv dat het team ze echt nodig heeft.
Laporta back in en alles komt goedquote:Op zondag 8 februari 2015 22:03 schreef Vermecelli het volgende:
Ik hoop alleen dat Real de titel niet pakt. Arrogante, smakeloze koopclub is dat. Al begint Barca daar helaas ook meer en meer op te lijken.
Toen had ik meestal ook wel een voorkeur voor Barca in de CL en competitie.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:05 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik werd echt voorstander van Barca vanaf 2008 toen ze de sterren van de hemel speelde. Helaas is het nu wel per jaar 'minder'
Echt een prachtig stadion inderdaad.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Echt een cool stadion trouwens dat san Mames, goede sfeer ook voor een Spaans duel.
Eerste zal ie wel krijgen, tweede denk ik nietquote:Op zondag 8 februari 2015 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft Messi nu 2 keer gescoord of zijn het eigen 2 eigen doelpunten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |