13 en 14, en allebei wat krakkemikkerig, die zwarte is al jaren veel te zwaar, snurkt als een gek, en dat springen,quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hou oud zijn die andere 2? Ik merk dat de mijne die nu ruim 14 is wat ouderdomsmankementen begint te vertonen. Lukt haar opeens niet meer om bepaalde sprongen e.d. te maken.Op zich wel grappig om te zien (glijdt ze weg van de tafel ofzo
), maar een beetje vervelende smaak geeft het wel. Einde in zicht en dat soort gedachtes.
Zo slim, ik heb ook een krukje neergezet voor die bejaarde.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:09 schreef computergirl het volgende:
die van mij is 11 en kan ook niet goed springen
ik heb deze bij de vensterbank voor en achter, zodat ze toch nog naar de duiven kan gluren
[ afbeelding ]
hij/zij heeft ook een beetje een haarlokquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo noemen ze katten die een snorretje hebben. Zoek maar op op google.
Ja, combi van Hitler en kat, duh, alsof ik dat niet al wist.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo noemen ze katten die een snorretje hebben. Zoek maar op op google.
Beetje, ik weet het verder ook niet, krijg het al jaren te horen. De eerste keer toen ie een jaar was, man van de dierenambulance, jeetje, jouw kat lijkt op Hitler man.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:21 schreef computergirl het volgende:
[..]
hij/zij heeft ook een beetje een haarlok
Waarom dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, combi van Hitler en kat, duh, alsof ik dat niet al wist.
Dat was 5 minuten geleden .quote:
Hoe gaat het ondertussen met ze? Kunnen ze het een beetje vinden met elkaar? En nieuwe pics van Cooper bitte.quote:
Ahw zusjes, ik heb broertjes.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kunnen het goed met elkaar vinden hier.
Niet vreemd, het zijn zusjes.
Wat was het leven toch minder leuk zonder katten heh.quote:
Weet ik niet, ik heb eigenlijk altijd wel katten om me heen gehad.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat was het leven toch minder leuk zonder katten heh.
Ik ook daarom zeg ik het, kan het me helemaal niet voorstellen om er geen te hebben de laatste keer was toen ik mijn vorige poes eind juni moest laten inslapen (er was niet meer aan te doen en ze had pijn)quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb eigenlijk altijd wel katten om me heen gehad.![]()
Of bedoel je katten op een andere manier?
Ahw, ik weet heb een paar maanden geleden ook mijn rode kater van 17 moeten laten inslapen, daarom mocht er ook een kitten komen, werden er alleen 2.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook daarom zeg ik het, kan het me helemaal niet voorstellen om er geen te hebben de laatste keer was toen mijn vorige poes eind juni moest laten inslapen (er was niet meer aan te doen en ze had pijn), arme beestje was 15 jr. en ik heb haar vanaf 12 weken gehad. en deze 2 heb ik vanaf eind oktober. Dus ik heb 4 mndn geen gehad, en ik hield het niet meer uit, ik moest weer poezen hebben.
Wat een toeval, ik ging ook eigenlijk voor eentje, maar ik kwam met 2 st. thuis.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw, ik weet heb een paar maanden geleden ook mijn rode kater van 17 moeten laten inslapen, daarom mocht er ook een kitten komen, werden er alleen 2.Omdat rood
en mijn zoon zag het briefje en binnen een uur hadden we ze. Ging heel snel.
![]()
Maar goed, soms moet je doen wat voor het beesie het beste is. En als ze pijn hebben, dan is hun leven ook niet leuk meer.
Toeval bestaat niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat een toeval, ik ging ook eigenlijk voor eentje, maar ik kwam met 2 st. thuis.
Ik vond die advertentie op marktplaats midden in de nacht en ben in de ochtend, nadat ik even gebeld had, direct naar Maasbree gegaan om op te halen
Ik zie het helemaal voor me. Ahw. Ze liggen ook bijna altijd samen hier. Tegen elkaar, over elkaar enz.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ze zaten zo lief samen dus ik dacht het is niet leuk als je ze uit elkaar haalt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |