Die Choco...quote:Op zondag 8 februari 2015 13:42 schreef Kingstown het volgende:
Heb een mapje gevonden met allemaal oude pics toen Coco net kleintjes had gekregen.![]()
[ afbeelding ]
Goede namen.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:52 schreef Deisyy het volgende:
Tom en Fox nog in het nest.
[ afbeelding ]
Fox kijkt voetbal.
[ afbeelding ]
Toen ze nog samen op de krabpaal pasten.
[ afbeelding ]
Even kroelen.
[ afbeelding ]
quote:
Laffe honden heb je overal...quote:Op zondag 8 februari 2015 18:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Voorlopig wacht ik even met actuele pics voordat ik ook de interieurpolitie over me heen ga krijgen.
Klopt, maar die foto's zijn van zo'n vijf jaar geleden. Morgen komen mijn nieuwe meubels en daarna zal ik weleens een foto maken om je te laten zien hoe het er kabelloos uit ziet.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goede namen.
Maarre... Ik dacht dat jij alle kabels weggewerkt had, dat ze niet te zien waren?
quote:Op zondag 8 februari 2015 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, maar die foto's zijn van zo'n vijf jaar geleden. Morgen komen mijn nieuwe meubels en daarna zal ik weleens een foto maken om je te laten zien hoe het er kabelloos uit ziet.
Tijdens het WK 2010 in Zuid-Afrika?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Klopt, maar die foto's zijn van zo'n vijf jaar geleden.
Die foto is inderdaad genomen tijdens een WK of EK, maar weet niet meer of dat in Zuid-Afrika was, maar als jij dat zegt geloof ik dat meteen.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tijdens het WK 2010 in Zuid-Afrika?
Tuurlijk, mits niet opgebaard, tenzij in de jus of saus...quote:Op maandag 9 februari 2015 18:43 schreef sacha het volgende:
iemand nog interesse in mijn dieren die niet meer zijn?
mijn nichtje heeft een keer haar jaren geleden overleden kat opgegraven en heeft de botjes zo goed mogelijk als skelet neergelegd, ik mocht een foto zien.quote:Op maandag 9 februari 2015 18:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk, mits niet opgebaard, tenzij in de jus of saus...
Ik denk dat Sas geen foto's heeft van dieren die voldoen aan mijn criteria...quote:Op maandag 9 februari 2015 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn nichtje heeft een keer haar jaren geleden overleden kat opgegraven en heeft de botjes zo goed mogelijk als skelet neergelegd, ik mocht een foto zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |