SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door Notorious_Roy op 07-02-2015 15:53:17 ]The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Baasquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
› PSN-usernames weer op alfabetische volgorde gezet
› Usericons in juiste formaat gezet
› OP scrollvriendelijker gemaakt
› PS+ voor februari in OP gezet
Dat is een reactie die ik hier niet vaak krijgquote:
Done.quote:Zou je mijn UI kunnen aanpassen?
Klopt, maar er is esthetisch maar plek voor twee games.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:44 schreef poker4lifee het volgende:
Rogue Legacy ook ps plus he voor ps4
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt, maar er is esthetisch maar plek voor twee games.
Ja hoor. Maar wat wil je daar mee op de PC dan?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:28 schreef Vault-Boy het volgende:
WTF ik wist helemaal niet dat een PS4 controller ook op de PC werkt. Even een driver installeren en de controller werkt gewoon
Nou ik wilde weer eens Fallout New Vegas gemod spelen op de PC, maar ik heb geen Xbox 360 controller meer. Ik wilde gewoon even kijken of de PS4 controller zou werken want het scheelt me dan wel wat geld. En na een driver geīnstalleerd te hebben doet die het gewoonquote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:32 schreef Morri het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar wat wil je daar mee op de PC dan?
Wanneer komt de DLC uit met de missende kleuren?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:53 schreef Pheno het volgende:
Zijn er vragen voor de makers van The Order 1886?
Ik wil er wel bij in de OPquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is een reactie die ik hier niet vaak krijg
[..]
Done.
Ik kan nog 23 uur iconverzoekjes behandelen, daarna moet het via een mod
Done.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:48 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Ik wil er wel bij in de OP: I.C.O.N. - Vempel
Aanbiedingen zijn er hiervoor nu niet. Een maand geleden waren er nog 5 aanbieders voor 40 Euro.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:07 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand nog waar PSN voor een jaar te koop is? (Beetje goedkoop 40-,)
Dat vond ik ook al vreemd ja, die moet je dus halen voordat je hem uitspeelt..quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:22 schreef Platina het volgende:
Zojuist The Swapper uitgespeeld. Zeer vermakelijk en meeslepend spel. Wel frappant dat ik geen achievements gehaald heb.
http://www.psncode.nl/playstation-plus-365-dagen-nederland.phpquote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:07 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand nog waar PSN voor een jaar te koop is? (Beetje goedkoop 40-,)
Ik kwam er ook toen pas achter dat je op onmogelijke plekken moest gaan verzamelen. Laat dan maar zitten :pquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al vreemd ja, die moet je dus halen voordat je hem uitspeelt..
Had weinig zin om weer opnieuw te beginnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |