Bestel er maar eentje extraquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Over mindfullness en meditatie. De rust vinden om dingen te doen.
Voel je 'm?
Help onthouden bitte, ben extreem vergeetachtigquote:
Ik hoop dat ik het onthoud. Ik moet nog honderdduizend dingen doen dit weekend en ik moet ook nog mijn tas inpakken. Dat gaat weer een groot succes worden zondag ben ik bang.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Help onthouden bitte, ben extreem vergeetachtig
Ik zou met een kassabon van De Bijenkorf komen aanzettenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:23 schreef wolfrolf het volgende:
Tiet veur een bakske
[ afbeelding ]
Ik heb alleen geen kassabon
bij de AH kan je de hele dag door gratis koffie drinkenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:23 schreef wolfrolf het volgende:
Tiet veur een bakske
[ afbeelding ]
Ik heb alleen geen kassabon
inderdaad, je kan beter thee drinken in de supermarktquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:57 schreef minthy het volgende:
Koffiedrinkers tijdens het boodschappen doen, breek me de bek niet open... Ze houden gangpaden bezet met hun geklets, kinderen razen de winkel door en zitten overal aan, echt één van m'n grootste ergernissen. Kletsmensen in de supermarkt met een gezellig kopje koffie erbij...
Echt. Ga bij elkaar op de koffie!!
Ook niet. Dat doe je maar lekker thuis of bij mij thuis!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, je kan beter thee drinken in de supermarkt
De verkeerde cake of ontbijtkoek pakken (aan één stuk) en er dan maar een hap vanaf nemenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:06 schreef rubbereend het volgende:
En waarom is het zo vreemd als je een pak koek uit de schappen opentrekt voor bij de thee/koffie
daar kan je geen boodschappen doenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook niet. Dat doe je maar lekker thuis of bij mij thuis!
ja, messen hebben ze ook al niet klaarliggenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:09 schreef minthy het volgende:
[..]
De verkeerde cake of ontbijtkoek pakken (aan één stuk) en er dan maar een hap vanaf nemen
In jouw koelkast en kelder ligt meer dan hier, dus niets is onmogelijkquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar kan je geen boodschappen doen
[..]
ja, messen hebben ze ook al niet klaarliggen
prima idee om in dit topic dingen uit mijn kelder aan te halen.....quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:16 schreef minthy het volgende:
[..]
In jouw koelkast en kelder ligt meer dan hier, dus niets is onmogelijk
Dat was inderdaad niet de opzet...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
prima idee om in dit topic dingen uit mijn kelder aan te halen.....
quote:
En als die mensen nou dakloos zijn ?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:57 schreef minthy het volgende:
Koffiedrinkers tijdens het boodschappen doen, breek me de bek niet open... Ze houden gangpaden bezet met hun geklets, kinderen razen de winkel door en zitten overal aan, echt één van m'n grootste ergernissen. Kletsmensen in de supermarkt met een gezellig kopje koffie erbij...
Echt. Ga bij elkaar op de koffie!!
Dit is zorgwekkend, popjen.quote:En ik stoor me niet snel ergens aan hoor! De afgelopen dagen echt 20x Sexy als ik dans van Nielson aangehoord, zonder problemen. Nichtjes zijn er dol op en ik kan het ook prima aanhoren.
Ja goedenavond!!!quote:Tevens goedemorgen moppies![]()
quote:
Is het weer goed tussen ons?quote:
quote:
2007 belde...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:27 schreef wolfrolf het volgende:
hoi net de film stardust gekeken
Echt superluek
Dan haan ze maar naar ikea met familiepasquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En als die mensen nou dakloos zijn ?
[..]
Dit is zorgwekkend, popjen.
[..]
Ja goedenavond!!!![]()
Schijten tijdens het douchenquote:Op zondag 8 februari 2015 12:33 schreef SilentChaos het volgende:
Schijten net nadat je gedouched hebt... Het blijft zonde...
Lekker alles door dat putje prakken met je grote teenquote:
quote:3 DOORS DOWN
KRYPTONITE
ACDA & DE MUNNIK
DE KAPITEIN (deel 2)
ARCTIC MONKEYS
I BET YOU LOOK GOOD ON THE DANCEFLOOR
ATOMIC KITTEN
WHOLE AGAIN
AUTOMATIC
MONSTER
BADLY DRAWN BOY
NOTHING'S GOING TO CHANGE YOUR MIND
BLOF
ZE IS ER NIET
COLDPLAY
SCIENTIST
CRAIG DAVID
SEVEN DAYS
DAMIEN RICE
9 CRIMES
DIJK
ALS HET GOLFT
DOE MAAR
WATJE
EDITORS
END HAS A START
ELBOW
ONE DAY LIKE THIS
FAKE BLOOD
I THINK I LIKE IT
FOO FIGHTERS
PRETENDER
FRANZ FERDINAND
TAKE ME OUT
GERI HALLIWELL
IT'S RAINING MEN
GREEN DAY
WAKE ME UP WHEN SEPTEMBER ENDS
GUUS MEEUWIS
GEEF MIJ JE ANGST
ILSE DELANGE
LIVING ON LOVE
JOHAN
DAY IS DONE
JOHN MAYER
STOP THIS TRAIN
KAISER CHIEFS
RUBY
KILLERS
MR BRIGHTSIDE
KREZIP
I WOULD STAY
LINKIN PARK
IN THE END
MADONNA
AMERICAN PIE
MELANIE C
I TURN TO YOU
PET SHOP BOYS
LOVE ETC
RACOON
FEEL LIKE FLYING
RAZORLIGHT
IN THE MORNING
RED HOT CHILI PEPPERS
CALIFORNICATION
ROBBIE WILLIAMS
ROCK DJ
RONAN KEATING
LIFE IS A ROLLERCOASTER
SCISSOR SISTERS
I DON'T FEEL LIKE DANCING
SHAGGY
IT WASN'T ME
SKIK
DANKJEWEL VOOR DE ZON
R.E.M
SUPERNATURAL SUPERSERIOUS
U2
STUCK IN A MOMENT
VAN VELZEN
BABY GET HIGHER
WEEZER
BEVERLY HILLS
WEEZER
TROUBLEMAKER
WOMBATS
LET'S DANCE TO JOY DIVISION
JUNKIE XL/ELVIS PRESLEY
LITTLE LESS CONVERSATION
ILSE DELANGE
SO INCREDIBLE
KINGS OF LEON
USE SOMEBODY
Nog steeds een 206'je. Bevalt nog prima, brengt mij overal waar ik zijn moetquote:
oh jeeeeeee geen elektronische problemen?quote:Op zondag 8 februari 2015 15:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog steeds een 206'je. Bevalt nog prima, brengt mij overal waar ik zijn moet![]()
Komt die ellende er weer aan? Een muziekzender die een week lang wordt gegijzeld door nostalgie. Een week lang geen verrassingen, een week lang op safe, een week lang geen nieuwe muziek. Ik vind zulke weken tien keer niks.quote:
Ja en knop.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt die ellende er weer aan? Een muziekzender die een week lang wordt gegijzeld door nostalgie. Een week lang geen verrassingen, een week lang op safe, een week lang geen nieuwe muziek. Ik vind zulke weken tien keer niks.
Welke? Jealous zeker?quote:Op zondag 8 februari 2015 16:47 schreef JayHovah het volgende:
Vast prik met Herman, dat ellendige nummer van Labyrinth
Accuzuur is beter aan te radenquote:Op zondag 8 februari 2015 16:56 schreef JayHovah het volgende:
Die ja. En idd, de Bakermat remix is stukken beter! Hiervan voel ik iig niet de behoefte een halve fles azijn op te zuipen...
Nah, de vorige keer dat ik dat probeerde wou daarna m'n auto niet meer starten...quote:Op zondag 8 februari 2015 17:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Accuzuur is beter aan te raden
Ik kreeg mijn lijstje van 2014.quote:
Teringquote:Op zondag 8 februari 2015 19:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn lijstje van 2014.
56 uur teveel vakantie opgenomen, niemand die erover zeurt(ik vermoed dat er ergens een flinke fout is gemaakt, echter. maar dat ga ik uitzoeken
)
Effe flink tijd voor tijd schrijven dit jaar
quote:Op zondag 8 februari 2015 19:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
56 uur teveel vakantie opgenomen, niemand die erover zeurt(ik vermoed dat er ergens een flinke fout is gemaakt, echter. maar dat ga ik uitzoeken
)
Bi mij worden die extra uren standaard als onbetaald verlof weggeschrevenquote:Op zondag 8 februari 2015 19:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
)
Neen! En dat hij in de noodloop schiet is ook alweer een tijdje geledenquote:Op zondag 8 februari 2015 15:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
oh jeeeeeee geen elektronische problemen?
Matig, ik ben gewoon 56 uur van dit jaar kwijtquote:Op zondag 8 februari 2015 21:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bi mij worden die extra uren standaard als onbetaald verlof weggeschreven.
Iemand hier interesse om mee te gaan naar Katy Perry in maart ? Kaartjes kosten maar 245 euro(die ik wil iig
) .
Als jij betaaltquote:Op zondag 8 februari 2015 21:25 schreef DaMook het volgende:
Iemand hier interesse om mee te gaan naar Katy Perry in maart ? Kaartjes kosten maar 245 euro(die ik wil iig
) .
Allemaal concerten waar je heen gaat?quote:Op zondag 8 februari 2015 21:36 schreef Pino112 het volgende:
Mensen, mensen, mensen.. Wat heb ik weer zin in deze week!
WEEKAGENDA
>>> MAANDAG: Nicky Romero
>>> DINSDAG: My Baby
>>> WOENSDAG: Chef'Special
>>> DONDERDAG: Rowwen Heze
>>> VRIJDAG: Racoon
quote:Op zondag 8 februari 2015 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Allemaal concerten waar je heen gaat?
Topshow.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:36 schreef Pino112 het volgende:
Mensen, mensen, mensen.. Wat heb ik weer zin in deze week!
WEEKAGENDA
>>> MAANDAG: Nicky Romero
>>> DINSDAG: My Baby
>>> WOENSDAG: Chef'Special
>>> DONDERDAG: Rowwen Heze
>>> VRIJDAG: Racoon
Boek bestellenquote:Op zondag 8 februari 2015 21:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen! En dat hij in de noodloop schiet is ook alweer een tijdje geleden![]()
*klopt af*
Zo rijk ben ik helaas nietquote:
quote:
Nee trouwens.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:25 schreef DaMook het volgende:
) .
quote:Op zondag 8 februari 2015 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Boek bestellen
Het wordt vervelend he? Ik zou ermee ophouden. Ik weet hoe vervelend het is als mensen je constant lopen te herinneren aan iets wat je moet doen, maar je eigenlijk geen zin dan wel tijd voor hebt.
Bedanktquote:Op zondag 8 februari 2015 22:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier een iets minder korrelige UI voor jou
kusje, geen dank
quote:Op zondag 8 februari 2015 22:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee trouwens.
Aan het gifje van Bronson heb ik genoeg
[ afbeelding ]
Ik ben aan het bestellenquote:Op zondag 8 februari 2015 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Boek bestellen
Het wordt vervelend he? Ik zou ermee ophouden. Ik weet hoe vervelend het is als mensen je constant lopen te herinneren aan iets wat je moet doen, maar je eigenlijk geen zin dan wel tijd voor hebt.
Niet zover ik weet.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben aan het bestellen![]()
Heb ik nog iets anders geroepen de laatste tijd?
iets over skype geloof ikquote:Op zondag 8 februari 2015 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben aan het bestellen![]()
Volgens mij niet.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:31 schreef minthy het volgende:
Moeten we ineens ontopic gaanquote:Op zondag 8 februari 2015 22:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik blijf het verwarrend vinden als iemand ineens posts gaat plaatsen die over 3FM gaan...
Als vrouwen in dit topic moeten we elkaar helpen en bijstaan. Zekers tussen al dat Katy Perry geweld.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:45 schreef minthy het volgende:
Dank dames!!![]()
En nee wolfje, ik kan goed Skypen tegenwoordig
Post met inhoud over 3fm posten ze maar ergens andersquote:
Nee.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Post met inhoud over 3fm posten ze maar ergens anders
Met 'r tetten...quote:Op zondag 8 februari 2015 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als vrouwen in dit topic moeten we elkaar helpen en bijstaan. Zekers tussen al dat Katy Perry geweld.
Ja, sorry. Ik schaam me diep.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik blijf het verwarrend vinden als iemand ineens posts gaat plaatsen die over 3FM gaan...
Tegenwoordig wordt er meer gegeild op wat onder de gordel zit.quote:
Niks mis met tettenquote:
Terecht!quote:Op zondag 8 februari 2015 22:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt er meer gegeild op wat onder de gordel zit.
thnx mop!quote:
bij een normale prijs op zich wel.....mits bereisbaar vanuit lwd of nijm.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bi mij worden die extra uren standaard als onbetaald verlof weggeschreven.
) .
Veel plezierquote:
Succes bakkert!!quote:Op maandag 9 februari 2015 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
En we gaan beginnen met afstuderen
van mijn studie afquote:Op maandag 9 februari 2015 09:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Succes bakkert!!
Waar ga je je vanaf studeren?
Wat studeer je eigenlijk?quote:
Hier welquote:
Ouwe reistijger!!quote:
Planologiequote:
Mooi.quote:Op maandag 9 februari 2015 09:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hier wel
[..]
Ouwe reistijger!!
Tot zaterdag.quote:
ah okquote:
Wat heb jij een gekke UI.quote:
Vermakelijkquote:Op maandag 9 februari 2015 10:04 schreef borisz het volgende:
[..]
En hoe vond je Van Rossems in Maastricht?
Amerikaanse schijtlol.quote:Op maandag 9 februari 2015 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
In Yugoslavia you'll never starve.
Echt he.quote:
De reacties zijn het enige wat DWDD nog leuk maakt.quote:Op maandag 9 februari 2015 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt he.
Jij leest ook mee daar, ouwe reus?
En niet eens meeposten?quote:Op maandag 9 februari 2015 10:17 schreef Bronson het volgende:
[..]
De reacties zijn het enige wat DWDD nog leuk maakt.
Vroeger ja, tegenwoordig gaan de topics retelangzaamquote:
Het is ook echt een kutshow tegenwoordig ja.quote:Op maandag 9 februari 2015 10:33 schreef alors het volgende:
[..]
Vroeger ja, tegenwoordig gaan de topics retelangzaamzoveel flopshows en het tijdstip.
Kensington is helegaar geen muziekquote:
Daar mag best op bezuinigd worden.quote:Op maandag 9 februari 2015 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook echt een kutshow tegenwoordig ja.
Zolang de kijkcijfers alleen maar stijgen, gaan ze dat nooit van de buis gooien, lijkt me..quote:Op maandag 9 februari 2015 10:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar mag best op bezuinigd worden.
Die cijfers stijgen toch heel niet meer?quote:Op maandag 9 februari 2015 10:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zolang de kijkcijfers alleen maar stijgen, gaan ze dat nooit van de buis gooien, lijkt me..
Ze zijn van 1,3 naar 1,8 miljoen kijkers gegaan stijgt nog steeds.quote:Op maandag 9 februari 2015 10:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Die cijfers stijgen toch heel niet meer?
quote:Op maandag 9 februari 2015 10:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze zijn van 1,3 naar 1,8 miljoen kijkers gegaan stijgt nog steeds.
Ik vind het een stuk leuker nu ik niet meer meelees in het Fok! topic jezus wat zijn die mensen zuur!quote:Op maandag 9 februari 2015 10:53 schreef Bronson het volgende:
[..]![]()
Daar snap je toch helemaal niets van.
Allemaal bejaarden die na het eten in slaap vallen met de tv aan.quote:Op maandag 9 februari 2015 10:53 schreef Bronson het volgende:
[..]![]()
Daar snap je toch helemaal niets van.
Inderdaad wel erg zure figuren de laatste tijdquote:Op maandag 9 februari 2015 10:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik vind het een stuk leuker nu ik niet meer meelees in het Fok! topic jezus wat zijn die mensen zuur!
Eenschquote:Op maandag 9 februari 2015 11:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Inderdaad wel erg zure figuren de laatste tijd![]()
Ik vind het altijd nog prima TV.
Er zitten wel mensen bij die werkelijk alles afzeiken, maar daar stoor ik me meestal niet zo aan.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Inderdaad wel erg zure figuren de laatste tijd![]()
Ik vind het altijd nog prima TV.
Dat laatste vooral.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:15 schreef alors het volgende:
[..]
Er zitten wel mensen bij die werkelijk alles afzeiken, maar daar stoor ik me meestal niet zo aan.
Maar ik vind dat het programma zeker niet beter is geworden, al die items met BN'ers die iemand of iets komen ophemelen. En altijd weer dezelfde incestkliek die aanschuift
Vind het nogal triest dat die figuren blijkbaar echt niets beters te doen hebben dan het kijken naar een in hun ogen verschrikkelijk TV-programma. Stelletje Sadomasochistenquote:Op maandag 9 februari 2015 11:15 schreef alors het volgende:
[..]
Er zitten wel mensen bij die werkelijk alles afzeiken, maar daar stoor ik me meestal niet zo aan.
Maar ik vind dat het programma zeker niet beter is geworden, al die items met BN'ers die iemand of iets komen ophemelen. En altijd weer dezelfde incestkliek die aanschuift
Ik vind dit helemaal geen leuk nummer van haarquote:
Dat vind ik dan weer helemaal niets.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind dit helemaal geen leuk nummer van haar
Sober daarentegen
Je bent raarquote:Op maandag 9 februari 2015 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit zet je toch alleen op als je al scheermesjes in de handen hebt?
Ik word altijd zo depri van dit soort langzame jank muziek.
Je bent zelf lekkerquote:
Kusjekroelquote:
Waarom moet hij dat?quote:Op maandag 9 februari 2015 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ekdom moet improviseren.
Zou hij dat kunnen?
Omdat de jingles kapot zijn.quote:
Oh grutjesquote:Op maandag 9 februari 2015 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat de jingles kapot zijn.
quote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 11:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vind het nogal triest dat die figuren blijkbaar echt niets beters te doen hebben dan het kijken luisteren naar een in hun ogen verschrikkelijk TV radio-programma. Stelletje Sadomasochisten
Ik vind het muzikaal wel oke, jammer van Gekdom alleen. Die werkelijk DAGELIJKS hetzelfde trucje uitvoertquote:
Dat gaat zeker lukkenquote:
Oh zo....quote:Op maandag 9 februari 2015 12:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De Bus? Jij bent de zon? Generatiekloofje? ;-)
SBS6-muziekquote:Op maandag 9 februari 2015 12:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Goede genade
Jij bent de zon, jij bent de zee
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Jop_Nieuwenhuizenquote:Op maandag 9 februari 2015 12:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh zo....
Nee, die ken ik helaas wel
Dat doen bijna alle "grote" artiesten. Geheugensteuntje kan blijkbaar geen kwaad, ook al heb je zo'n nummer al 2500 keer gespeeld.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Autocue, omdat je de tekst niet meer kan onthoudenMaar wel gewoon blijven optreden
Ik ben geen groot artiest, maar zelfs de makkelijkste teksten raak je soms kwijt... hoe vaak je die nummers ook gespeeld hebt...quote:Op maandag 9 februari 2015 12:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat doen bijna alle "grote" artiesten. Geheugensteuntje kan blijkbaar geen kwaad, ook al heb je zo'n nummer al 2500 keer gespeeld.
En wat heb jij bereikt in je leven?quote:Op maandag 9 februari 2015 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Autocue, omdat je de tekst niet meer kan onthoudenMaar wel gewoon blijven optreden
Verdommequote:Op maandag 9 februari 2015 12:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En wat heb jij bereikt in je leven?
En wat heb jij bereikt in je leven?quote:Op maandag 9 februari 2015 12:57 schreef Pino112 het volgende:
Ondertussen komt Domien op Twitter al drie uur klaar op optredens van John Mayer
Hij is fan.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:57 schreef Pino112 het volgende:
Ondertussen komt Domien op Twitter al drie uur klaar op optredens van John Mayer
Ik speel in Sesamstraat.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maxilhoera grandosquote:Op maandag 9 februari 2015 12:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En wat heb jij bereikt in je leven?quote:
Een stoot van een vriendin, vermoed ikquote:Op maandag 9 februari 2015 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na 30 jaar het met zijn rechterhand te hebben moeten doenquote:Op maandag 9 februari 2015 13:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een stoot van een vriendin, vermoed ik
Niet 30 jaar, ik begon pas toen ik een jaar of 13 wasquote:Op maandag 9 februari 2015 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na 30 jaar het met zijn rechterhand te hebben moeten doen
quote:Op maandag 9 februari 2015 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet 30 jaar, ik begon pas toen ik een jaar of 13 was![]()
17 jaar dus...
Daarbij werd het zo af en toe (wel vrij onregelmatig verdeeld) uitbesteed.
Hoiquote:
Hello sugertits!quote:
Want?quote:
Ik heb een mooie schets van Barend van Deelen zijn bakkes gevondenquote:Op maandag 9 februari 2015 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh volgend uur weer die pauper van een Barend.![]()
![]()
dan is de week voorbij en is het weer weekend.quote:
Weekendquote:Op maandag 9 februari 2015 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dan is de week voorbij en is het weer weekend.
quote:Op maandag 9 februari 2015 13:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb een mooie schets van Barend van Deelen zijn bakkes gevonden
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd wat mijn geliefde op de planning heeft staan. Het zal weer een extra lik zijn.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weekend![]()
Valentijnsdag(voor het eerst MET vriendin
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |