Bestel er maar eentje extraquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Over mindfullness en meditatie. De rust vinden om dingen te doen.
Voel je 'm?
Help onthouden bitte, ben extreem vergeetachtigquote:
Ik hoop dat ik het onthoud. Ik moet nog honderdduizend dingen doen dit weekend en ik moet ook nog mijn tas inpakken. Dat gaat weer een groot succes worden zondag ben ik bang.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Help onthouden bitte, ben extreem vergeetachtig
Ik zou met een kassabon van De Bijenkorf komen aanzettenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:23 schreef wolfrolf het volgende:
Tiet veur een bakske
[ afbeelding ]
Ik heb alleen geen kassabon
bij de AH kan je de hele dag door gratis koffie drinkenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:23 schreef wolfrolf het volgende:
Tiet veur een bakske
[ afbeelding ]
Ik heb alleen geen kassabon
inderdaad, je kan beter thee drinken in de supermarktquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:57 schreef minthy het volgende:
Koffiedrinkers tijdens het boodschappen doen, breek me de bek niet open... Ze houden gangpaden bezet met hun geklets, kinderen razen de winkel door en zitten overal aan, echt één van m'n grootste ergernissen. Kletsmensen in de supermarkt met een gezellig kopje koffie erbij...
Echt. Ga bij elkaar op de koffie!!
Ook niet. Dat doe je maar lekker thuis of bij mij thuis!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, je kan beter thee drinken in de supermarkt
De verkeerde cake of ontbijtkoek pakken (aan één stuk) en er dan maar een hap vanaf nemenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:06 schreef rubbereend het volgende:
En waarom is het zo vreemd als je een pak koek uit de schappen opentrekt voor bij de thee/koffie
daar kan je geen boodschappen doenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook niet. Dat doe je maar lekker thuis of bij mij thuis!
ja, messen hebben ze ook al niet klaarliggenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:09 schreef minthy het volgende:
[..]
De verkeerde cake of ontbijtkoek pakken (aan één stuk) en er dan maar een hap vanaf nemen
In jouw koelkast en kelder ligt meer dan hier, dus niets is onmogelijkquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar kan je geen boodschappen doen
[..]
ja, messen hebben ze ook al niet klaarliggen
prima idee om in dit topic dingen uit mijn kelder aan te halen.....quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:16 schreef minthy het volgende:
[..]
In jouw koelkast en kelder ligt meer dan hier, dus niets is onmogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |