Jep, proceed. Stand werk ik morgen bij als ik minder dronken benquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:12 schreef JayHovah het volgende:
Sean Penn?
Fast Times at Richmond High?
quote:Op zondag 8 februari 2015 00:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jep, proceed. Stand werk ik morgen bij als ik minder dronken ben
Ook goed, maar zijn bijrol in Revolutionary Road vond ik echt geweldig.quote:Op zondag 8 februari 2015 10:42 schreef HostiMeister het volgende:
Revolutionary Road
VOnd hem in take shelter beter![]()
quote:Originally, John Hillcoat approached Nick Cave about doing the soundtrack for a Western, eventually he asked if Cave would write the screenplay as well.
quote:
quote:A lawman apprehends a notorious outlaw and gives him nine days to kill his older brother, or else they'll execute his younger brother.
Jay +1quote:
Kerkkoor... Was die ook niet met wijlen Whitney Houston?quote:Op zondag 8 februari 2015 15:52 schreef JayHovah het volgende:
Denk aan een film over een platenmaatschappij dat bonussen uitkeert in de vorm van een auto en een erfenis in de vorm van een kerkkoor...
quote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 17:43 schreef JayHovah het volgende:
JT is toch niet die aap van een Justin Timberlake?
Renee Russoquote:Op zondag 8 februari 2015 20:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Is dat Romijn? Maar ik zou zo geen film kunnen bedenkengokje, the whole nine yards?
quote:Op zondag 8 februari 2015 20:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Is dat Romijn? Maar ik zou zo geen film kunnen bedenkengokje, the whole nine yards?
quote:Op zondag 8 februari 2015 20:14 schreef dyonvbaal het volgende:
michael? nee daar was die niet zo slick in volgens mij
Tussenstand februari 2015:quote:Op zondag 8 februari 2015 20:21 schreef dyonvbaal het volgende:
o natuurlijk...
get shorty?of deel 2, maar daar kom ik dan weer niet op
5/12quote:Op zondag 8 februari 2015 20:29 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Practical magic
Hairspray
Moulin Rouge
Golden Compass
Stardust
The hours
Panic Room
ehmmm
6/12quote:Op zondag 8 februari 2015 20:31 schreef JayHovah het volgende:
Days of Thunder
Days of Thunder
Days of Thunder
Days of Thunder
Days of Thunder
Days of Thunder
Days of Thunder
Days of Thunder
Days of Thunder
Days of Thunder
Days of Thunder
Days of Thunder
8/12quote:
Film gevonden, maar NK zit daar niet in.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:37 schreef picodealion het volgende:
Dan nog een Australische film over twee moeders die met elkaars zoons gaan daten.. Perfect Mothers? Volgens mij had 'ie wel drie verschillende titels.
alle 3 niet...quote:Op zondag 8 februari 2015 20:43 schreef picodealion het volgende:
Chicago?
Romeo + Juliet?
King Arthur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |