Dat is toch hetzelfde als meerdere persoonlijkheden hebben?quote:
Ja, weet ik veel waar hij naar zoektquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde als meerdere persoonlijkheden hebben?
Als acteur?quote:
Bijna helemaal goed, maar dat verklaart Eddy Murphy in The Nutty Professor en Cate Blanchett in Coffee & Cigarettes net niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als acteur?![]()
Ik weet niet waar je naartoe wilt.
Of bedoel je dat ze een (tweeling)broer/zus hebben gespeeld?
Dan gaat het punt naar jou want ik moet echt slapen. Murphy speelt zijn eigen vader, moeder, oom en tante en Blanchett haar eigen nicht. Oftewel, ze spelen allemaal hun eigen familielid. Je zit dichtbij genoeg en de rest gaat het toch niet meer radenquote:
Nu je het zegt ja...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:39 schreef picodealion het volgende:
DiCaprio: broer in Man in the Iron Mask
Cage: broer in Adaptation
Norton: broer in Leaves of Grass
Sandler: broer/zus in Jack and Jill
Irons: broer in Dead Ringers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Michael J. Fox - Back To The Future 2 & 3quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:26 schreef picodealion het volgende:
Er is een reden dat ik deze acteurs wel noem maar bijv. niet Michael Keaton of Bruce Campbell. Ik kan ook niet echt meer voorbeelden bedenken, dit zijn wel de bekendste denk ik. Alle screenshots zijn van de betreffende films.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |