bij ons alleen maar de spullen na 10 minuten.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:24 schreef KingRadler het volgende:
Action maakt meer kapot dan je lief is
nou, die gaanquote:Op zondag 8 februari 2015 17:34 schreef Paul het volgende:
Hoe zit het dan met de winkels die onder blokker vallen?
- Xenos
- Marskramer
- big bazar
- budget
- cook en co
- novy
- intertoys
- bart smit
- maxi toys
- leen bakker
- elektroblokt
-trend center
ligt eraan wat je koopt daar ben je zelf verantwoordelijk voorquote:Op zondag 8 februari 2015 17:25 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
bij ons alleen maar de spullen na 10 minuten.
ik heb nog niks daar gevonden wat hier niet in 10 minuten stuk is.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:40 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ligt eraan wat je koopt daar ben je zelf verantwoordelijk voor
Dat is het ook, Action is pure uitholling.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:41 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik heb nog niks daar gevonden wat hier niet in 10 minuten stuk is.
Het is nog erger dan troep wat ze daar verkopen.
Aan jou ga ik dus nooit wat uitlenen.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:41 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik heb nog niks daar gevonden wat hier niet in 10 minuten stuk is.
Het is nog erger dan troep wat ze daar verkopen.
action troep leen ik nooitquote:Op zondag 8 februari 2015 17:46 schreef Moccie het volgende:
[..]
Aan jou ga ik dus nooit wat uitlenen.
Niet helemaal. Action koopt restpartijen op.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is het ook, Action is pure uitholling.
De Blokker is ook een verschrikking, trouwens. Maar geloven dat je bij de Action kwaliteit kunt kopen, dat is wel heel naïef. De formule van die zaak is dat mensen goedkope geïmporteerde shit uit China kopen die ze eigenlijk niet nodig hebben.
En terecht, zocht laatst een wereldstekker.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:24 schreef KingRadler het volgende:
Action maakt meer kapot dan je lief is
Pannen van de action zijn bijvoorbeeld echt troep, dan heeft een Blokker meer te bieden. En sowieso ook dingen met bewegende delen, daarvoor moet je niet bij de action zijn.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Action koopt restpartijen op.
En hoeveel kwaliteit heb je nodig? Alsof een ovenschaal van de Blokker langer meegaat dan eentje van de Action.
Voor mijn gevoel zijn alle winkelcentra in alle steden compleet verlaten in het weekend.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:07 schreef Fascination het volgende:
Voor mijn gevoel draait de c&a ook niet zo geweldig. Weet iemand daar wat van af?
Kost veel werkgelegenheid.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zijn alle winkelcentra in alle steden compleet verlaten in het weekend.
Ik kan mij niet heugen dat ik 's weekends door een winkelstraat liep om iets te kopen.
Dat is toch iets van 15 jaar geleden? Zijn er serieus nog mensen die dat doen?![]()
![]()
Als ik iets wil kopen dan zoek ik op internet wat voor mijn gestelde budget de beste koop is en dan koop ik dat bij de winkel die het goedkoopst is. Dat is nooit een winkel die ook in de stad ligt.
Serieus, van mij mogen ze alle winkelcentrums oprollen. Weg ermee. Met gezellig winkelen. Flikker een eind op met je kutzooi. Ik bestel wel op internet onder het genot van een biertje en wat nootjes. Voor half geld. Doei winkels
De meeste mensen zijn niet bang om buiten te komen.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zijn alle winkelcentra in alle steden compleet verlaten in het weekend.
Ik kan mij niet heugen dat ik 's weekends door een winkelstraat liep om iets te kopen.
Dat is toch iets van 15 jaar geleden? Zijn er serieus nog mensen die dat doen?![]()
![]()
Als ik iets wil kopen dan zoek ik op internet wat voor mijn gestelde budget de beste koop is en dan koop ik dat bij de winkel die het goedkoopst is. Dat is nooit een winkel die ook in de stad ligt.
Serieus, van mij mogen ze alle winkelcentrums oprollen. Weg ermee. Met gezellig winkelen. Flikker een eind op met je kutzooi. Ik bestel wel op internet onder het genot van een biertje en wat nootjes. Voor half geld. Doei winkels
De goedlopende winkels zullen onder een andere holding gebracht worden vermoed ik om er voor te zorgen dat die gewoon door kunnen blijven gaan.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:34 schreef Paul het volgende:
Hoe zit het dan met de winkels die onder blokker vallen?
- Xenos
- Marskramer
- big bazar
- budget
- cook en co
- novy
- intertoys
- bart smit
- maxi toys
- leen bakker
- elektroblokt
-trend center
Voor koekepannen is dat inderdaad zo. Maar soeppannen bijvoorbeeld?quote:Op zondag 8 februari 2015 18:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Pannen van de action zijn bijvoorbeeld echt troep, dan heeft een Blokker meer te bieden. En sowieso ook dingen met bewegende delen, daarvoor moet je niet bij de action zijn.
Ze hebben soms best aardig spul maar heel vaak is het echt prutskwaliteit.
Nee, natuurlijk. Ik weet ook niet wat het management van V&D of Blokker uitvoert maar daar waar de overheid een stapje terug zou moeten doen maakt het de ondernemer juist in moeilijke tijden nog even moeilijker.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Altijd makkelijk op de schuld af te schuiven op anderen. Er zijn genoeg winkels die het wel goed doen en zij hebben net zo goed te maken gehad met btw-verhoging, hoge huren en lastenverzwaring voor de burger c.q. hun klanten.
In heel Zuidplein heerst er een graf sfeer.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een shitzaak is Action. Ik zou het echt ontzettend zonde vinden mocht blokker door deze toko (uiteindelijk) over de kop gaan. Één grote bende binnen, asociaal personeel (Rotterdam zuidplein althans), ongezellige sfeer.
Niet mee eens. Bijna elk weekend hebben ze wel een evenement gaande voor kinderen bijv. Leuke winkels ook. Behalve action en primark dus.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:16 schreef Lazvic het volgende:
[..]
In heel Zuidplein heerst er een graf sfeer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |