Zitten teveel G's in G.quote:

Volgens mij is het gewoon een boerenjongen ergens uit Drenthe die aandacht wil door zich voor te doen als cultuurverrijkerquote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is wel beter dan die posts van Mutant met zijn verminkte stengel.

Heeft ze gewonnen?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:15 schreef Tem het volgende:
Ik had net een discussie met mijn vriendin terwijl ik nog niet gegeten had. Geen aanrader.

quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik sloot af dat ze misschien gewoon voortaan haar klep kon houden.

Baasquote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik sloot af dat ze misschien gewoon voortaan haar klep kon houden.

Nah, ze weet als ik zoiets zeg dat ze dus gelijk heeft. Ik zie dan zo'n triomfantelijk lachje bij d'r verschijnen en dan ga ik maar weer wat anders doen.quote:

Of een gaatje boren in de muur.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:50 schreef Tem het volgende:
Mannendingen, zoals de vuilnis wegbrengen en het dak timmeren.

Gewoon willekeurig ook.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of een gaatje boren in de muur.
#TeamRTL7

Het dak timmeren?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:50 schreef Tem het volgende:
Mannendingen, zoals de vuilnis wegbrengen en het dak timmeren.

Er moet daar gewoon gaatje met een plugje om ooit wat op te kunnen hangen, misschien.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
En niemand heeft er om gevraagd natuurlijk.

Tuurlijk, dagelijks.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe jij dat nooit? Zelf zit ik regelmatig op het dak.

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |