SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij die Baskische namen is het soms ook net alsof er een kat over je toetsenbord liep hè![]()
![]()
idd, morgen al onder de 10kquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:31 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Goed dat ik nog even gewacht heb met de aankoop van Doumbia![]()
![]()
JA!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:36 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Dit gaat keihard crashen worden dit weekendSnap alleen nooit zo dat oude ifs dan ook minder waard worden. Gaan mensen nou echt paniek sellen om een paar pakjes te kunnen openen?
![]()
De meeste komen uit een eiquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
JA!Snap alleen nooit zo dat oude ifs dan ook minder waard worden. Gaan mensen nou echt paniek sellen om een paar pakjes te kunnen openen?
![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zou dit echt een mega crash gaan worden? Of weer een dipje?Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.![]()
Als ik mijn naam in facebook intyp, dan krijg ik als suggestie een Bask met precies mijn voornaam + achternaam met wat random letters er achter geplaktquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij die Baskische namen is het soms ook net alsof er een kat over je toetsenbord liep hè
edit. twee zelfs:
<mijn naam>-reggui
<mijn naam>-reta![]()
bohhvoor het eerst dit jaar
Nog 2 packs te gaan maar ik moet eerst wat gaan verkopen. En qua high rated spelers viel het verder wel mee, alleen nog Muller en Pique en geen dure spelers onder de 84.
![]()
Ik heb Strootman ook nog steeds niet in een pack gehadquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
bohh [ afbeelding ] voor het eerst dit jaarNog 2 packs te gaan maar ik moet eerst wat gaan verkopen. En qua high rated spelers viel het verder wel mee, alleen nog Muller en Pique en geen dure spelers onder de 84.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
hihiquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb Strootman ook nog steeds niet in een pack gehad
Ik heb alle 88's nu in een pack gehad maar niet alle 85's, 86's en 87's.![]()
jumbo premium gold packsquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:17 schreef DannyDeko het volgende:
Wat zijn dat voor packs? Zie alleen maar normale in de store staan. Of ben ik al te laat?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
BOhhh rojoquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
bohh [ afbeelding ] voor het eerst dit jaarNog 2 packs te gaan maar ik moet eerst wat gaan verkopen. En qua high rated spelers viel het verder wel mee, alleen nog Muller en Pique en geen dure spelers onder de 84.
koning ben je ook he.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
extra grote pek met extra veel troep, ik trap er niet in in elk gevalquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:17 schreef DannyDeko het volgende:
Wat zijn dat voor packs? Zie alleen maar normale in de store staan. Of ben ik al te laat?![]()
Rojo Boat zou dan beter zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zag laatst de teamnaam Rojo Your Boat.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ben halverwege dit scenarioquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb na 6 packs de kat geschopt.
#FreeTrapz![]()
Halverwege de 6 packs, al heb ik uit nummer 2 en 3 wel oscar en costa, wist niet dat die nog zo duur waren.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat je dat kat gaat schoppen?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Moest nog een rondje rennen omdat ik costa in een pack had en dus de investering verdubbelde
HUUUU nog een ronde dan maarpack 4. Kompany
#FreeTrapz![]()
Dat is best een goed begin. Ik ga nu niet meer op andere accounts packs openen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:28 schreef FCsuarez het volgende:
Moest nog een rondje rennen omdat ik costa in een pack had en dus de investering verdubbelde
HUUUU nog een ronde dan maarpack 4. Kompany
![]()
pack 6. een feyenoord logo. tijd om te stoppen. nog een beetje profit ook zelfsquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is best een goed begin. Ik ga nu niet meer op andere accounts packs openen.de kat krijgt een aaitje.
#FreeTrapz![]()
Kom 1 op 1 komquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:41 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Rijst is toch een hopeloos geval, die tellen we al niet meer mee#LockupDS2![]()
Dat boeit 90% van de mensen hier niet vermoed ikquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er is dan eindelijk weer een nieuwe legend.. Blanc.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Genoeg om het te posten.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat boeit 90% van de mensen hier niet vermoed ik![]()
98%quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat boeit 90% van de mensen hier niet vermoed ik![]()
Details, details...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zijn hier ook zoveel posts die mij niet boeien, dus dan kan ik een post over de nieuwe legend ook wel plaatsen.![]()
Wacht maar als je na verlenging en strafschoppen de beroemde foutmelding krijgt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:18 schreef DeWesp het volgende:
He Kiid, cups is inderdaad een verademing t.o.v. seasons. Dank voor de tip.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ik ben niet de enige, Tim speelt ook alleen cups geloof ik. Daar heb je wat minder dat hardcore schorriemorriequote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:18 schreef DeWesp het volgende:
He Kiid, cups is inderdaad een verademing t.o.v. seasons. Dank voor de tip.![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige, Tim speelt ook alleen cups geloof ik. Daar heb je wat minder dat hardcore schorriemorrie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat dan weer wel. Maar dan ga je lekker sjansen in de chat en krijg je 3 premium gold packsquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:20 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wacht maar als je na verlenging en strafschoppen de beroemde foutmelding krijgt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
tiefes paki gaf mij er maar eenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Maar dan ga je lekker sjansen in de chat en krijg je 3 premium gold packs![]()
En anno februari 2015 zijn die priemium peks broodnodigquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Maar dan ga je lekker sjansen in de chat en krijg je 3 premium gold packs![]()
En als daar niks in zit, dan heb je toch de neiging om je kat uit het raam te gooien?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Maar dan ga je lekker sjansen in de chat en krijg je 3 premium gold packsMaar diep van binnen lach ik.![]()
Daarom heb ik geen katquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
En als daar niks in zit, dan heb je toch de neiging om je kat uit het raam te gooien?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
FUT United cup is 4k+ rare gold pack btw
Sweat festAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zit er trouwens een logica in waarom ze de special packs de ene keer gewoon bij de gold packs zetten en de andere keer bij de promo packs?![]()
Logisch gevolg van pure incompetentie van EA ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:47 schreef DeWesp het volgende:
Zit er trouwens een logica in waarom ze de special packs de ene keer gewoon bij de gold packs zetten en de andere keer bij de promo packs?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gold pack, premium gold en premium gold jumbo vallen onder gold packs, de rest onder special packs volgens mij.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:47 schreef DeWesp het volgende:
Zit er trouwens een logica in waarom ze de special packs de ene keer gewoon bij de gold packs zetten en de andere keer bij de promo packs?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Er is nog geen crash ingezet
Http://www.misdefinitie.nl/bestanden/fokpedo.pdf
Gadverdamme. Pagina 3 ver onderaan. Die post van ons lichtend voorbeeld, meneer de mod![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoe kom je hier dan terecht?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gadverdamme. Pagina 3 ver onderaan. Die post van ons lichtend voorbeeld, meneer de mod
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pots is een kloontje van trapz?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gadverdamme. Pagina 3 ver onderaan. Die post van ons lichtend voorbeeld, meneer de mod
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wtf is dit?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gadverdamme. Pagina 3 ver onderaan. Die post van ons lichtend voorbeeld, meneer de mod![]()
![]()
mooie teksten lindjequote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:21 schreef Lindgren. het volgende:
#2happy4ugate #hooivorken #fakkels
#freetrapz![]()
wat een sweatfest. die cup...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zijn die daily gifts er al? Dan pak ik zo even mijn laptop om die 250 coins binnen te harken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja, twee bronze packs en 2k hier.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:46 schreef DuTank het volgende:
Zijn die daily gifts er al? Dan pak ik zo even mijn laptop om die 250 coins binnen te harken.![]()
Ik heb niks.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:46 schreef DuTank het volgende:
Zijn die daily gifts er al? Dan pak ik zo even mijn laptop om die 250 coins binnen te harken.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja, 2.5k, 1k, 250c en een silver gift pack.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:46 schreef DuTank het volgende:
Zijn die daily gifts er al? Dan pak ik zo even mijn laptop om die 250 coins binnen te harken.![]()
even refreshen krijg je ook je 4 silver kaartjesquote:
#FreeTrapz![]()
Ik had 1k coins. #startedfromthebottomquote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
even refreshen krijg je ook je 4 silver kaartjes![]()
bohh beter dat ze nog even door gaan met meer pakskes morgen![]()
Kan ik miss mijn 2 eriksen's inruilen voor een SIF benzebaas.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bronzen gift packquote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
even refreshen krijg je ook je 4 silver kaartjes
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
sommige hebben ook altijd gelukquote:
#FreeTrapz![]()
zo jongens je kan het maar gehad hebben![]()
Halve finale FUT united cup en ik heb mijn ontmaagding gehad. het gehele AS roma trio in de voorhoede
#FreeTrapz![]()
1.4 mil wtf, wat een koopjequote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:01 schreef FCsuarez het volgende:
bohh beter dat ze nog even door gaan met meer pakskes morgen![]()
Kan ik miss mijn 2 eriksen's inruilen voor een SIF benzebaas.![]()
Gewoon Yaya op CDM en BPL erachter knallen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
gr grGmta.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon Yaya op CDM en BPL erachter knallen.![]()
Hoe kom je nou weer bij Ramseyquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
-----Ramsey
Filipe-Kompany---Mangala-MOEILIJK
==----MOTM Courtois
Kut voor die positie en kutchem
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alleen Mangala is aidsslechtquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mja, dan toch maar wel met hem idd. Beter met hem en Toure dan een andere CDM en iets betere CB.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja maar je hebt die link nodig voor Toure.. Kolo kan nogAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
eerste finale verloren door een kluts bal van lacazette![]()
en ik had die aids as roma mannetjes nog wel overleefdPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Met Bale toch, best goeie speler trouwensquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe kom je nou weer bij Ramsey
Kut voor die positie en kutchem
Ramsey onderschatte speler, beter dan Cesc![]()
Als CDM vast wel ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met Bale toch, best goeie speler trouwens
Ramsey onderschatte speler, beter dan Cesc![]()
Ik ga het maar bij traden en packs openen houden, zo wni je easy van een aanval Ronaldo-Ibra-Robben die werkelijk geen schot op mijn goal hadden en nu verlies ik dik van een halve gare team waar SIF benzema niet eens 1 op 1 erin kan schieten en reus gewoon een sprintduel van Kroos verliest, te grappig voor woorden![]()
![]()
Dirk Kuyt heeft gisteren een eenjarig contract voorgeschoteld gekregen van Feyenoord. De terugkeer van de Katwijker bij de Rotterdammers is daarmee aanstaande. Kuyt heeft geen exorbitante salariseisen en krijgt ook de zekerheid dat hij er nog een jaar aan vast mag plakken als zijn terugkeer komend seizoen een succes blijkt te zijn. De onvermoeibare aanvaller is, als het seizoen begint, alweer 35 jaar, maar voelt zich nog altijd topfit.
Een officieel akkoord is er nog niet, maar welingevoerde bronnen in de Kuip verwachten dat beide partijen elkaar op korte termijn zullen vinden. Kuyt speelde vanaf 2003 al eens drie seizoenen in de Kuip. In 120 wedstrijden was hij toen goed voor 81 doelpunten, maar ook hij won met Feyenoord geen enkele prijs. In de nadagen van zijn loopbaan wil Kuyt nog eenmaal een poging wagen om met zijn grote liefde een prijs te pakken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:31 schreef Zhano het volgende:
Feyenoord legt gewoon ff op 1 dag een nieuwe GK, RB, RW en ST vastquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:57 schreef Tim86 het volgende:
Dirk Kuyt heeft gisteren een eenjarig contract voorgeschoteld gekregen van Feyenoord. De terugkeer van de Katwijker bij de Rotterdammers is daarmee aanstaande. Kuyt heeft geen exorbitante salariseisen en krijgt ook de zekerheid dat hij er nog een jaar aan vast mag plakken als zijn terugkeer komend seizoen een succes blijkt te zijn. De onvermoeibare aanvaller is, als het seizoen begint, alweer 35 jaar, maar voelt zich nog altijd topfit.
Een officieel akkoord is er nog niet, maar welingevoerde bronnen in de Kuip verwachten dat beide partijen elkaar op korte termijn zullen vinden. Kuyt speelde vanaf 2003 al eens drie seizoenen in de Kuip. In 120 wedstrijden was hij toen goed voor 81 doelpunten, maar ook hij won met Feyenoord geen enkele prijs. In de nadagen van zijn loopbaan wil Kuyt nog eenmaal een poging wagen om met zijn grote liefde een prijs te pakken.![]()
oh, die was te cryptisch voor mequote:
En het is nog helemaal niet rond
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
K heb er vertrouwen inquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh, die was te cryptisch voor me
En het is nog helemaal niet rond![]()
![]()
Nou is hij wel less kut dan zijn originele kaart hi ha hoquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
most rarest playquote:
much wow![]()
quote:
boh jizziequote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit had ik in een Alaba Alaba Alaba pack voor Zhano:
[ afbeelding ]
gr gr Ozz![]()
Nu ook premium gold player packs (25k)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
jaquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik opende er eentje en Rooney zat er inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
7x de paal geraakt in de finale van de cup en met 1-0 verloren. Dat lukt me nooit meer
En dan had zijn opgevoerde Julio Cesar ook nog 11 saves
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
2x sif meniz en 1x if ozil in n packs
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Niet heel veel qua waarde meer toch?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 07:14 schreef over_hedge het volgende:
2x sif meniz en 1x if ozil in n packs🍆![]()
weet ik hegquote:Op zaterdag 7 februari 2015 07:22 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Niet heel veel qua waarde meer toch?ben dronken en heb er veel coins door heen gegooidm nu slapen!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Geniet van je nachtrust.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 07:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
weet ik hegben dronken en heb er veel coins door heen gegooidm nu slapen!
🍆![]()
Stoer manquote:Op zaterdag 7 februari 2015 07:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
weet ik hegben dronken en heb er veel coins door heen gegooidm nu slapen!
![]()
ja slapen is heel stoer. zeikWijf.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 07:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja slapen is heel stoer. zeikWijf.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Met een beetje mazzel wel ja, maar dan hoef ik dat niet in elke post erbij te zeggen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 08:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij bent toch straks in Roemenië 24/7 dronken?![]()
Kunnen we niet gewoon om een andere mod vragen?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Over andere mods wordt niet gesproken.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:08 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon om een andere mod vragen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb 1 keer een waarschuwings DM gehad. Ik postte iets met knaker. (wissel de letters en dan snap je m, hihi).. Ging ik zoeken in Sherlock op zijn naam, en zoekterm: knaker. De uitkomst was verbijsterend.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Over andere mods wordt niet gesproken.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Het zou me niets verbazen als dat de ware reden is van het niet functioneren van Sherlockquote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:13 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Heb 1 keer een waarschuwings DM gehad. Ik postte iets met knaker. (wissel de letters en dan snap je m, hihi).. Ging ik zoeken in Sherlock op zijn naam, en zoekterm: knaker. De uitkomst was verbijsterend.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoe kun je zo'n poll maken? Dan maken we er een democratisch proces van.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als dat de ware reden is van het niet functioneren van SherlockMaar diep van binnen lach ik.![]()
Geen idee. Ik heb wel een idee wat de uitkomst van de poll gaat zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:23 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hoe kun je zo'n poll maken? Dan maken we er een democratisch proces van.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nieuwe mod?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb wel een idee wat de uitkomst van de poll gaat zijn.
Ja: 1
Nee: 0Maar diep van binnen lach ik.![]()
Hij is waarschijnlijk wel echt heel vaak gepulled he...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:33 schreef Zhano het volgende:
Die Portugese RB is wel leuk voor over een paar weken ofnie?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oh ja das wel zo. Ach, voor 9300c kan ik me er geen buil aan vallenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk wel echt heel vaak gepulled he...![]()
![]()
dit dacht ik bij salvio ook....quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:33 schreef Zhano het volgende:
Die Portugese RB is wel leuk voor over een paar weken ofnie?
#FreeTrapz![]()
Schaamteloze_Ernstquote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:45 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
De ellende kan beginnen![]()
Iemand een logische verklaring voor het feit dat IF Menez duurder is dan SIF Menez?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Eerste week IF. (Al is dat technisch gezien niet logisch)quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand een logische verklaring voor het feit dat IF Menez duurder is dan SIF Menez?![]()
Precies. Ik kom ook niet verder dan het argument 'schaarste'quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Eerste week IF. (Al is dat technisch gezien niet logisch)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vind het wel schattig. We kopen miljoenen en dan komt EA op een zaterdag ochtend met een pop-up, illustratie van een kadootje, een welgemeend "congratulations" en de mededeling dat je maar liefst 500 coins krijgt.quote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
Echt hequote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig. We kopen miljoenen en dan komt EA op een zaterdag ochtend met een pop-up, illustratie van een kadootje, een welgemeend "congratulations" en de mededeling dat je maar liefst 500 coins krijgt.
Zijn de coins nog goedkoop?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik discardde vanochtend de meuk die in mijn bronze gift pack zat. Welgeteld 28 coinsquote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig. We kopen miljoenen en dan komt EA op een zaterdag ochtend met een pop-up, illustratie van een kadootje, een welgemeend "congratulations" en de mededeling dat je maar liefst 500 coins krijgt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
6.62 voor een miljoenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Echt he
Zijn de coins nog goedkoop?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Koopje. En dat terwijl het weekend is.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
500c als gift![]()
![]()
Uitslapen is wel een stuk moeilijker als je fulltime werkt. Vroeger toen ik nog op school zat tikte ik regelmatig de 12/1 uur aan en nu was ik als een pussy al om half 10 wakker
![]()
![]()
I know dat feel. Sliep gister gewoon al om 23:15 en was om 8:30 alweer klaarwakkerquote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:41 schreef Kiid het volgende:
Uitslapen is wel een stuk moeilijker als je fulltime werkt. Vroeger toen ik nog op school zat tikte ik regelmatig de 12/1 uur aan en nu was ik als een pussy al om half 10 wakker
![]()
![]()
Het was alweer even geleden dat ik tegen ultra def tegenstanders speelde, maar in die FUT United cup maak je het allemaal weer mee
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Merk je toch wel dat het wakker worden zonder wekker een wereld van verschil is. Ik sliep korter dan normaal, maar omdat ik uit mijzelf wakker werd ben ik helemaal uitgerust. Dat heb ik doordeweeks nooit, dan ben ik altijd moe bij het opstaanquote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
I know dat feel. Sliep gister gewoon al om 23:15 en was om 8:30 alweer klaarwakker![]()
Gewoon Wook tochquote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:48 schreef Rijst het volgende:
vandaag ps+ weer verlengd en lekker fut spelen. moet nog een team bouwen van 1.5m
grgr![]()
its the hard knock lifequote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Merk je toch wel dat het wakker worden zonder wekker een wereld van verschil is. Ik sliep korter dan normaal, maar omdat ik uit mijzelf wakker werd ben ik helemaal uitgerust. Dat heb ik doordeweeks nooit, dan ben ik altijd moe bij het opstaan![]()
Ik weet nog dat jij mij uitlachte toen ik zei dat dat gebeurde met Week 1 IF'squote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Ik kom ook niet verder dan het argument 'schaarste'
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En verloren door een driedubbele rebound corner.
Ik ben wel klaar met dit spel :![]()
Straks gelijk inleveren bij Gamemania zodat ik mezelf niet kan verleiden om het nog een kans te geven![]()
![]()
En dan volgende week weer terugkopen voor het dubbelequote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:08 schreef DutchSL het volgende:
En verloren door een driedubbele rebound corner.
Ik ben wel klaar met dit spel :![]()
Straks gelijk inleveren bij Gamemania zodat ik mezelf niet kan verleiden om het nog een kans te geven
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nee.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
En dan volgende week weer terugkopen voor het dubbele![]()
Bohhh prijzen weer in de lift zie ik
#FreeTrapz![]()
Kunnen ze niet beter de trap nemen?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:27 schreef FCsuarez het volgende:
Bohhh prijzen weer in de lift zie ik
#GrappenEnGrollenMetKiid![]()
De prijzen gingen vannacht omhoog, nu ook nog. Maar de silver IF's van deze week worden alleen maar goedkoper.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kunnen ze niet beter de trap nemen?
#GrappenEnGrollenMetKiidHou op, ik kan niet meer!
![]()
quote:
![]()
dit gaan ze worden. Inb4 midget middenveldPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oh, ik draai er mijn hand niet voor om om dat nog eens te doen hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik weet nog dat jij mij uitlachte toen ik zei dat dat gebeurde met Week 1 IF's
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gemiddelde lengte in je tweede team is 1.64.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:59 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit gaan ze worden. Inb4 midget middenveld![]()
![]()
Je mag er om lachen dat het zo is, niet dat ik dat constateerdequote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oh, ik draai er mijn hand niet voor om om dat nog eens te doen hoorDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Net als in slappe toestandquote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:29 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Gemiddelde lengte in je tweede team is 1.64.
#hihaho
#stawp![]()
and your point is....quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:29 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Gemiddelde lengte in je tweede team is 1.64.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee Oegstgeest. Maar dat ligt daar toch in de buurt? In de legenda van de Grote Bosatlas staat het vlak onder elkaar.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Co-schap interne geneeskunde![]()
Thorb zat/zit ook in Oeganda?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oegstgeestquote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee Oegstgeest. Maar dat ligt daar toch in de buurt? In de legenda van de Grote Bosatlas staat het vlak onder elkaar.Terechte klacht
![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee Oegstgeest. Maar dat ligt daar toch in de buurt? In de legenda van de Grote Bosatlas staat het vlak onder elkaar.![]()
![]()
![]()
Kane
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Is wel het plan wanneer er budget isquote:
#FreeTrapz![]()
Hoor nu voor het eerst dat Schweinsteiger iets heeft met Ana Ivanovic
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga er maar niet op inquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Madrileense derby nuAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tja, als Alexander Meier je grootste concurrent isquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:15 schreef DutchSL het volgende:
Robben ook weer gescoord, kan zo nog topscorer van Bundesliga worden.
Pas 3 assists dit seizoen. Hij is na het WK wel weer echt die oude selfish Robben geworden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF AlabaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kloptquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:41 schreef ThadCastle het volgende:
Wolfsburg heeft nu best wel een leuk team
Nu nog Dzeko terughalen en dan is het helemaal genieten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Doelpunt: P. Aubameyang en assistGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
quote:Deze dantwitter:piersmorgan twitterde op zaterdag 07-02-2015 om 14:11:59Harry Kane wouldn't get on our bench. #afc reageer retweet
![]()
![]()
Jaquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
SIF Auba dus. 2 goals, 1 assist. Spits.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
99 pace?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:59 schreef Tim86 het volgende:
SIF Auba dus. 2 goals, 1 assist. Spits.![]()
Die wil ik hebben zal wel 3 miljoen gaan kosten.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:59 schreef Tim86 het volgende:
SIF Auba dus. 2 goals, 1 assist. Spits.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Als die man toch eens 4* skills had..quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:02 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Die wil ik hebben zal wel 3 miljoen gaan kosten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Okore bohhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
En een publiekswisselquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
Weer doelpuntje voor kevin de bruyne![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Marseille heeft eigenlijk best een leuk 4* h2h team als je die ploeg zo ziet. Degelijke spits met Gignac, 3 spelers met 4* skill erachter/op de vleugel (Alessandrini, Thauvin en Payet) en een degelijke achterhoede en verdedigend middenveld met o.a. Imbula, Fanni, Mandanda en DeDjeetje
En Nkoulou en Michy natuurlijk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
0% kansquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:19 schreef diedjuh het volgende:
TIF De Bruyne? Of weinig kans een week na zijn SIF?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Net even paar potjes met Wolfsburg gespeeld. Jammer dat ze 4.5 ster hebben. Speel je nog vaak tegen PSG.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:17 schreef Tim86 het volgende:
Marseille heeft eigenlijk best een leuk 4* h2h team als je die ploeg zo ziet. Degelijke spits met Gignac, 3 spelers met 4* skill erachter/op de vleugel (Alessandrini, Thauvin en Payet) en een degelijke achterhoede en verdedigend middenveld met o.a. Imbula, Fanni, Mandanda en DeDjeetje
En Nkoulou en Michy natuurlijk
Speelt wel best aardig. Weet alleen niet of je er mee weg komt in de bovenste divisies.![]()
golllllllllllll GriezmannAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ivanovic 5* weak foot jongeuhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Overigens kan je in die FUT Utd cup de pack maar 1x winnen. Die bug lijkt dus gefixed
Ook de enige bug waar ze iets aan doen..die waar iedereen blij mee was
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cuadradoquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:32 schreef ThadCastle het volgende:
Niet weer Mikel
Gaat vaker fout dan goed naar mijn gevoel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is met die "special" cups altijd toch al geweest dacht ik? Gewone gold cup krijg ik nog wel steeds elke keer een pack.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:27 schreef Tim86 het volgende:
Overigens kan je in die FUT Utd cup de pack maar 1x winnen. Die bug lijkt dus gefixed
Ook de enige bug waar ze iets aan doen..die waar iedereen blij mee was![]()
Nee, bij die andere cups bleef ik gewoon packs krijgen ook.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:39 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Is met die "special" cups altijd toch al geweest dacht ik? Gewone gold cup krijg ik nog wel steeds elke keer een pack.
4-0 Atleti
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Apeldoornquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:48 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)dschap-snappen-20896
Dieren
Jammer dat Milner nog scoort![]()
![]()
Hij is geen UP kandidaat ofzo..quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:01 schreef Apekoek het volgende:
Sif auba! Die mot ik hebben, wat zou het met zn if prijs doen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eerste keer FIFA in twee weken was weer genietenEerst 2x tegen Doumbia - Ibarbo en toen 120 minuten lag. Gauw weer uitgezet.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wat was er dan?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dat gebaar van zijn teamgenoten voor Benji de Ceulaer
Kippenvel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lang verhaalquote:
Volgens mij is er bij hem een tumor aangetroffen. Spelers stopten tijdens minuut 7 (zijn rugnummer) de wedstrijd en betuigden hem steun door hun shirt uit te trekken met daaronder een shirt met daarop nr 7. Benji zat op de tribune, klein ventje op schoot, vrouw en broer naast hem en hield het niet droog.
En na de gewonnen wedstrijd ontvouwden ze een groot spandoek op het veld met iets als "hou je taai Benji!"
En hij zat opnieuw te janken.
Echt kippenvel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is wel indrukwekkend ja. Triest verhaal zegquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lang verhaal
Volgens mij is er bij hem een tumor aangetroffen. Spelers stopten tijdens minuut 7 (zijn rugnummer) de wedstrijd en betuigden hem steun door hun shirt uit te trekken met daaronder een shirt met daarop nr 7. Benji zat op de tribune, klein ventje op schoot, vrouw en broer naast hem en hield het niet droog.
En na de gewonnen wedstrijd ontvouwden ze een groot spandoek op het veld met iets als "hou je taai Benji!"
En hij zat opnieuw te janken.
Echt kippenvel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Corona alweer zo'n epische misser
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was net op Sportschau, maar mijn Duits is niet zo goed, dus ik vraag me af of ik het allemaal wel goed begrepen heb.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is wel indrukwekkend ja. Triest verhaal zegNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Best wel terecht rood voor die Marseille dudetwitter:philousports twitterde op zaterdag 07-02-2015 om 17:41:47droite aux couilles, notre nouvelle devise http://t.co/9qSLEOUyO8 reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zit die MOTM Sainsbury eens te volgen op de markt,
Daar biedt geen hond op
Bij welke prijzen?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:54 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Ik zit die MOTM Sainsbury eens te volgen op de markt,
Daar biedt geen hond opAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rond de 330k nu.quote:
Vanmorgen de 3 goedkoopste gevolgd maar er is er geen verkocht van die 3Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik zat er even naar te kijken gisteren ja en toen zag ik hetzelfde. Meestal komen vraag en aanbod wel wat beter tot elkaar, maar iedereen blijft maar vasthouden aan die debiel hoge BIN. Dan moet je echt een Aussie fanboy zijn om dat te doen, anders kan je beter voor NL/Eredivisie opties gaan. IF Rekik is veel beter en nog ruim 100k cheaper.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:01 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Rond de 330k nu.
Vanmorgen de 3 goedkoopste gevolgd maar er is er geen verkocht van die 3Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Slim om nu in een speler als SIF Benzema te investeren?
Of komt er nog een echte crash aan morgen met 100k packs?Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Hybride team met Derijck maken, oude tijden laten herlevenquote:
Vorig jaar kwamen op de laatste dag van fut utd alle packs voorbij. Letterlijk alle mogelijke packs tegelijk. Maar zoals al een paar keer eerder gezegd valt er verder geen zinnig woord over te zeggen omdat FUT toen ook 5 jaar bestond en het allemaal wat extremer was. Er komt sowieso nog wat pack geweld aan though.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:07 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Slim om nu in een speler als SIF Benzema te investeren?
Of komt er nog een echte crash aan morgen met 100k packs?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan wacht ik maar een dagje.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar kwamen op de laatste dag van fut utd alle packs voorbij. Letterlijk alle mogelijke packs tegelijk. Maar zoals al een paar keer eerder gezegd valt er verder geen zinnig woord over te zeggen omdat FUT toen ook 5 jaar bestond en het allemaal wat extremer was. Er komt sowieso nog wat pack geweld aan though.
Veel duurder zal het in 1 dag niet worden, een flinke crash kan snel gaan als je kijkt wat die paniek afgelopen week deed voor een paar uur.Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Ja, ik speculeer er ook op.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:16 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Dan wacht ik maar een dagje.
Veel duurder zal het in 1 dag niet worden, een flinke crash kan snel gaan als je kijkt wat die paniek afgelopen week deed voor een paar uur.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Repost. Al zie ik nu pas dat het Toivonen wasquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:23 schreef wieisboos het volgende:
lekker voor toivonen https://pbs.twimg.com/tweet_video/B9QXiKJCcAAAqCv.mp4
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Speel 4-3-3 flat dan. Daar hoeft helemaal geen CAM. Maar dit geeft geen perfecte chem ook...tenzij je Guilavogui er zet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:24 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat te denken aan Gustavo voor perfecte gem, maar hij is geen CAM moeilijk moeilijkAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gustavo voor perfecte gemquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:24 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat te denken aan Gustavo voor perfecte gem, maar hij is geen CAM moeilijk moeilijk
Dit kan heul nietquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan loopt Kompany de Bruyne mis en dan is alles fucked
Dit is de enige die kanhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ohja die flat linkt wel met de CB he..nouja het enige wat je dan kan is dus dit:quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan loopt Kompany de Bruyne mis en dan is alles fucked
Dit is de enige die kan
Maar dan moet je eigenlijk KdB en Guila steeds ingame omwisselen want hiermee verneuk je ze allebei.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je hebt ook 1 met 2 CM en 1 CAM, dus dan valt de Bruyne wel mee, maar die fransman zag ik ook al, maar heb met hem weleens gespeeld, het is niet zo een toppertje...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ohja die flat linkt wel met de CB he..nouja het enige wat je dan kan is dus dit:
[ afbeelding ]
Maar dan moet je eigenlijk KdB en Guila steeds ingame omwisselen want hiermee verneuk je ze allebei.
Dit wordt even puzzelen.Wat kan heul nie, ik moet nu gaan ik laat later wel zien wat ik bedoelquote:![]()
wat is chemistry toch ingewikkeld he boysAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
wel met al die kut links van tegenwoordigquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:41 schreef Tim86 het volgende:
wat is chemistry toch ingewikkeld he boys
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: