SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij die Baskische namen is het soms ook net alsof er een kat over je toetsenbord liep hè![]()
![]()
idd, morgen al onder de 10kquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:31 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Goed dat ik nog even gewacht heb met de aankoop van Doumbia![]()
![]()
JA!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:36 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Dit gaat keihard crashen worden dit weekendSnap alleen nooit zo dat oude ifs dan ook minder waard worden. Gaan mensen nou echt paniek sellen om een paar pakjes te kunnen openen?
![]()
De meeste komen uit een eiquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
JA!Snap alleen nooit zo dat oude ifs dan ook minder waard worden. Gaan mensen nou echt paniek sellen om een paar pakjes te kunnen openen?
![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zou dit echt een mega crash gaan worden? Of weer een dipje?Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.![]()
Als ik mijn naam in facebook intyp, dan krijg ik als suggestie een Bask met precies mijn voornaam + achternaam met wat random letters er achter geplaktquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij die Baskische namen is het soms ook net alsof er een kat over je toetsenbord liep hè
edit. twee zelfs:
<mijn naam>-reggui
<mijn naam>-reta![]()
bohhvoor het eerst dit jaar
Nog 2 packs te gaan maar ik moet eerst wat gaan verkopen. En qua high rated spelers viel het verder wel mee, alleen nog Muller en Pique en geen dure spelers onder de 84.
![]()
Ik heb Strootman ook nog steeds niet in een pack gehadquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
bohh [ afbeelding ] voor het eerst dit jaarNog 2 packs te gaan maar ik moet eerst wat gaan verkopen. En qua high rated spelers viel het verder wel mee, alleen nog Muller en Pique en geen dure spelers onder de 84.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
hihiquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb Strootman ook nog steeds niet in een pack gehad
Ik heb alle 88's nu in een pack gehad maar niet alle 85's, 86's en 87's.![]()
jumbo premium gold packsquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:17 schreef DannyDeko het volgende:
Wat zijn dat voor packs? Zie alleen maar normale in de store staan. Of ben ik al te laat?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |