abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149425237
SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
SPOILER: Gifjes enzulks
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 6 februari 2015 @ 17:36:17 #2
131800 Tarado
capô de fusca
pi_149425323
Rampseizoen? Het is nog niet afgelopen, kan snel weer omslaan qua voetbal dan, die titel is wel vergeven.
pi_149425438
Gaat de optie voor Milic nog gelicht worden eigenlijk ? Verwacht het niet eigenlijk en zou het niet erg vinden ook.
Wat mij betreft wordt er een sterke balvaste spits gehaald waardoor anderen ook beter gaan spelen.
Is ook nog volgens de Cruijff filosofie, denk aan deze held..

Zivkovic erbij als 2e spits, al mag ie dan wel wat meer progressie laten zien dan wat ie nu laat zien.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 17:42:31 #4
131800 Tarado
capô de fusca
pi_149425480
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:40 schreef Pedroso het volgende:
Gaat de optie voor Milic nog gelicht worden eigenlijk ? Verwacht het niet eigenlijk en zou het niet erg vinden ook.
Wat mij betreft wordt er een sterke balvaste spits gehaald waardoor anderen ook beter gaan spelen.
Is ook nog volgens de Cruijff filosofie, denk aan deze held..
[ afbeelding ]

Zivkovic erbij als 2e spits, al mag ie dan wel wat meer progressie laten zien dan wat ie nu laat zien.
Frankie _O_ was ook niet echt een succes maar met Cruijff als trainer was het wel heel leuk voetbal
pi_149425491
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:36 schreef Tarado het volgende:
Rampseizoen? Het is nog niet afgelopen, kan snel weer omslaan qua voetbal dan, die titel is wel vergeven.
Dat zeker maar is wel een grote dip waar ze nu inzitten. Maar als het weer een beetje naar behoren gaat lopen dan moet de 2e plek zeker moeten lukken.
Ben alleen bang dat Legia net te vroeg komt.
pi_149425539
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:42 schreef Tarado het volgende:

[..]

Frankie _O_ was ook niet echt een succes maar met Cruijff als trainer was het wel heel leuk voetbal
Had zijn beste tijd ook al gehad toen ie bij Ajax kwam, maar het type spits kan ik me wel in vinden.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 17:46:17 #7
131800 Tarado
capô de fusca
pi_149425598
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:44 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Had zijn beste tijd ook al gehad toen ie bij Ajax kwam, maar het type spits kan ik me wel in vinden.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me hem niet zo goed meer kan herinneren behalve dat hij een topper bij Arsenal was
pi_149425697
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me hem niet zo goed meer kan herinneren behalve dat hij een topper bij Arsenal was
Ik ook niet hoor maar weet wel dat het een (kop)sterke spits was die ook nog wel een beetje kon voetballen.
Was een Ier toch ?
pi_149425721
Je zou Milik juist extra vertrouwen kunnen geven door zsm die optie te lichten maar ook daar zijn ze zo laks mee :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_149425744
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:49 schreef TheVulture het volgende:
Je zou Milik juist extra vertrouwen kunnen geven door zsm die optie te lichten maar ook daar zijn ze zo laks mee :')
Of misschien vindt de technische staf hem toch niet goed genoeg?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 17:51:32 #11
131800 Tarado
capô de fusca
pi_149425781
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:49 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor maar weet wel dat het een (kop)sterke spits was die ook nog wel een beetje kon voetballen.
Was een Ier toch ?
Dacht het wel
pi_149425867
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:50 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Daar begint het op te lijken maar misschien zouden ze die criteria eens bij moeten stellen, want behalve FC Suarez is het volgens mij sinds Kluivert geleden dat we een spits hadden die zijn stempel kon drukken, dat ligt echt niet alkemaal aan die spelers zelf maar aan de eisen die je stelt en hoe je wil spelen
pi_149425901
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:54 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Daar begint het op te lijken maar misschien zouden ze die criteria eens bij moeten stellen, want behalve FC Suarez is het volgens mij sinds Kluivert geleden dat we een spits hadden die zijn stempel kon drukken, dat ligt echt niet alkemaal aan die spelers zelf maar aan de eisen die je stelt en hoe je wil spelen
Huntelaar?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_149425949
quote:

[..]

Valt mij ook niet mee eerlijk gezegd. Sinds ie in de basis staat heeft ie nog weinig laat zien, ligt niet alleen aan hem maar toch.
Wat mij betreft 3 prioriteiten voor komend seizoen, sterke ervaren spits, een vervanger voor Moisander (ervaren speler die echt wat toevoegt, mag wat kosten) en vervanger voor Boilesen.
pi_149425989
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:55 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Huntelaar?
Oh ja :@

Maar ik hoop dat je mijn punt snapt dat het TH misschien wat onrealistische verwachtingen heeft van een spits anno 2015, wat Ajax zoekt qua capaciteiten lijkt de buitencategorie en die kiest zelf niet meer voor Amsterdam
pi_149425991
quote:

[..]

Pffff, als ze die laten gaan he :')
pi_149426025
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:58 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

En volgend jaar bij PSV of Feyenoord speelt :')
pi_149426028
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:58 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Waarom niet ? Zo'n geweldenaar is het niet hoor. Is nog wel jong dus kan zeker nog wel wat worden maar blijft een gok.
pi_149426059
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:58 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Oh ja :@

Maar ik hoop dat je mijn punt snapt dat het TH misschien wat onrealistische verwachtingen heeft van een spits anno 2015, wat Ajax zoekt qua capaciteiten lijkt de buitencategorie en die kiest zelf niet meer voor Amsterdam
Ze willen een zogenaamde Ajax-spits (wat net als het Ajax-spel en het Ajax-systeem een onzin term is).

Huntelaar en Suarez waren zogenaamd Ajax spitsen, er zijn zowat qua speelstijl geen meer verschillende spitsen te vinden. Men zoekt gewoon een spits die scoort.
pi_149426069
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:59 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Waarom niet ? Zo'n geweldenaar is het niet hoor. Is nog wel jong dus kan zeker nog wel wat worden maar blijft een gok.
Hij knalde ze er aardig in maar de laatste weken klopt er geen klote meer van de aanvoerslijnen, dat mag je hem niet aanrekenen
  vrijdag 6 februari 2015 @ 18:01:55 #21
131800 Tarado
capô de fusca
pi_149426109
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 18:00 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ze willen een zogenaamde Ajax-spits (wat net als het Ajax-spel en het Ajax-systeem een onzin term is).

Huntelaar en Suarez waren zogenaamd Ajax spitsen, er zijn zowat qua speelstijl geen meer verschillende spitsen te vinden. Men zoekt gewoon een spits die scoort.
Nee die waren beiden geen Ajax spitsen, Van Basten en Kluivert wel
  vrijdag 6 februari 2015 @ 18:02:36 #22
131800 Tarado
capô de fusca
pi_149426129
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 18:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Hij knalde ze er aardig in maar de laatste weken klopt er geen klote meer van de aanvoerslijnen, dat mag je hem niet aanrekenen
Ik zou hem toch wel vastleggen, al is het voor de handel
pi_149426174
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 18:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

Nee die waren beiden geen Ajax spitsen, Van Basten en Kluivert wel
Laat ik het zo zeggen, ik denk dat zo goed als elke Ajacied zijn handjes dichtkneep met Huntelaar en Suarez.

In Rotterdam hebben we het probleem dat we zogenaamd graag vechtvoetbal zouden willen spelen (en dus met spelers als Immers opgescheept zitten) en jullie hebben het 'probleem' dat jullie spitsen zoeken voor een zogenaamd systeem dat helemaal niet meer past bij waar de club Ajax nu staat.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 18:06:20 #24
131800 Tarado
capô de fusca
pi_149426213
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 18:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen, ik denk dat zo goed als elke Ajacied zijn handjes dichtkneep met Huntelaar en Suarez.

In Rotterdam hebben we het probleem dat we zogenaamd graag vechtvoetbal zouden willen spelen (en dus met spelers als Immers opgescheept zitten) en jullie hebben het 'probleem' dat jullie spitsen zoeken voor een zogenaamd systeem dat helemaal niet meer past bij waar de club Ajax nu staat.
Je hebt gelijk in de zin dat spitsen die alles kunnen wat Ajax wil niet voor Ajax komen voetballen tenzij ze 16 zijn
pi_149426220
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:59 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Rot op man. Prima spits echt. Alles en iedereen mislukt in de spits bij Ajax, misschien moeten ze eens kijken wat er loos is bij Ajax. Bojan is bijvoorbeeld prima, maar nooit echt vertrouwen gekregen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')