SPOILER: Meer over Charlie HebdoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De aanslagen in het kort
1. - woensdag 7 jan 2015 @ ~11:50 - Bij een aanslag op de redactie van het satirische weekblad Charlie Hebdo in Parijs zijn 12 doden gevallen, van wie 1 agent buiten
2. - vrijdag 9 jan 2015 - Bij een gijzeling in een joodse supermarkt in het oosten van Parijs zijn 4 doden gevallen
3. - 9 jan @ - De verdachte broers van de 1e aanslag en de twee vermoedelijke gijzelnemers in de supermarkt zijn vrijdagavond 9 januari 2015 gedood
4. - 9 jan @ - Moord op politieman Ahmet Merabet op de Boulevard Richard Lenoir
Laatste nieuws (MSM/NWS):
Topicreeks: Aanslag op satirisch tijdschrift Parijs.
Teruglezen Liveblog van NRC met veel foto's, tweets en updates.
Bestorming van de supermarkt. Misschien schokkend.
Kaartjes:
NRC - 9 jan 2015 - 'AL-QAEDA JEMEN ZIT ACHTER AANSLAGEN'
De Jemenitische afdeling van Al-Qaeda zou achter de aanslag op Charlie Hebdo zitten. Dat zegt een lid van de terreurtak tegen persbureau AP. Volgens hem is de aanslag vanuit Jemen gecoördineerd om de profeet Mohammed te wreken. Het doelwit was nauwkeurig gekozen en de aanslag was in lijn met eerdere waarschuwingen van wijlen Osama bin Laden aan het Westen, zegt het lid, dat anoniem wil blijven
Laatste nieuws (BNW):SPOILER: filmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boulevard Richard Lenoir - https://www.google.nl/map(...)wfJSbu2D2s8armAA!2e0
Opvallende punten waar vraagtekens bij gezet zijn:
• Line-up van de auto (bepalen stoppunt? --> vooropgezet?). Meer info: http://www.liveleak.com/view?i=bc6_1420632668
• geen (of weinig) bloed te zien in en .
• De terrorristen zijn binnen gelaten door een medewerker van CH via een dmv een pincode om de deur te openen?
• ID-kaart van verdachte(n) in de auto "vergeten"
• de Algerijns-Franse broers, ex-Syriegangers, zeiden niet uit naam van IS maar van Al Qaeda, Jemen te handelen
• waarom was het zo rustig terwijl het spits was?
• hoe wisten ze dat de redactievergadering plaats zou vinden?
• Officiële berichten zeggen dat de agent is geraakt in zijn hoofd door een AK-47 close range, maar er is geen bloed te zien?
• Commisaris bezig met onderzoek naar de shooting pleegt "zelfmoord"
• Daders waren al jaren in het vizier van veiligheidsdiensten en zelfs veroordeeld
• De eigenaar van het weekblad is een Rothschild.
• Frankrijk had zich de woede op de hals gehaalt van Israël/Mossad door te stemmen voor een onafhankelijke staat Palestina.
• Frankrijk had zich de woede op de hals gehaald van de VS/CIA door te pleiten voor versoepeling van de sancties tegen Rusland.
• politieke leiders die verbroederd meelopen in de Je Suis Charlie-tocht - GeenStijlThe only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Mensen zonder verstand van beeldbewerking en fotobewerking zijn ware experts in deze vakgebieden zonder enige kwalificaties![]()
![]()
Beetje vreemde opmerking.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Want jij hebt een uitzonderingspositie?wooblabalurg![]()
Staat genoteerd. Kijk uit naar je volgende bijdrage.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:30 schreef Flammie het volgende:
Mensen zonder verstand van beeldbewerking en fotobewerking zijn ware experts in deze vakgebieden zonder enige kwalificatieswooblabalurg![]()
You hit the nail on his hoofdquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:30 schreef Flammie het volgende:
Mensen zonder verstand van beeldbewerking en fotobewerking zijn ware experts in deze vakgebieden zonder enige kwalificaties![]()
You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:30 schreef Flammie het volgende:
![]()
Britse moslims protesteren tegen spotprenten
Meer dan duizend Britse moslims zijn zondag de Londense straten opgegaan om te protesteren tegen spotprenten over de profeet Mohammed in het Franse tijdschrift Charlie Hebdo. Ze vinden de cartoons beledigend.
De moslims demonstreerden bij het kantoor van de Britse premier David Cameron. Daar boden ze een petitie aan met 100.000 handtekeningen. Ook waren er toespraken van imams en werd er gezamenlijk gebeden.
De demonstranten riepen leuzen als 'Sta op voor de profeet'. Ze noemen de spotprenten „een belediging van de normen van een beschaafde samenleving”.
Hoewel zo'n tien aanhangers van extreem-rechts van een afstand toekeken, verliep de demonstratie van de moslimgroep vreedzaam.
De redactie van het blad Charlie Hebdo was op 7 januari het doelwit van een aanslag door twee moslimterroristen. Daarbij werden twaalf mensen gedood, onder wie acht redactieledenYou have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Als ze nou eens wat relaxter werden, dan stopte het tekenen van spotprenten vanzelf wel.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:21 schreef schommelstoel het volgende:
Britse moslims protesteren tegen spotprenten
Meer dan duizend Britse moslims zijn zondag de Londense straten opgegaan om te protesteren tegen spotprenten over de profeet Mohammed in het Franse tijdschrift Charlie Hebdo. Ze vinden de cartoons beledigend.
De moslims demonstreerden bij het kantoor van de Britse premier David Cameron. Daar boden ze een petitie aan met 100.000 handtekeningen. Ook waren er toespraken van imams en werd er gezamenlijk gebeden.
De demonstranten riepen leuzen als 'Sta op voor de profeet'. Ze noemen de spotprenten „een belediging van de normen van een beschaafde samenleving”.
Hoewel zo'n tien aanhangers van extreem-rechts van een afstand toekeken, verliep de demonstratie van de moslimgroep vreedzaam.
De redactie van het blad Charlie Hebdo was op 7 januari het doelwit van een aanslag door twee moslimterroristen. Daarbij werden twaalf mensen gedood, onder wie acht redactieleden![]()
![]()
Sinds een kleine week ben ik gestoten op het grote geheim. Ik hang er helemaal aan vast en vlijtig als ik ben, ben ik alle plaatjes gaan bekijken en ik stootte op een kaard die me persoonlijk toesprak.
Een kaart die voor mij onlosmakend wel dé kaart moet zijn die de Charlie Hebdo-gebeurtenissen beschrijft.
Deze is nog niet in verband gebracht met de huidige gebeurtenissen, maar ik voelde een alwetende stroom dwars door me heen gaan bij het lezen van de tekst op deze kaart: You knew it, didn't you? En dit terwijl ik expliciet naar een verbinding zocht met Charlie Hebdo.
De kaart heeft de kracht om andere (vredelievende) groepen gewelddadig te maken. Het kind stelt voor mij de Europese westerlingen (blonde haren) voor die zich onwetend en kinderlijk vanaf dat moment ook meer en meer geweldadiger gaan opstellen naar andere groepen. Dit doordat ze ook als kinderen naar de gedrukte cartoons kijken. Simpele kinderachtige actie-reactie die je ook niet meer stopgezet krijgt. Ons hart was namelijk diep geraakt. Weet je wel.
De BUY hamer staat voor de miljoenen exemplaren die zeer grote winst heeft opgeleverd voor de NWO. De apen-arm van Charlie the monkey.
Charlie Hebdo heeft ook de kettingreactie in gang gezet dat uiteindelijk tot de derde wereldoorlog zal gaan leiden en de kracht van de kaart stopt pas bij een nieuwe leider, namelijk de NWO.
Het groene bekertje van de voorpagina die we gretig drinken.
De lamp staat dan weer simpelweg voor de city of Light: Parijs.
En ik denk, maar hier zegt mijn buikgevoel niet direct dat ik gelijk heb: de omgevallen doos lijkt me dan de voorstelling van iedere strever naar ons recht op vrije meningsuiting. Ik geloof ook dat dit iets gaat zijn wat we onder de NWO niet gaan kennen. Recht op vrije meningsuiting. Tegen dan zijn we gebrainwasht dat dat het eerste kwaad gaat zijn. Het zal ons uiteindelijk de wo3 opbrengen, dat recht.
Is dit enkel mij nog maar opgevallen? ben ik helemaal verkeerd aan het nadenken omdat ik me nog maar net bewust ben van het ganse illuminati-verhaal? Of zijn jullie het eens met mijn bevinding?Zwaar onder de indruk van mijn afgelopen ontdekkingen![]()
Dit natuurlijk bekeken vanuit de Illuminati. The card game.Zwaar onder de indruk van mijn afgelopen ontdekkingen![]()
Waaaat.quote:Het groene bekertje van de voorpagina die we gretig drinken.
De lamp staat dan weer simpelweg voor de city of Light: Parijs![]()
![]()
Ik geloof (bijna) hierbij dat niet de kaarten de toekomst voorspellen, maar dat de grote machten, zowel onder de Islam als Katholieken, zowel onder de rijken als de armen, dit game of gebruiken om de wereld klaar te maken voor 1 grote wereldorde waarin geen geloof bestaat en geen aparte landen met wetten. Een soort dictatuur. Dit onder leiding van De Banken en zoverder, verder...Zwaar onder de indruk van mijn afgelopen ontdekkingen![]()
![]()
![]()
Mag ik ook, als autochtone noord-west europeaan, niet geraakt zijn door charlie hebdo en haalt dit je hele theorie onderuit?![]()
http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=M2&s=P43&l=NL
Hier zal alles duidelijk worden. het uiteindelijke doel draait net niet meer om verschillen. Eén Globale éénheid. Een Utopia waarin ieder mens op aarde in harmonie samenleeft. Waar geen rassen zijn, waar geen geloof meer bestaat, Een wereld die voor élkaar zorgt. De vraag hierbij rijst op: Utopie of algehele Dictatuur? Alleszins, het belooft een zeer spannende tijd te worden.
Momenteel zijn we in de voorbereidingen hierop. Deze zijn drastisch en Hels, maar nodig om alles op de goede plaats te krijgen volgens sommigen.
Anderen zweren op een Goedaardige satan hierin. Deze theorie raakt me niet. Wèl kan ik mij gerust voorstellen dat dit een werelds-plan is met een groep Illuminati/bevoorrechten die inderdaad een pact hebben. Eerlijk? niet? misschien is Global unity toch niet ver weg, maar indien dit plan wíl slagen, is er inderdaad eerst een onvoelbare revolutie voor de gewone mensen nodig??
Zelf ben ik er nog niet helemaal uit.
Ik weet wel: When games end, a new force will be revealed!
Zwaar onder de indruk van mijn afgelopen ontdekkingen![]()
Ah, Agenda 21.quote:Op maandag 9 februari 2015 09:41 schreef NewBeliever het volgende:
http://www.wijwordenwakke(...)&s=M73&ss=P1945&l=NL![]()
Hé, dankjewel, nog een andere invalshoek. (Ben nog maar sinds kort mij hierin aan het verdiepen. ik hoop alleen dat ik er niet te erg in ga opgaan. Tot heden vind ik het wel leuk om te ontdekken en zelfstandig over dergelijke zaken na te denken.
(Maar al bij al, Stel: de kaarten zijn idd een blueprint. Was mijn bevinding dan niet goed gezien ivm mijn charlie Hebdo-kaart?)Zwaar onder de indruk van mijn afgelopen ontdekkingen![]()
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
Wat zie jij als ideaal? Een utopie die het tegenovergestelde nastreeft? waar de ene groep de ander mag uitmoorden? Back to basics, terug naar kleinere groepjes waar we allemaal al een keer geweest zijn en waar men van zij 'dat nooit weer'. Probeer Somalie eens, als dat allemaal meer 'jouw' vrijheid lijkt dan zit je daar goed, anders zien we je wel terug.quote:Op maandag 9 februari 2015 09:38 schreef NewBeliever het volgende:
http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=M2&s=P43&l=NL
Hier zal alles duidelijk worden. het uiteindelijke doel draait net niet meer om verschillen. Eén Globale éénheid. Een Utopia waarin ieder mens op aarde in harmonie samenleeft.
Ik keur de cartoons trouwens af vanwege 't gebrek aan respect en fatsoen en heb geen stuiver bijgedragen aan 't succes van 't blad.![]()
"De vraag hierbij rijst op: Utopie of algehele Dictatuur? Alleszins, het belooft een zeer spannende tijd te worden."
"Deze zijn drastisch en Hels, maar nodig om alles op de goede plaats te krijgen volgens sommigen. "
"Zelf ben ik er nog niet helemaal uit."
Als u mijn frases herleest, heb ik nooit beweerd dat ik hier achter sta. Mijn mening is nog vormende en daarom een open discussie-punt.
En ergens in geloven, wil niet per se zeggen: goedkeuren.Zwaar onder de indruk van mijn afgelopen ontdekkingen![]()
Is dit je trollacountquote:Op maandag 9 februari 2015 10:58 schreef NewBeliever het volgende:
"De vraag hierbij rijst op: Utopie of algehele Dictatuur? Alleszins, het belooft een zeer spannende tijd te worden."
"Deze zijn drastisch en Hels, maar nodig om alles op de goede plaats te krijgen volgens sommigen. "
"Zelf ben ik er nog niet helemaal uit."
Als u mijn frases herleest, heb ik nooit beweerd dat ik hier achter sta. Mijn mening is nog vormende en daarom een open discussie-punt.
En ergens in geloven, wil niet per se zeggen: goedkeuren.![]()
![]()
U legt me woorden in de mond die ik niet uitgesproken heb. Dit kan ook niet uitgesproken zijn, aangezien ik nog geen voldoende informatie bezit voor een mening te kúnnen vormen. Discutiëren en punten bekijken met anderen is toch de opzet van een forum. Niet dan?quote:Op maandag 9 februari 2015 10:47 schreef Beathoven het volgende:
[..]
-Wat zie jij als ideaal?- Een utopie die het tegenovergestelde nastreeft? waar de ene groep de ander mag uitmoorden? Back to basics, terug naar kleinere groepjes waar we allemaal al een keer geweest zijn en waar men van zij 'dat nooit weer'. Probeer Somalie eens, -als dat allemaal meer 'jouw' vrijheid lijkt dan zit je daar goed- , anders zien we je wel terug.Zwaar onder de indruk van mijn afgelopen ontdekkingen![]()
Aan een beheerder, ik begrijp niet goed waarom mijn topic plots bij een andere topic gezet word waarin het over een totaal ander concept gaat??
Mijn topic was één om de illuminati en de nieuwe wereld orde onder de loep te nemenZwaar onder de indruk van mijn afgelopen ontdekkingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |