Azeris (Azerbajjanen) waren oorspronkelijk een Iraans volk die een Noord-West Iraanse taal sprak genaamd Azari.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:31 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ben je er trouwens van op de hoogte dat Iran Azerbeidzjan gaat heroveren en 't land gaat bevrijden van Turkse kolonialisme? Azerbeidzjanen zijn Perzen van oorsprong. Dus Turkije gaat nog een groter probleem krijgen aangezien het Armeens front op Turkije gericht zal zijn en Iran 100+ miljoen inwoners zal krijgen met de bevrijding van Azerbeidzjan.
Waarom doet Marokko mee aan de missie.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, daarnaast zijn er jagers van Marokko, UAE, Qatar en Saoedi Arabië - actief.
Misschien zouden Marrokaanse Nederlanders dan eindelijk afstand nemen. Wat ik om me heen hoor en ook op Marrokaanse sites zie is vooral: 'De media niet vertrouwen' 'Niemand kan oordelen' 'Zionisten doen het zelf' 'actie > reactie' en dergelijke faalopmerkingen. Die mensen zijn zo wantrouwig tegenover de westerse samenleving dat ze ISIS ook niet als een probleem zien. Natuurlijk denken ze niet allemaal er zo over, maar een significante aantal wel heb ik gemerkt.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:17 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Waarom doet Marokko mee aan de missie.
Zal wel wat zijn met de Marokkanen in NL als Is een Marokkaanse piloot zou verbranden.
Er zal heel veel commotie ontstaan onder Marokkaanse NL'ers. En als ze een Turkse piloot verbranden dan zal de hel losbreken in Nl.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:40 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Misschien zouden Marrokaanse Nederlanders dan eindelijk afstand nemen. Wat ik om me heen hoor en ook op Marrokaanse sites zie is vooral: 'De media niet vertrouwen' 'Niemand kan oordelen' 'Zionisten doen het zelf' 'actie > reactie' en dergelijke faalopmerkingen. Die mensen zijn zo wantrouwig tegenover de westerse samenleving dat ze ISIS ook niet als een probleem zien. Natuurlijk denken ze niet allemaal er zo over, maar een significante aantal wel heb ik gemerkt.
t zit je diep he?quote:Op maandag 9 februari 2015 06:33 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Amerika eiste dat de Peshmerga mee zou doen, en Barzani gaf in een interview met Al-Arabiya aan mee te willen werken aan de bevrijding van Mosul.
[..]
Ja, zoek maar op wat de KRG is, dat is Koerdisch grondgebied. Maar dat is niet te verkroppen voor pro-Turkse massamoordenaars zoals jij die 't niet kunnen hebben dat de media eindelijk de waarheid bericht over de Koerden ipv liegt zoals ze deden in het verleden door invloed van de Turkse lobby.
[..]
''hetgeen wat er het meeste in de buurt komt''? Nee, het is gewoon Koerdisch grondgebied. De laatste keer dat ik 't nakeek, heeft Irak er geen controle over de KRG.
Het slachtoffer is wel meteen dood, itt tot de gebruikelijke onthoofdingen met een mes en verbrandingen waarbij het slachtoffer een minutenlange en pijnlijke dood sterft.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:01 schreef BlauweTijger het volgende:
ff serieus...http://www.dagelijksestan(...)elloops-jachtgeweer/
Was een Syrische militair uit Deir ez-Zor.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Wtf...quote:Op maandag 9 februari 2015 17:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Denk je nou echt dat Barzani Kirkuk gaat opgeven? Kom op, zo naief kan je toch niet zijn? Denk je echt dat Barzani gaat zeggen: ''hier Irak, na tientallen jaren van Arabisatie en kolonisatie van Kirkuk, hebben we Kirkuk eindelijk terug, maar nu geven we 't vrijwillig terug aan jullie terwijl onze soldaten zijn vermoord in Kikruk''?quote:
Ontken jij nu het proces van Arabische kolonisatie van Saddam jegens de Koerden in Kirkuk?quote:Op maandag 9 februari 2015 11:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoeveel hebben ze al gekoloniseerd? In welke gebieden?
Boeit niet, de Azeris gaan echt niet meer Koerdisch spreken. Enige manier om ze weer volledig Iraans te maken, is om het Perzisch op te dringen aan ze. Dus Azerbeidzjanen zijn Perzisch.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:05 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Azeris (Azerbajjanen) waren oorspronkelijk een Iraans volk die een Noord-West Iraanse taal sprak genaamd Azari.
Koerden spreken ook een Noord-West Iraanse taal genaamd Koerdisch.
Dus de Azeris waren oorspronkelijk zeer verwant aan de Koerden (of waren zelfs Koerden) en zijn dus niet verwant aan die perzikken.
Azerbeidzjan heeft een sterker leger dan Iran dus ik denk dat dat niet gaat lukken. Eerder dat Iran uit elkaar valt door de sancties en dat ze groot-Azerbeidzjan stichten dan wat jij zegt wat toch gaat gebeurenquote:Op maandag 9 februari 2015 19:40 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Barzani Kirkuk gaat opgeven? Kom op, zo naief kan je toch niet zijn? Denk je echt dat Barzani gaat zeggen: ''hier Irak, na tientallen jaren van Arabisatie en kolonisatie van Kirkuk, hebben we Kirkuk eindelijk terug, maar nu geven we 't vrijwillig terug aan jullie terwijl onze soldaten zijn vermoord in Kikruk''?![]()
Ik gok zelf dat de sjiitische extremisten Kirkuk zullen aanvallen en dat zal leiden tot de onafhankelijkheid van Koerdistan.
[..]
Ontken jij nu het proces van Arabische kolonisatie van Saddam jegens de Koerden in Kirkuk?
[..]
Boeit niet, de Azeris gaan echt niet meer Koerdisch spreken. Enige manier om ze weer volledig Iraans te maken, is om het Perzisch op te dringen aan ze. Dus Azerbeidzjanen zijn Perzisch.
Azerbeidzjan heeft niet eens een eigen wapenarsenaal, bijna al hun wapens worden geimporteerd, dat is een grote faal in tijden van oorlog. Daarnaast heeft Azerbeidzjan maar 10 miljoen inwoners en Iran heeft alleen al in het Basij-leger al 10 miljoen soldaten.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:45 schreef Atak het volgende:
[..]
Azerbeidzjan heeft een sterker leger dan Iran dus ik denk dat dat niet gaat lukken. Eerder dat Iran uit elkaar valt door de sancties en dat ze groot-Azerbeidzjan stichten dan wat jij zegt wat toch gaat gebeuren
Kerel jij praat constant over Azerbeidzjan in een Irak topic, rot eens op met dat kut land dat 65/70% van haar grond nu bezit ( Ze hoorden daar toch al niet maar oke ) Die andere 30/35% bezitten de rechtvaardige eigenaren nu.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:45 schreef Atak het volgende:
[..]
Azerbeidzjan heeft een sterker leger dan Iran dus ik denk dat dat niet gaat lukken. Eerder dat Iran uit elkaar valt door de sancties en dat ze groot-Azerbeidzjan stichten dan wat jij zegt wat toch gaat gebeuren
Wapens van Azerbeidzjan is NATO kwaliteit. De troep die Iran heeft is niks waard. Iran heeft geen geld voor meer wapens. Als Azerbeidzjan wapens aan de 25 miljoen Azerbeidzjanen geeft dan is dat meer dan genoeg manschappen.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:47 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Azerbeidzjan heeft niet eens een eigen wapenarsenaal, bijna al hun wapens worden geimporteerd, dat is een grote faal in tijden van oorlog. Daarnaast heeft Azerbeidzjan maar 10 miljoen inwoners en Iran heeft alleen al in het Basij-leger al 10 miljoen soldaten.
Ik praat niet over Azerbeidzjan hoor. I.i.g ik begin er niet over. Ik reageerde alleen op die muts.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:51 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Kerel jij praat constant over Azerbeidzjan in een Irak topic, rot eens op met dat kut land dat 65/70% van haar grond nu bezit ( Ze hoorden daar toch al niet maar oke ) Die andere 30/35% bezitten de rechtvaardige eigenaren nu.
Hou nu maar op over Azerbeidzjan want ze sucken hard.
Peshmerga gaat Mosul niet in ( Durven ze denk ik ook nietquote:
Dat zegt het filmpje dan ook...quote:Op maandag 9 februari 2015 19:53 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Peshmerga gaat Mosul niet in ( Durven ze denk ik ook niet)
Kwaliteit van wapens gaat 't echt niet om. Heel veel oorlogen hebben al laten zien dat wapenkwaliteit niet uitmaakt. Moreel/Mankracht staan hoger en daar wint Iran in. Iran's wapens zijn trouwens van hoge kwaliteit en zelfgemaakt.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:52 schreef Atak het volgende:
[..]
Wapens van Azerbeidzjan is NATO kwaliteit. De troep die Iran heeft is niks waard. Iran heeft geen geld voor meer wapens. Als Azerbeidzjan wapens aan de 25 miljoen Azerbeidzjanen geeft dan is dat meer dan genoeg manschappen.
Jewel, Amerika heeft al geeist dat Peshmerga het Iraakse leger moet helpen en Barzani zei al dat ze zouden helpen in een interview met Al-Arabiya.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:53 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Peshmerga gaat Mosul niet in ( Durven ze denk ik ook niet)
Israel heeft veel grotere legers verslagen. Het is degelijk wel het geval. Ik denk dat Israel en Azerbeidzjanen grote plannen hebbenquote:Op maandag 9 februari 2015 19:55 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Kwaliteit van wapens gaat 't echt niet om. Heel veel oorlogen hebben al laten zien dat wapenkwaliteit niet uitmaakt. Moreel/Mankracht staan hoger en daar wint Iran in.
Iraanse Azaris voelen zich Iraans, niet Turks.
Jij denkt dat Koerden steun krijgen om in Mosul te komen? Die zullen zo hard gepakt wordenquote:Op maandag 9 februari 2015 19:56 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Jewel, Amerika heeft al geeist dat Peshmerga het Iraakse leger moet helpen en Barzani zei al dat ze zouden helpen in een interview met Al-Arabiya.
Daarnaast, hoe bedoel je, durven ze niet?
Israël versloeg zeer verouderde legers die geen wapens hadden gekregen van Amerika.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:57 schreef Atak het volgende:
[..]
Israel heeft veel grotere legers verslagen. Het is degelijk wel het geval. Ik denk dat Israel en Azerbeidzjanen grote plannen hebben. We zullen het zien, hehe.
Israel heeft alleen Arabische legers verslagen, Arabische legers zijn zwak en hebben geen moreel. Zelfs Saddam's leger werd verslagen door Koerden met AK47'squote:Op maandag 9 februari 2015 19:57 schreef Atak het volgende:
[..]
Israel heeft veel grotere legers verslagen. Het is degelijk wel het geval. Ik denk dat Israel en Azerbeidzjanen grote plannen hebben. We zullen het zien, hehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |