Ben je er trouwens van op de hoogte dat Iran Azerbeidzjan gaat heroveren en 't land gaat bevrijden van Turkse kolonialisme? Azerbeidzjanen zijn Perzen van oorsprong. Dus Turkije gaat nog een groter probleem krijgen aangezien het Armeens front op Turkije gericht zal zijn en Iran 100+ miljoen inwoners zal krijgen met de bevrijding van Azerbeidzjan.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:29 schreef Atak het volgende:
[..]
dan leef je echt op een berg of zo. www.google.nl
Nope. Ik sta eerder achter de SAA dan achter de YPG. 't zijn juist trouwens Arabieren die altijd beweren superieur te zijn aan anderen. Zie ba'athisme.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ok, iedereen is stom, Koerden en Israel zijn geweldig, fapfapfap.
Koerdische propaganda, zonder de hulp van Shia Milities hadden ze die stad nooit veroverd.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Niet om ze te verdedigen of zo, maar het zit er nogal dik bovenop dat dit een stukje propaganda is.
Er zouden verschillende milities zitten, maar die hebben allemaal dezelfde emmer rode verf gebruikt, en maken domme spelfouten als ze hun eigen naam schrijven
En hij liet 5 militieleden of zo zien. Waar is de rest dan? Waarom zouden ze gaan jatten uit huizen die schijnbaar geboobytrapped zijn en waar nog IS leden in zitten.
Tabriz zal de hoofdstad van Azerbeidzjan wordenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:31 schreef PizzaMizza het volgende:
t nog een groter probleem krijgen aangezien het Armeens front op Turkije gericht zal zijn en Iran 100+ miljoen inwoners zal krijgen met de be
En op hun beurt hadden de shi'ieten Amerli en andere plekken nooit heroverd met de hulp van de Koerden, 't werkt 2 kanten op.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:32 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Koerdische propaganda, zonder de hulp van Shia Milities hadden ze die stad nooit veroverd.
De Iraanse Azerbeidzjanen staan loodrecht achter Iran en zijn ervan bewust dat ze Perzen zijn. De Turkse taal is volledig aan 't verdwijnen in Iran en uiteindelijk zal Azerbeidzjan(land) ook weer behoren tot Iran.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:33 schreef Atak het volgende:
[..]
Tabriz zal de hoofdstad van Azerbeidzjan worden
En nu willen ze tegen Iran vechten.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:32 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Koerdische propaganda, zonder de hulp van Shia Milities hadden ze die stad nooit veroverd.
Dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:29 schreef Atak het volgende:
[..]
dan leef je echt op een berg of zo. www.google.nl
Hebben ze wel gehad, maar het was van korte duur.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:34 schreef Atak het volgende:
[..]
En nu willen ze tegen Iran vechten.Nu snap ik oppeens waarom de Koerden nooit een land hebben gehad.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:34 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
De Iraanse Azerbeidzjanen staan loodrecht achter Iran en zijn ervan bewust dat ze Perzen zijn. De Turkse taal is volledig aan 't verdwijnen in Iran en uiteindelijk zal Azerbeidzjan(land) ook weer behoren tot Iran.
Ja, maar jij bezigt nu oorlogstaal en je bent op een confrontatie uit. Onder de milities heb je boeven, onder de Peshmerga heb je net zo goed boeven. Dat betekent niet dat ze daarom oorlog gaan voeren.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:33 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
En op hun beurt hadden de shi'ieten Amerli en andere plekken nooit heroverd met de hulp van de Koerden, 't werkt 2 kanten op.
Dit.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja, maar jij bezigt nu oorlogstaal en je bent op een confrontatie uit. Onder de milities heb je boeven, onder de Peshmerga heb je net zo goed boeven. Dat betekent niet dat ze daarom oorlog gaan voeren.
Lolquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:34 schreef Atak het volgende:
[..]
En nu willen ze tegen Iran vechten.Nu snap ik oppeens waarom de Koerden nooit een land hebben gehad.
Het is geen droom. Er zijn al 7 staten. Het is een kwestie van militaire en economische opbouw.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:13 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Bron graag voor deze onzinbewering, ik ben benieuwd.
En niet aankomen met je eigen fantasieverhaaltje uit één of andere opgeklopte Turandroom.
Ah, de slaaf van Khamenei? Kijk hoe hij slijmt bij Iran:quote:
quote:
Nieuwe vorm van wedstrijdje ver pissen? Kijken wie t plaatje met t grootste gedroomde land kan vinden?quote:
Dat zeker, hij vergelijkt ze zelfs met ISIS.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Niet om ze te verdedigen of zo, maar het zit er nogal dik bovenop dat dit een stukje propaganda is.
Er zouden verschillende milities zitten, maar die hebben allemaal dezelfde emmer rode verf gebruikt, en maken domme spelfouten als ze hun eigen naam schrijven
En hij liet 5 militieleden of zo zien. Waar is de rest dan? Waarom zouden ze gaan jatten uit huizen die schijnbaar geboobytrapped zijn en waar nog IS leden in zitten.
Is Azerbaijan militair sterker dan Iran?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:42 schreef Atak het volgende:
Dan vraag ik me af hoe Iran dat gaat doen. Iran loopt dik achter op militair gebiedZelfs Israel kan Iran met een slag vernietigen en daarna hun bondgenoot Azerbeidzjan verbinden met de Azeri in Zuid-Azerbeidzjan.
http://www.globalfirepower.com/countries-listing.asp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |