Dat zeg ik ook niet.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Sociale werkplaatsen
Prima bruikbaar nog.
Hmm, als dat zo is.. En het gebeurd vaak terwijlz e nog goed zijn. Ik kan ze wel gebruiken en wil dr wel voor betalen ook. Enkele tientallen ofzo.quote:Op maandag 9 februari 2015 09:26 schreef G-NiLES het volgende:
Die schijven worden bij ons op werk weggegooid...
Zal wel niet gaan gebeuren ivm terug kunnen halen van gevoelige dataquote:Op zondag 15 februari 2015 23:41 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Hmm, als dat zo is.. En het gebeurd vaak terwijlz e nog goed zijn. Ik kan ze wel gebruiken en wil dr wel voor betalen ook. Enkele tientallen ofzo.
Jammerquote:Op zondag 22 februari 2015 16:29 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
Zal wel niet gaan gebeuren ivm terug kunnen halen van gevoelige data
Wees maar blij, TS heeft moeite met normaal frankeren dus die tientallen schijven zouden toch nooit aankomenquote:Op zondag 22 februari 2015 16:37 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Jammer
Kan die 500gb goed gebruiken namelijk en heb er enkele tientallen nodig.
Oh, i see! Ik dacht dat G-niles bij wie ze op het werk weggeflikkerd werden reageerde.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wees maar blij, TS heeft moeite met normaal frankeren dus die tientallen schijven zouden toch nooit aankomen
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:06 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Oh, i see! Ik dacht dat G-niles bij wie ze op het werk weggeflikkerd werden reageerde.
Maar, niet zo fraai dit. Onderfrankeren is niet echt geloofwaardig. Dan wordt het gewoon bezorgd met een boete erop en mag je het verschil dubbel betalen. Eerder heeft ie je gewoon genaaid.
Zou je denken ja. Tot op heden geen reactie op mijn DM's maar TS heeft later wel gereageerd in andere topics...quote:Op zondag 22 februari 2015 17:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
TS geeft de fout toe, dus als die echt niet aankomt stort TS netjes het geld terug..
Toch ...
Ff berichtje plaatsen in feedback en ervaringen. Desnoods een pm naar de V&A mods sturen mocht TS zich niet genoodzaakt voelen om op je berichten te reageren.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
[..]
Zou je denken ja. Tot op heden geen reactie op mijn DM's maar TS heeft later wel gereageerd in andere topics...
Ik geef hem nog een dag, daarna indd dat.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:16 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ff berichtje plaatsen in feedback en ervaringen. Desnoods een pm naar de V&A mods sturen mocht TS zich niet genoodzaakt voelen om op je berichten te reageren.
Heb er nog wel liggen, maar geen reactie meer van je gehadquote:Op zondag 22 februari 2015 16:37 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Jammer
Kan die 500gb goed gebruiken namelijk en heb er enkele tientallen nodig.
Hoeveel heb je er hoeveel wil je kwijt en wat moet het kosten per stuk?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:08 schreef MikeGSM het volgende:
[..]
Heb er nog wel liggen, maar geen reactie meer van je gehad
Hier al eens aangegeven wat ik nog had liggen:quote:Op maandag 23 februari 2015 11:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er hoeveel wil je kwijt en wat moet het kosten per stuk?
Heb je een DM gestuurd, helaas wil je geen prijzen noemen hier neem ik aan.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:11 schreef MikeGSM het volgende:
[..]
Hier al eens aangegeven wat ik nog had liggen:
V&A / [gez] Partij harde schijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |