Klopt, want met software kan je de gewiste gegevens terughalen van de schijf.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:39 schreef Megumi het volgende:
Gaat lastig worden een beetje bedrijf laat de schijven vernietigen.
Geen idee.. sommige wel, sommige niet. Genoeg handelaars die gebruikte schijven verkopen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:39 schreef Megumi het volgende:
Een beetje bedrijf zorgt ervoor dat er geen vertrouwelijke informatie op de schijven kán staan.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:39 schreef Megumi het volgende:
Ook dat lijkt me lastig. Data zal toch altijd wel op een opslagmedium staan.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Een beetje bedrijf zorgt ervoor dat er geen vertrouwelijke informatie op de schijven kán staan.
Je moet je je gevens toch ergens opslaan?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:16 schreef Metalfreak het volgende:
Een beetje bedrijf zorgt ervoor dat er geen vertrouwelijke informatie op de schijven kán staan.
Data alleen op servers niet op workstations...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:24 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je moet je je gevens toch ergens opslaan?
En dan is het netwerk down en kan je nog minder dan anders? Dit is echt niet per definitie een betere methode.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:29 schreef MikeGSM het volgende:
[..]
Data alleen op servers niet op workstations...
En daar zitten geen harde schijven in?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:29 schreef MikeGSM het volgende:
Data alleen op servers niet op workstations...
Geen SATA of PATA schijven nee.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:35 schreef FredvZ het volgende:
[..]
En daar zitten geen harde schijven in?
De eerste twee wil ik wel overnemen voor 40 euro en afhalen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:43 schreef Oetker het volgende:
Ik heb er nog wel een aantal liggen, zal vanavond eens 'graven'
Een paar wat nieuwere heb ik op marktplaats staan:
640gb 2.5" http://link.marktplaats.nl/m897287765
1tb 3.5" http://link.marktplaats.nl/m897289122
2tb 3.5" http://link.marktplaats.nl/m897285939
In de meeste servers waar ik mijn (user) shares op zitten idd geen PATA of SATA schijven eerder SAS.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Geen SATA of PATA schijven nee.
Zal even moeten kijken hoe ik die in een 3 ,5" houder kan inpassen. Ze werken er wel in waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:29 schreef MikeGSM het volgende:
Als je ook 2.5" zoekt heb ik er nog paar liggen...
Prima 40 eu voor de 2. Alleen woon ik zelf in Delft vlak achter het station. Voor marktplaats woon ik nog even in Delfgauw ivm verkoop van een scooter die nog bij m'n ouderlijk huis staat.(Ben begonnen aan een grote schoonmaak)quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:41 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
De eerste twee wil ik wel overnemen voor 40 euro en afhalen.
De andere is te groot voor de harddiskrecorders waar ik ze in wil zetten.
Hoor het wel wat je nog meer hebt ook. Delfgauw is om de hoek en ligt op de route
kleine bedrijven wel.... en jah die gaan door de shredderquote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Geen SATA of PATA schijven nee.
In het verleden wel eens 6 keer over schreven(met speciale software), en daarna nog naar een bedrijf gestuurd die ze vernietigde met certificaat. Kost vaak nog een aardig bedrag ook. je kunt ze beter zelf na het overschrijven in stukken hakken.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:36 schreef T42 het volgende:
[..]
kleine bedrijven wel.... en jah die gaan door de shredder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |