quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:42 schreef 44rdbei het volgende:
Die quote in de op kwam dus niet van het meisje?
Dezelfde reden dat ze geen taxen betalen?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:53 schreef SpecialK het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom die wietverbouwers altijd hun stroom jatten? Is het echt zo moeilijk om winst te maken op wiet?
De lampen/verwarming voor die planten kost volgens mij enorm veel aan energie. Kan ook zijn dat energieleveranciers merken dat er opeens ontzettend veel energie wordt gebruikt, wat misschien verdacht kan zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:53 schreef SpecialK het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom die wietverbouwers altijd hun stroom jatten? Is het echt zo moeilijk om winst te maken op wiet?
Het verbruik is zo hoog dat je direct controle aan de deur hebt staan als particulier.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:53 schreef SpecialK het volgende:
Ik denk dat het verbruik nogal gaat opvallen en je dus snel gespot kan worden...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:53 schreef SpecialK het volgende:
ooit een 50 planten thuis gehad gewoon lekker op het balkon beetje goed verzorgen en kon er 2 jaar mee vooruit... zonder een centje extra energie, ja je toppen zijn geen zware top heavy bloemen maar de kwaliteit is echt niet minderquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:57 schreef SpecialK het volgende:
Dus het is vooral voor de low-profiligheid
kinderen moet je gewoon niet blootstellen aan wiet en andere verslavingen...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:00 schreef Glazenmaker het volgende:
Beetje jammer dat al die enge verbodsmensen kinderen in dit soort situaties plaatsen.
Strikt genomen plaatst papa haar in deze situatie:quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:00 schreef Glazenmaker het volgende:
Beetje jammer dat al die enge verbodsmensen kinderen in dit soort situaties plaatsen.
Daar ben ik het mee eens. Daarom moet je de groei ook legaliseren.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:02 schreef Re het volgende:
[..]
kinderen moet je gewoon niet blootstellen aan wiet en andere verslavingen...
Strikt genomen wel ja, maar papa had geen plantage gehad in zijn woonkamer als deze samenleving niet vol met gewelddadige controlefreaks zat. Controlefreaks die al decennia weten dat mensen die geen geweld willen gebruiken, maar wel makkelijk geld willen verdienen dit soort plantages in woonwijken neerzetten.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:02 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Strikt genomen plaatst papa haar in deze situatie:
Door zijn gedrag.
Of omdat ie haar vader is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |