Ik wacht op een FullHD next-gen versie met betere lighting effects, de originele Japanse stemmen, alle DLC, etc etc.quote:
Was al een weekje bekend.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 07:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)930374474121216?s=17
Dishonored april PS+
Eindelijk!
Tien dagen inderdaad.quote:
Waarschijnlijk is er een optie dat ie niet automatisch moet verlengen? Ik dacht zelf bij instellingen van PS Plus, maar ik kan me vergissen (en heb even niet een ps3 bij de hand).quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:56 schreef redboyke het volgende:
hoe kan je instellen dat die niet om de 3 maanden een plus account koopt met mijn creditcard?
online.
ik wil het online cancelen want heb ook niet een ps3 bij de handquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er een optie dat ie niet automatisch moet verlengen? Ik dacht zelf bij instellingen van PS Plus, maar ik kan me vergissen (en heb even niet een ps3 bij de hand).
Dat kan: je moet inloggen opp de sony playstation site en zoeken naar media. Bij Media staat ook je psn plus account en als je daar op klikt kun je automatisch verlengen uitzetten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:01 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik wil het online cancelen want heb ook niet een ps3 bij de hand
een normaal mens zet bij account subscription ofzo. maar nee sony moet het keihard verstoppen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan: je moet inloggen opp de sony playstation site en zoeken naar media. Bij Media staat ook je psn plus account en als je daar op klikt kun je automatisch verlengen uitzetten.
Edit: ah, je hebt het al gevonden
Ligt eraan of je de games wil hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:08 schreef redboyke het volgende:
[..]
een normaal mens zet bij account subscription ofzo. maar nee sony moet het keihard verstoppen.
en nu mag ik niet vergeten de volgende psn games te kopen.
Eens. Of iig opt-in, dus dat ik moet kiezen het automatisch te verlengen en niet standaard er vanuit gaan dat mensen het altijd willen/kunnen verlengen.quote:vind dat ze zoiets ook automatisch zouden moeten verlopen.
Mooi om te zienquote:
twitter:ghostlightgames twitterde op vrijdag 08-05-2015 om 14:24:36We can finally tell you that SMT: Lucifer's Call will be coming to PSN in Europe. It will be released on the 18th May!! (¤7.99 / £6.49) reageer retweet
Het is een PS2 spel -- weet niet hoe dat zit met emulatie momenteel op de PS4.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 08:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is dan alleen op PS3 te spelen toch, of ook op PS4?
Ik ook niet, daarom vroeg ik het aan jequote:Op zaterdag 9 mei 2015 08:38 schreef Aether het volgende:
[..]
Het is een PS2 spel -- weet niet hoe dat zit met emulatie momenteel op de PS4.
Ik las het als een bevestigingquote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom vroeg ik het aan je
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |