dafuq?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
radio-dame-van-twijfelachtige-zeden
ik zeg ook niet dat je het bent, maar het is wel je naam. die je zelf gekozen hebtquote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:29 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ahzo! Neen, dat ben ik niet.
Heeft u lekker geslapen?
Klopt, maar die naam had ik aangemaakt toen ik 14 was (de naam zelf begon ik te gebruiken op mn 13e zelfsquote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat je het bent, maar het is wel je naam. die je zelf gekozen hebt
en joa, beetje kort wel
en jij?
waarom heb je hem gekozen dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:31 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Klopt, maar die naam had ik aangemaakt toen ik 14 was (de naam zelf begon ik te gebruiken op mn 13e zelfs) was ik verre van slet
Ik ook kort, heb echt niet lekker geslapen.
en waarom magistrale zeikstraal?quote:
oh, en ik snap nu ook waarom vrouwenz zo'n kattenfans zijnquote:
Boobiesquote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, en ik snap nu ook waarom vrouwenz zo'n kattenfans zijn
http://www.dumpert.nl/med(...)oezen_3_boobies.html
doe mij de boobies dan maarquote:
altijd smorgensquote:
weet ik niet. over het algemeen heb ik doordeweeks zelden een katerquote:
Dat was niet serieus bedoeld heur. :pquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet ik niet. over het algemeen heb ik doordeweeks zelden een kater
bij sommigen wel misschienquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat was niet serieus bedoeld heur. :p
Ja, maar dan ben je toch best wel kansloos bezig, of ben ik nu te bevooroordeeld?quote:
ligt er aan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:13 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je toch best wel kansloos bezig, of ben ik nu te bevooroordeeld?
Ja, daar heb je dan wel gelijk in.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan.
ik ken ook wel mensen die bijvoorbeeld fulltime in de horeca werken, die gaan regelmatig op een dinsdag zuipen bijvoorbeeld
yo!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:18 schreef wietparkiet het volgende:
wake n bake bitches
nee fa2 ben geen junk
jij vandaag nog iets op planning? of gewoon fokken?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:16 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, daar heb je dan wel gelijk in.
Als het goed is had ik iets op de planning staan, weet het alleen niet zeker.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij vandaag nog iets op planning? of gewoon fokken?
owhquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:20 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Als het goed is had ik iets op de planning staan, weet het alleen niet zeker.
heb geen geluid hier..quote:
spannendquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:23 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, dus wel. Had afgesproken met bondage.
Dan luister je maar vanavond
meeten met onbekenden.quote:
Ik heb hem al een paar keer gemeet. gaat richting de 10 keer geloof ikquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meeten met onbekenden.
of heb je hem al eens gemeet?
ah, dan is het niet meer zo spannend neequote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:24 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik heb hem al een paar keer gemeet. gaat richting de 10 keer geloof ik
Neuh, ik ben een paar weeks geleden nog bij hem langs geweest.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, dan is het niet meer zo spannend nee
cker bondage gedaan toen hahaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:25 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Neuh, ik ben een paar weeks geleden nog bij hem langs geweest.
Je hebt wel een heule toffe UIquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:29 schreef wietparkiet het volgende:
IM SO FUCKING AWWSOME
IM SO AWWSOME
maar je hebt dus gewoon vrijquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:25 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Neuh, ik ben een paar weeks geleden nog bij hem langs geweest.
het is nog geen weekendquote:
heeft die een stem?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:37 schreef RadioSlut het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik kan dat stemmetje van Toad nadoen
[..]
Aww, nog even wachten
ik nietquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:37 schreef RadioSlut het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik kan dat stemmetje van Toad nadoen
[..]
Aww, nog even wachten
maak er een vocaroo vanquote:
oh ja, ik heb nooit een wii gehadquote:
Wasda?quote:
fotoquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:40 schreef wietparkiet het volgende:
even mijn blonde lokken in model brengen brb
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, ik heb nooit een wii gehad
een site waarop je soundclips kunt opnemen. moet je natuurlijk wel een microfoon hebbenquote:
Heb geen microfoonquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een site waarop je soundclips kunt opnemen. moet je natuurlijk wel een microfoon hebben
pep is wondermiddel daartegenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:58 schreef Sardu het volgende:
Gah.... Zo heb je opeens je neusholtes dicht zitten.
Dat heb ik dan weer niet op voorraad.quote:
slecht hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet op voorraad.
ik ga die man vanavond helemaal kapotmakenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
We weten allemaal wie de expert is met pep he.
RSquote:
Hodor?quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ga die man vanavond helemaal kapotmaken
Ohquote:
Pomp 'm er ook maar 1 van mij op dan.quote:
Op zijn neus of in zijn buik of waar?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pomp 'm er ook maar 1 van mij op dan.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Radio dame van lichte zeden zonder geld
Ach zo boeiend was het toch ook weer niet?quote:
Ja, en dan ook 3x zoveel ervoor betalenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:40 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ach zo boeiend was het toch ook weer niet?
Als het aan mij lag hadden we een dik driegangendiner gemaakt.
Ja maar vlees is altijd prijzig helaas.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, en dan ook 3x zoveel ervoor betalenIk vond het vlees behoorlijk prijzig. Maar het was het waard, erg lekker.
Dat is waar, 2x danquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:44 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja maar vlees is altijd prijzig helaas.
(Daarbij, het voor- en nagerecht hoeft niet veel te kosten :p )
Wel meer denk ik!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is waar, 2x dan
Als we schnitzels hadden gekocht was het denk ik stuk goedkoper geweest. Dat vlees wat jij had kun 4x schnitzels voor halen
Eens, verschil moet er zijn. En ik had zelf ook niet het goedkoopste. Ierse biefstukquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:49 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wel meer denk ik!
Maar dat is nou eenmaal het verschil tussen verken en rund :p
Wil nog altijd eens wagyu proberenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Eens, verschil moet er zijn. En ik had zelf ook niet het goedkoopste. Ierse biefstuk
I might do the same!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga zo maar eens een tosti in elkaar zetten
joww, bijna weekendquote:
Als ik de loterij heb gewonnen. Ok?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:54 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wil nog altijd eens wagyu proberen
Deal. Anderzijds ook. Of als ik gewoon eens geld teveel heb.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Als ik de loterij heb gewonnen. Ok?
Kunnen ook gaan sparenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:57 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Deal. Anderzijds ook. Of als ik gewoon eens geld teveel heb.
Kan ook.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Kunnen ook gaan sparen![]()
http://www.beefensteak.nl/nl/wagyu-beef-entrecote.html
hmm, even bestellenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Kunnen ook gaan sparen![]()
http://www.beefensteak.nl/nl/wagyu-beef-entrecote.html
Het is op zich nog wel te doen, voor een keer. Gewoon lekker zelf maken, is vast niet zo ingewikkeld.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Kan ook.
Scheelt wel een boel, in restaurants betaal je bizar veel
[ afbeelding ]
Nee, maar je moet er wel voorzichtig mee zijn, voor je het weet is je biefstuk verneukt en ben je 40 euro kwijt. :pquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Het is op zich nog wel te doen, voor een keer. Gewoon lekker zelf maken, is vast niet zo ingewikkeld.
Ik vertrouw op jouquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:01 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee, maar je moet er wel voorzichtig mee zijn, voor je het weet is je biefstuk verneukt en ben je 40 euro kwijt. :p
helemaal niet. hoe beter het vlees, hoe minder je er mee moet doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Het is op zich nog wel te doen, voor een keer. Gewoon lekker zelf maken, is vast niet zo ingewikkeld.
alleen door vlees te bestellen?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:01 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Omdat je me helemaal gek maakt
[ afbeelding ]
Ja, ik ben echt gek op biefstuk en al dat soort vlees waar een shitlading aan vet zitquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helemaal niet. hoe beter het vlees, hoe minder je er mee moet doen.
gewoon even kort aanbakken en naar binnen werken
[..]
alleen door vlees te bestellen?
wanneer kom je eten dan?
Zorryquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:04 schreef Sardu het volgende:
Mijn tosti verbleekt bij dit rundergeweld.
niks mis meequote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt gek op biefstuk en al dat soort vlees waar een shitlading aan vet zit
Geen idee tho
wat zat er op?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil zo graag weer die pizza die ik vorige week ook had
quote:
quote:Pizza met romige crème fraîche, 100% mozzarella, verse spinazie, gegrilde kip, rode ui, Parmezaanse kaas, oregano, knoflookpulp en knoflookolie over de rand.
Mijn vriend gaat straks broodjes halen bij de V&Dquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:21 schreef RadioSlut het volgende:
ugh honger .__.
kan nu wel drie turkenpizza's op
net vlaai opquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:21 schreef RadioSlut het volgende:
ugh honger .__.
kan nu wel drie turkenpizza's op
zou niet bestellenquote:
Vlaaiquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
net vlaai op
[..]
zou niet bestellen
Van Dominos?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil hem echt weer. Was lekkerste pizza sinds tijden
he, een gegeven vlaai niet in de bek kijkenquote:
ik vind pizza met kip nooit zo heel geslaagdquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil hem echt weer. Was lekkerste pizza sinds tijden
Gratis?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:19 schreef Amarantha het volgende:
en toen zei 1 iemand 'geef maar gewoon mee'.
hier op het werk gaan we soms pizza halen bij een italiaan hier vlak over de grens (in belgie dus)quote:
Eerst hoorde ik ze al zeggen in de keuken dat alle chicken florentines die dag niet goed waren gegaan (parmezaanse kaas miste volgens mij). En later keken ze dus specifiek naar mijn pizza en toen moest die toch maar mee. Had eigenlijk moeten vragen wat er mis is en of ik deel geld terug kon krijgen. Ik had denk ik 10 stukjes kip over de hele pizza lolquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet lief. Het hoort gewoon zo te zijn als op de foto. Ene Mc is daar ook heel goed in.
die kinderen in afrika hebben het maar goed vergeleken met jouquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eerst hoorde ik ze al zeggen in de keuken dat alle chicken florentines die dag niet goed waren gegaan (parmezaanse kaas miste volgens mij). En later keken ze dus specifiek naar mijn pizza en toen moest die toch maar mee. Had eigenlijk moeten vragen wat er mis is en of ik deel geld terug kon krijgen. Ik had denk ik 10 stukjes kip over de hele pizza lol
Korting was inderdaad op zijn plaats geweest. Beetje jammer.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eerst hoorde ik ze al zeggen in de keuken dat alle chicken florentines die dag niet goed waren gegaan (parmezaanse kaas miste volgens mij). En later keken ze dus specifiek naar mijn pizza en toen moest die toch maar mee. Had eigenlijk moeten vragen wat er mis is en of ik deel geld terug kon krijgen. Ik had denk ik 10 stukjes kip over de hele pizza lol
Italianen kunnen sowieso goede pizza maken. Hoewel de Turk hiernaast ook heerlijke en goedkope pizza's maakt. Tot nu toe nog nooit een pizza op kunnen krijgen daar wegquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Korting was inderdaad op zijn plaats geweest. Beetje jammer.
Ik ben week geleden in Groningen naar Italia geweest (date), erg lekkere pizza voor weinig. Het was er ook erg druk, zegt ook wel iets.
10 jaar geleden ging ik een keer met mijn vader en broer naar de turk in het plaatselijke winkelcentrum, en ik bestelde een kinderpizza. Die pizza was 2 keer zo groot als een normale pizza.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Italianen kunnen sowieso goede pizza maken. Hoewel de Turk hiernaast ook heerlijke en goedkope pizza's maakt. Tot nu toe nog nooit een pizza op kunnen krijgen daar weg
Ik heb inderdaad niet veel vet op de ribben. Maar werk eraan, inmiddels al paar kilo aangekomen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:36 schreef DrNick het volgende:
Bondage, alleen liggend ziet je lichaam er tof uit trouwens, in die foto ergens ben je toch wat mager
ik ben koning aankomen dus als je tips wil moet je maar dm'enquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:38 schreef bondage het volgende:
Ik heb inderdaad niet veel vet op de ribben. Maar werk eraan, inmiddels al paar kilo aangekomen.
Zou jij trouwens niet werken?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad niet veel vet op de ribben. Maar werk eraan, inmiddels al paar kilo aangekomen.
Klopt, doe ik tussendoor ookquote:
Nice.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:38 schreef bondage het volgende:
[..]
ziet uit als een oranje kauwgomquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:26 schreef Amarantha het volgende:
Kuroi
[ afbeelding ]
Dat oranje is een elastiekje zodat haar vlooienbandje om blijft, die is nog te groot voor haar.
Ja is beetje raar knoopjequote:
Wat een mooierdquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:26 schreef Amarantha het volgende:
Kuroi
[ afbeelding ]
Dat oranje is een elastiekje zodat haar vlooienbandje om blijft, die is nog te groot voor haar.
Gaaaar! After food dipquote:
sljsjfwiojfoijquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:02 schreef Amarantha het volgende:
Na die bovenste foto viel ze eraf haha
Ach gosjiequote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:05 schreef Amarantha het volgende:
1 minuut geleden:
[ afbeelding ]
Kleuren zijn beetje vreemd door felle zonlicht.
Ze is nu ongeveer 6 a 7 maand oudquote:
Zelf gebaard?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze is nu ongeveer 6 a 7 maand oudWe zullen het nooit precies te weten komen maar we hebben wel gezien dat ze tandjes ging wisselen dus toen moest ze ongeveer 4 maand oud zijn.
Bel de bank en vraag wat het beste isquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:27 schreef Flippiee het volgende:
Als je een pinpas op een station vindt, geef je dat dan aan de politie of aan een kantoor van het vervoersbedrijf ?#wereldvreemd
Eigenaar even bellen voor de code.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:27 schreef Flippiee het volgende:
Als je een pinpas op een station vindt, geef je dat dan aan de politie of aan een kantoor van het vervoersbedrijf ?#wereldvreemd
Goeiequote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bel de bank en vraag wat het beste is
quote:
Politie natuurlijk, het zijn mijn vrienden.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:27 schreef Flippiee het volgende:
Jammer dat ik geen flauw idee heb waar een politiestation op Amsterdam centrum zit.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:32 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Politie natuurlijk, het zijn mijn vrienden.
ik zou bij kantoor/balie op het station doen, of de politie moet wel erg dichtbij zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:27 schreef Flippiee het volgende:
Wat doe jij in adam centraal dan? Verdwaald?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen flauw idee heb waar een politiestation op Amsterdam centrum zit.Ga wel even langs de ABN
ook een goede optiequote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen flauw idee heb waar een politiestation op Amsterdam centrum zit.Ga wel even langs de ABN
Thanks!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou bij kantoor/balie op het station doen, of de politie moet wel erg dichtbij zijn.
of de eigenaar moet heel makkelijk te traceren zijn, dan neem ik wel zelf contact met hem/haar op
en gefeliciteerd met az
quote:
ik heb het alleen gezien omdat het meisje dat in de kantine achter de bar stond het wilde zien en ons de afstandbediening niet wilde geven om het darten op te zettenquote:
Fucking afgelast..quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:52 schreef Heatseeker het volgende:
Veld van de vijverberg is voorlopig goedgekeurd, om 16:00 komt er een herkeuring.. Hoop echt dat het doorgaat, fucking zin in.
Never. Een echte boer speelt op echt gras. Kunstgras is voor hockey.quote:
Jah hier ook wel goed. Laatste loodjes en dan eindelijk weekend #loonslaafleefquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Gaaaar! After food dip
Met jou?
[..]
sljsjfwiojfoij![]()
'Superboer'quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:03 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Never. Een echte boer speelt op echt gras. Kunstgras is voor hockey.
Dan moet de Graafschap verhuizen naar Duitsland, regionalliga.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:03 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Never. Een echte boer speelt op echt gras. Kunstgras is voor hockey.
Als het aan ons ligt dan hadden we gewoon gespeeld, helaas beslist de scheids.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan moet de Graafschap verhuizen naar Duitsland, regionalliga.
Kunstgras is ook voor sloebers en hippies
Nu alquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:08 schreef Heatseeker het volgende:
Godsamme en ik ben half drokne. Wat nu?
Is een feitje hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:06 schreef Heatseeker het volgende:
[..]![]()
Nee, leuk geprobeerd maar nee.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:08 schreef Heatseeker het volgende:
Godsamme en ik ben half drokne. Wat nu?
Dennis hitlerquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:08 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Als het aan ons ligt dan hadden we gewoon gespeeld, helaas beslist de scheids.
Lichtelijk aangeschoten dus, want ja weekend en zo, en voetbal verwacht dus in alvast in stemming komenquote:
ik ken inderdaad wel een team waarvan de helft gewoon niet komt opdagen als het maisseizoen isquote:
Ik ga die discussie niet nog eens met je aan (aah fuck it). Ik snap waarom jullie jezelf boeren noemen, omdat het jullie moeite hebben met clubs uit het "westen/randstad". Dus daarom noemen jullie jezelf boeren om te onderscheiden van het westen. Maar geef toe, jullie club heeft niks met boeren te maken. De Graafschap dus welquote:
Onkruid vergaat niet toch?quote:
Ik ook! Lijk me me een puicke gast! No hommo.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:49 schreef Sardu het volgende:
Ik begin die HS wel steeds meer te waarderen.
Supquote:
Hihiquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:12 schreef Heatseeker het volgende:
[..]![]()
![]()
Vergeet je vriend gewoon even voor 1 minuut.
Matig, ik verveel me deaud en voel me echt blurk... En het is nog wel weekend, winterdipje denk ikquote:
Heb je maar 1 minuut nodig?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:12 schreef Heatseeker het volgende:
[..]![]()
![]()
Vergeet je vriend gewoon even voor 1 minuut.
Pfrrt.. Whateverquote:
Wat zou je nu doen zonder FOK!? En wtf is blurk? Winterdipjes is voor mensen die niet in Sinterklaas gelovenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Matig, ik verveel me deaud en voel me echt blurk... En het is nog wel weekend, winterdipje denk ik.
Om haar te ruiken wel.. waar zit jij met je gedachten?quote:
ik nietquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik verveel mij ook wel de tering eigenlijk
En daarvoor moet ze haar vriend even vergeten. Sounds legit.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:15 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Om haar te ruiken wel.. waar zit jij met je gedachten?
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:19 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
En daarvoor moet ze haar vriend even vergeten. Sounds legit.
Gi lang niet gesproken lang niet gezien hoin hoinquote:
Je oranje gevangenis overall?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:17 schreef Heatseeker het volgende:
Ik zie, ik zie wat jullie niet zien en het is oranje achtig.
Boefje.quote:
Poep.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:17 schreef Heatseeker het volgende:
Ik zie, ik zie wat jullie niet zien en het is oranje achtig.
Neequote:
Hallo vriend van Amarantha!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:20 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vriend even vergeten gaat moeilijk, hij zit naast mij
nou, eeuwen geledenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:20 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Gi lang niet gesproken lang niet gezien hoin hoin![]()
.
Hahaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:22 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Neebijna goed.
[..]
Hallo vriend van Amarantha!
velen zeggen ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:23 schreef Amarantha het volgende:
Is Slumdog Millionaire de moeite waard om te kijken?
Mwoah. Opzich wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:23 schreef Amarantha het volgende:
Is Slumdog Millionaire de moeite waard om te kijken?
Het voelde langquote:
vaker online komen danquote:
Jij bent er nooit als ik er benquote:
Wut waarom? Ga op de fiets! Je bent nog jongquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:28 schreef DrNick het volgende:
Ik mag niet met de auto naar de schouwburg van Mutti
Blijf ik wel thuis
Ik hou van die regel, en doen alsof ik zo veel wijzer en levenservaring heb. Terwijl ik net zo onwetend ben als iemand van 16.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Wut waarom? Ga op de fiets! Je bent nog jong.
wanneer ben je er?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:28 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Jij bent er nooit als ik er ben.
Nah, geen zinquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Wut waarom? Ga op de fiets! Je bent nog jong.
Lamme zakquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nah, geen zin
Het is koud en ver en ik wil ontspannend in de auto kunnen zitten
Autorijden is baas.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:31 schreef DrNick het volgende:
Ik vind autorijden sowieso wel tof, rustig en ontspannend enzo
Midden in de nachtquote:
ja, dan slaap ik hequote:
Slapen is overratedquote:
nog 1 weekje wachtenquote:
falentijn? daar doe ik niet aanquote:
Ik hoor hits, o.a Mexico & er staat een paard in de gang. Tafels en speakers op de stoep. En ik zag mensen in vreemde ''vrolijke'' pakken. Misschien zijn ze te vroeg.quote:
zou kunnen,quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik hoor hits, o.a Mexico & er staat een paard in de gang. Tafels en speakers op de stoep. En ik zag mensen in vreemde ''vrolijke'' pakken. Misschien zijn ze te vroeg.
Andre van duin is naast je komen wonen?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik hoor hits, o.a Mexico & er staat een paard in de gang. Tafels en speakers op de stoep. En ik zag mensen in vreemde ''vrolijke'' pakken. Misschien zijn ze te vroeg.
u wot?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat zonde. Mijn zusje en ik gaan samen uiteten.
Was het maar zo'n feest!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Andre van duin is naast je komen wonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |