dafuq?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
radio-dame-van-twijfelachtige-zeden
ik zeg ook niet dat je het bent, maar het is wel je naam. die je zelf gekozen hebtquote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:29 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ahzo! Neen, dat ben ik niet.
Heeft u lekker geslapen?
Klopt, maar die naam had ik aangemaakt toen ik 14 was (de naam zelf begon ik te gebruiken op mn 13e zelfsquote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat je het bent, maar het is wel je naam. die je zelf gekozen hebt
en joa, beetje kort wel
en jij?
waarom heb je hem gekozen dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:31 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Klopt, maar die naam had ik aangemaakt toen ik 14 was (de naam zelf begon ik te gebruiken op mn 13e zelfs) was ik verre van slet
Ik ook kort, heb echt niet lekker geslapen.
en waarom magistrale zeikstraal?quote:
oh, en ik snap nu ook waarom vrouwenz zo'n kattenfans zijnquote:
Boobiesquote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, en ik snap nu ook waarom vrouwenz zo'n kattenfans zijn
http://www.dumpert.nl/med(...)oezen_3_boobies.html
doe mij de boobies dan maarquote:
altijd smorgensquote:
weet ik niet. over het algemeen heb ik doordeweeks zelden een katerquote:
Dat was niet serieus bedoeld heur. :pquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet ik niet. over het algemeen heb ik doordeweeks zelden een kater
bij sommigen wel misschienquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat was niet serieus bedoeld heur. :p
Ja, maar dan ben je toch best wel kansloos bezig, of ben ik nu te bevooroordeeld?quote:
ligt er aan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:13 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je toch best wel kansloos bezig, of ben ik nu te bevooroordeeld?
Ja, daar heb je dan wel gelijk in.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan.
ik ken ook wel mensen die bijvoorbeeld fulltime in de horeca werken, die gaan regelmatig op een dinsdag zuipen bijvoorbeeld
yo!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:18 schreef wietparkiet het volgende:
wake n bake bitches
nee fa2 ben geen junk
jij vandaag nog iets op planning? of gewoon fokken?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:16 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, daar heb je dan wel gelijk in.
Als het goed is had ik iets op de planning staan, weet het alleen niet zeker.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij vandaag nog iets op planning? of gewoon fokken?
owhquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:20 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Als het goed is had ik iets op de planning staan, weet het alleen niet zeker.
heb geen geluid hier..quote:
spannendquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:23 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, dus wel. Had afgesproken met bondage.
Dan luister je maar vanavond
meeten met onbekenden.quote:
Ik heb hem al een paar keer gemeet. gaat richting de 10 keer geloof ikquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meeten met onbekenden.
of heb je hem al eens gemeet?
ah, dan is het niet meer zo spannend neequote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:24 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik heb hem al een paar keer gemeet. gaat richting de 10 keer geloof ik
Neuh, ik ben een paar weeks geleden nog bij hem langs geweest.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, dan is het niet meer zo spannend nee
cker bondage gedaan toen hahaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:25 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Neuh, ik ben een paar weeks geleden nog bij hem langs geweest.
Je hebt wel een heule toffe UIquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:29 schreef wietparkiet het volgende:
IM SO FUCKING AWWSOME
IM SO AWWSOME
maar je hebt dus gewoon vrijquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:25 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Neuh, ik ben een paar weeks geleden nog bij hem langs geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |