abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149408047
Voor wie is de Afvallen tot we eens ons wegen bedoeld?
Dit topic is bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 29 of hoger.

Ik wil ook!
Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Tickers

Karstman

Gerelateerde topics:
Topicreeks: Gezond Slank (BMI van onder de 25)
Topicreeks: [Het grote afval topic] Waar we iedereen accepteren #1 (Awesome topic waar IEDEREEN welkom is)
[DE GYM voedingsclub #1] (voor de meer fanatieke sporter)
pi_149410177
Hey Weissman
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_149413409
81,8 *O*
pi_149418009
Ik ben een tijdje terug gaan sporten om af te vallen, word ik alleen maar zwaarder. :X
Ich bin Der Kannibale, ich mochte sie esse!
pi_149418184
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:19 schreef Der_Kannibale het volgende:
Ik ben een tijdje terug gaan sporten om af te vallen, word ik alleen maar zwaarder. :X
Zwaarder als in spier hoop ik voor je :p
  vrijdag 6 februari 2015 @ 13:35:32 #6
403261 Myooze
kiss my aspergers
pi_149418489
Hoi afvallers, ik heb een vraagje.
Ik ben zelf bezig met afvallen (19 jaar, 1.65 m, 100 kilo ongeveer)
Ik eet per dag ongeveer 1600-1700 calorieën per dag, ongeveer mijn BMR. Nou heb ik mijn TDEE uitgerekend, en deze is 2500 calorieën. Dus ik eet 800-900 calorieën onder mijn verbrui, ipv 500 calorieën. Mijn vraag is dus, geloven jullie in de 'spaarstand' of iets dergelijks waardoor ik nu te weinig eet en niet afval? Ik heb al meerdere artikelen/topics op forums gelezen die deze theorie helemaal afbreken (ik vind het ook vrij logisch klinken dat je metabolisme wel iets naar beneden gaat maar nooit zoveel dat je niet meer afvalt), maar toch ben ik bang dat het op de een of andere manier toch waar is. Ik hou dit wel al een maand goed vol qua calorieën, dus ik zal niet opeens enorme vreetbuien krijgen ofzo dus daardoor zal het niet misgaan.

(heb dit ook in het grote afvaltopic gepost, hoop dat dat mag :@ )
When I hear the engine pass
I'm kissing you wide
The hissing subsides
I'm in luck
pi_149418557
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:35 schreef Myooze het volgende:
Hoi afvallers, ik heb een vraagje.
Ik ben zelf bezig met afvallen (19 jaar, 1.65 m, 100 kilo ongeveer)
Ik eet per dag ongeveer 1600-1700 calorieën per dag, ongeveer mijn BMR. Nou heb ik mijn TDEE uitgerekend, en deze is 2500 calorieën. Dus ik eet 800-900 calorieën onder mijn verbrui, ipv 500 calorieën. Mijn vraag is dus, geloven jullie in de 'spaarstand' of iets dergelijks waardoor ik nu te weinig eet en niet afval? Ik heb al meerdere artikelen/topics op forums gelezen die deze theorie helemaal afbreken (ik vind het ook vrij logisch klinken dat je metabolisme wel iets naar beneden gaat maar nooit zoveel dat je niet meer afvalt), maar toch ben ik bang dat het op de een of andere manier toch waar is. Ik hou dit wel al een maand goed vol qua calorieën, dus ik zal niet opeens enorme vreetbuien krijgen ofzo dus daardoor zal het niet misgaan.

(heb dit ook in het grote afvaltopic gepost, hoop dat dat mag :@ )
En wat deed de weegschaal in die maand?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_149418602
Tja weet je, wij zijn geen wetenschappers (zo ver ik weet) dus maakt het uit of iemand hier er wel of niet in geloofd? Volgens mij is diëten ook gewoon logisch nadenken. Gaat de weegschaal omlaag, hou je het vol en eet je gezond dan doe je iets goed
Gaat ie niet omlaag, of wel maar eet je alleen chips, of gaat hij wel omlaag verval je daarna in 3 dagen alles eten wat je kunt vinden om dan weer opnieuw te beginnen etc dan doe je iets fout.
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 6 februari 2015 @ 13:41:45 #9
403261 Myooze
kiss my aspergers
pi_149418681
Ja het probleem is dat ik geen weegschaal heb :@
I'm kissing you wide
The hissing subsides
I'm in luck
pi_149418725
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:41 schreef Myooze het volgende:
Dan zou ik die eerst eens een gaan halen :P Hoe moet je anders weten of wat je doet werkt?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 6 februari 2015 @ 13:45:42 #11
403261 Myooze
kiss my aspergers
pi_149418811
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:43 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dan zou ik die eerst eens een gaan halen :P Hoe moet je anders weten of wat je doet werkt?
Misschien wel ja :@ :')
I'm kissing you wide
The hissing subsides
I'm in luck
pi_149418854
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:41 schreef Myooze het volgende:
Bij de action liggen ze voor een tientje ongeveer :)
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 6 februari 2015 @ 13:47:45 #13
403261 Myooze
kiss my aspergers
pi_149418882
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Bij de action liggen ze voor een tientje ongeveer :)
Zijn dat dan wel goeie?
I'm kissing you wide
The hissing subsides
I'm in luck
  vrijdag 6 februari 2015 @ 13:48:10 #14
403261 Myooze
kiss my aspergers
pi_149418897
Maar bedankt iig, ga ik daar eens een keer naar kijken :)
I'm kissing you wide
The hissing subsides
I'm in luck
pi_149418986
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:47 schreef Myooze het volgende:

[..]

Zijn dat dan wel goeie?
Ik gebruik de mijne al zo'n anderhalf jaar en komt goed overeen met andere weegschalen :) gewoon zorgen dat hij op een rechte vloer staat :)
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 6 februari 2015 @ 13:52:39 #16
403261 Myooze
kiss my aspergers
pi_149419018
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik gebruik de mijne al zo'n anderhalf jaar en komt goed overeen met andere weegschalen :) gewoon zorgen dat hij op een rechte vloer staat :)
Ok, top :)
I'm kissing you wide
The hissing subsides
I'm in luck
  vrijdag 6 februari 2015 @ 14:16:26 #17
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149419764
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:39 schreef rhubarbje het volgende:
Tja weet je, wij zijn geen wetenschappers (zo ver ik weet) dus maakt het uit of iemand hier er wel of niet in geloofd? Volgens mij is diëten ook gewoon logisch nadenken. Gaat de weegschaal omlaag, hou je het vol en eet je gezond dan doe je iets goed
Gaat ie niet omlaag, of wel maar eet je alleen chips, of gaat hij wel omlaag verval je daarna in 3 dagen alles eten wat je kunt vinden om dan weer opnieuw te beginnen etc dan doe je iets fout.
Maar je moet niet diëten (komt zij weer aan! :P ) Want dan heb je je doel bereikt, ga je weer normaal eten en hoppa, 10kg erbij.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 6 februari 2015 @ 14:17:05 #18
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149419787
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:47 schreef Myooze het volgende:

[..]

Zijn dat dan wel goeie?
Ja hoor. En al die weegschalen met vetpercentages meten mag je laten liggen, want die zijn toch kuttig en werken niet. Althans, niet die met de voeten erop.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 14:22:24 #19
403261 Myooze
kiss my aspergers
pi_149419954
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja hoor. En al die weegschalen met vetpercentages meten mag je laten liggen, want die zijn toch kuttig en werken niet. Althans, niet die met de voeten erop.
Oh, zo een had mijn dietiste :+

(ja dat is dus ook nog een dingetje, ik liep bij een dietiste maar ik heb daar even een pauze genomen omdat ik alleen maar aankwam en dat demotiveerde me heel erg. Vandaar mijn angst voor de weegschaal)
I'm kissing you wide
The hissing subsides
I'm in luck
  vrijdag 6 februari 2015 @ 14:26:21 #20
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149420076
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:22 schreef Myooze het volgende:

[..]

(ja dat is dus ook nog een dingetje, ik liep bij een dietiste maar ik heb daar even een pauze genomen omdat ik alleen maar aankwam en dat demotiveerde me heel erg. Vandaar mijn angst voor de weegschaal)
Ik ga je quote even meenemen naar het andere topic en daar reageren. in 1 topic is handiger dan in 2 :P
pi_149420130
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:22 schreef Myooze het volgende:

[..]

Niet tevreden met je dietiste? Gewoon aangeven en vragen of je misschien naar een ander kan. Ze hebben allemaal hun eigen maniertjes. Sommige komen aan met light producten etc. :r En volgen eigenlijk gewoon het voedingscentrum. Maar er zijn ook goede die zelf hebben leren nadenken.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 14:31:57 #22
403261 Myooze
kiss my aspergers
pi_149420262
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Niet tevreden met je dietiste? Gewoon aangeven en vragen of je misschien naar een ander kan. Ze hebben allemaal hun eigen maniertjes. Sommige komen aan met light producten etc. :r En volgen eigenlijk gewoon het voedingscentrum. Maar er zijn ook goede die zelf hebben leren nadenken.
Nee ik ben wel tevreden met haar hoor. Ze heeft helemaal geen rare ideeën over voeding enzo, en ik had haar ook eens iets gevraagd over het voedingscentrum en ze zei dat je niet altijd naar hen moest luisteren, dus dat zit wel goed :)
I'm kissing you wide
The hissing subsides
I'm in luck
pi_149420264
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:16 schreef Qwea het volgende:

[..]

Maar je moet niet diëten (komt zij weer aan! :P ) Want dan heb je je doel bereikt, ga je weer normaal eten en hoppa, 10kg erbij.
Ik zie het verband niet zo tussen 'diëten' en niet gecontroleerd kunnen eten nadat je op streefgewicht bent. Ik zit zelf voor de begrippen hier vrij laag in mijn kcal, maar de hoeveelheid kcal heeft er in mijn ogen niks mee te maken wat je doet als je op streefgewicht bent. Iemand die op 1400 kcal zit kan net zo goed weer teveel gaan eten als iemand die op 1800 kcal zit.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 14:37:29 #24
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149420412
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

De mijne wilde me slaan toen ik zei dat ik steevast flink aan de cola light zat :') Maar je hebt een goed punt. Want je hebt er echt 1 nodig die "goed aanvoelt" en die je ook best wel vertrouwd. Daarom heb ik bv speciaal gekozen voor 1 die zelf triatleet is. Die weet tenminste hoe en wat.
pi_149444534
81,6! *O*

Ik heb een gewichtsconsulente in de familie, mijn moeder. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')