Zo zieligquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
alleen veel darmkrampen laatste 2 weken
Dat je daar over twijfeltquote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:10 schreef Tjacka het volgende:
ben dit jaar in budapest gelijk met sziget
wel of geen sziget
that's the question
nou kijkquote:
Budapest moet je sowieso niet voor 1 dagje willen zijn. Prachtige stadquote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nou kijk
ik dacht of gewoon volgend jaar terug komen voor een paar dagen
ipv een dagje
ben 5 dagen in budapest hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Budapest moet je sowieso niet voor 1 dagje willen zijn. Prachtige stad
Maar als je Sziget mee kan pakken terwijl je daar bent..
Ohhh en dan 1 dagje sziget? Dan zou ik volgend jaar puur voor sziget naar Budapest gaanquote:
ja daar twijfel ik dus tussenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohhh en dan 1 dagje sziget? Dan zou ik volgend jaar puur voor sziget naar Budapest gaan
Ditquote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:53 schreef Tjacka het volgende:
denk dat je dan beter gewoon volgend jaar vol gas vijf dagen kan gaan
Das dan weer jammer jaquote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:57 schreef Tjacka het volgende:
al komt robbie williams wat ik dan wel grappig vind
Hahaquote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:06 schreef Lavenderr het volgende:
Ik moest meteen aan ons hier op BNW denken![]()
Britse schapen krijgen internetverbinding
Wetenschappers hebben een aantal schapen in Wales uitgerust met een internetverbinding. Boeren kunnen de beesten vervolgens in de gaten houden met een tablet of smartphone.
Dat meldt de BBC zaterdag. Het onderzoeksteam benadrukt dat het niet per se schapen hoeven te zijn. Ook koeien en dassen zouden kunnen uitgerust worden met een sensor. De wetenschappers hopen met de technologie beter inzicht te krijgen in het kuddegedrag van de beesten.
Ook zou de internetverbinding goed van pas komen wanneer er een schaap verdwaald raakt bij slecht weer. "Zo kan de boer rustig op de bank zitten met een gerust gevoel over zijn of haar kudde schapen", aldus een van de wetenschappers.
De eigenaar van de schapen, boer Gareth Jones, is niet zo enthousiast als de wetenschappers. "Ik ben opgevoed met het idee dat we elke ochtend naar de schapen kijken. Niets is te vergelijken met gewoon naar de schapen kijken."
http://www.nu.nl/internet(...)ernetverbinding.html
Ik moest zo lachenquote:
Volgzame schapen zitten juist niet op BNWquote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:06 schreef Lavenderr het volgende:
Ik moest meteen aan ons hier op BNW denken![]()
Britse schapen krijgen internetverbinding
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen![]()
Die schapen kunnen wel lekker FOK!ken zoveel als ze willen. Leuke afwisseling tijdens het grazen.
Kan niet wachten op de eerste vlogquote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen![]()
Die schapen kunnen wel lekker FOK!ken zoveel als ze willen. Leuke afwisseling tijdens het grazen.
Klopt maar we worden er wel vaak voor uitgemaakt. Je bent hier óf een schaap óf een aluhoedje. Nuance of een tussenweg bestaat niet op BNW.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Volgzame schapen zitten juist niet op BNW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |