balenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
engeland is lekker bezig maar staan nog achter
Druk met name. Nu heerlijk aan het genieten van de vrijdagavond. De wijn kickt lekker inquote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]echt he.
Vooral laptopgedeelte is om te huilen, heb niet van Alles een recente backup n![]()
Hoe was jouw vrijdag?
lekker manquote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:34 schreef Beathoven het volgende:
Presentatie aan 't voorbereiden. NSBOW style. not-so-brave-old-world
maar wel ok
Checklist
[X] Justified
[X] Ancient
[X] ..
Whisky erbij
Wel lekker druk of vervelend druk? Vrijdagavond is echt een van de fijnste avond in een week. 😍quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Druk met name. Nu heerlijk aan het genieten van de vrijdagavond. De wijn kickt lekker in
Hoop echt dat alles nu snel opgelost is voor je . Niets zo vervelend als dit soort dingen. Ik duim voor je
Ken wel deze:quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:34 schreef Beathoven het volgende:
Presentatie aan 't voorbereiden. NSBOW style. not-so-brave-old-world
maar wel ok
Checklist
[X] Justified
[X] Ancient
[X] ..
Whisky erbij
Geen van beide! Heb geduld, het komt goedquote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wel lekker druk of vervelend druk? Vrijdagavond is echt een van de fijnste avond in een week. 😍
LiefffMaar ik los het zelf wel op, laptop uit het raam gooien of erop stampen? 😳
Over 't mythische fictieve continent muquote:
ja hoorquote:
Ik ben ook echt bekaf. Zo druk gehad. Wil alleen nog even lekker roezig worden van de wijn en dan lekker slapen en -oh heerlijk vooruitzicht!-lekker uitslapenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
ga zo al slapen denk ik ben vies moe en morgen druk
Doe je dat op je laptop? Dat wil ik ook!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja hoor
lekker fokken en geen commentaar krijgen van vrienden dat je niet reageer
heb je chromequote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe je dat op je laptop? Dat wil ik ook!
en geen iphone?quote:
ouders zijn hier en broertje en zusje voor dopingquote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben ook echt bekaf. Zo druk gehad. Wil alleen nog even lekker roezig worden van de wijn en dan lekker slapen en -oh heerlijk vooruitzicht!-lekker uitslapen
Geen iphone wel een Samsung smartphone. Kan het dan ook?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en geen iphone?
web.whatsapp.com
en dan op je mobiel staat er bij instellingen van whatsapp ergens web whatsapp
scannen en dan heb je het
Ohhh wat leuk! Hoe is ze nu? En morgen oppassen, wat super. En ja, spannend.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ouders zijn hier en broertje en zusje voor doping
maar ga morgen op zusje passen echt spannend
zo lang het maar android isquote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen iphone wel een Samsung smartphone. Kan het dan ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |